Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox

E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager
E-JURIDIC.ROE-JURIDIC.RO » Noutati Juridice 2024 
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Statutul personalului de instruire al INM completat si modificat

Statutul personalului de instruire al INM a fost completat si modificat prin Hotararea CSM nr. 71 din 21 ianuarie 2016.

Conform actului modificator, la articolul 13, dupa alineatul (2) se introduc 2 noi alineate.

 

Primul alineat nou prevede faptul ca Institutul National al Magistraturii va solicita colegiului de conducere al instantei sau parchetului unde candidatul isi desfasoara activitatea date privind activitatea profesionala a acestuia, precum si conduita sa in cadrul instantei sau parchetului. Pentru candidatii care nu desfasoara activitatea intr-o instanta sau parchet, datele sunt solicitate de la actualul loc de munca.

 

Al doilea alineat prevede faptul ca impreuna cu documentele la care se face referire la alin. (2), candidatul trebuie sa depuna si o declaratie pe proprie raspundere cu privire la inexistenta oricarui motiv care l-ar face incompatibil, conform Statutului, cu exercitarea calitatii de formator/ coordonator de practica.

 

Mai mult, se doreste si modificarea articolului 15, astfel incat in cea de-a treia etapa a procedurii de recrutare, candidatii la postul de coordonator de practica vor fi supusi evaluarii in cadrul unei perioade de proba de o luna, in cadrul programului de stagiu al auditorilor de justitie, criteriile de evaluare fiind urmatoarele:

 

a) capacitatea de comunicare si relationare in lucrul cu auditorii de justitie;

b) coerenta si eficienta planificarii si organizarii perioadei de proba;

c) periodicitatea indrumarilor;

d) eficienta feedback-ului.


De asemenea, se doreste ca toti candidatii care au obtinut punctajul minim 8, dar pentru care nu s-a realizat propunere de recrutare din lipsa locurilor disponibile, sa fie trecuti pe o lista de rezerva.

 

Conform actului modificator, se doreste ca dupa articolul 16 sa se introduca un nou articol 16:1, care sa prevada:

"In mod exceptional, pentru motive intemeiate, Consiliul Stiintific va putea propune Consiliului Superior al Magistraturii numirea in calitate de formator sau coordonator de practica a unei persoane din lista de rezerva prevazuta la art. 15 alin. (7:1), in maximul un an de la incheierea procedurii de recrutare anterioare."

Mai mult, in situatia judecatorilor si procurorilor detasati, incetarea detasarii conduce la incetarea formei de colaborare cu norma intreaga.

 

Incetarea formei de colaborare cu norma intreaga nu conduce la pierderea calitatii de formator.

Sursa si detalii integrale: INM-LEX.ro

 

 


Redactia E-juridic
de Redactia E-juridic

Redactia E-Juridic are un colectiv de 4 autori specializati din domeniul juridic cu toate ramificatiile sale. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de proiecte de legi, acte adoptate si noutati legislative. Va explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Votati articolul "Statutul personalului de instruire al INM completat si modificat":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News

Poate sunteti interesat si de:

©2024 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI