In data de 2 aprilie 2015, incepand cu ora 9.30, la Aula Magna a Facultatii de Drept din cadrul Universitatii din Bucuresti va avea loc Conferinta Nationala de contencios administrativ "Carente ale actualei reglementari in materia contenciosului administrativ".
Organizatorii conferintei ofera o reducere speciala de 50% pentru studentii, masteranzii, doctoranzii, avocatii stagiari sau consilierii juridici stagiari, taxa devenind 125 de lei (reducere care nu se cumuleaza cu cele mai sus mentionate).
Participanti in cadrul conferintei:
- Lect. univ. dr. av. Alexandru Sorin Ciobanu, cadru didactic al Facultatii de Drept a Universitatii din Bucuresti – moderator;
- Av. dr. Traian Briciu, Director al Institutului National pentru Pregatirea si Perfectionarea Avocatilor – invitat special;
- Prof. univ. dr. Verginia Vedinas – cadru didactic in cadrul Facultatii de Drept a Universitatii din Bucuresti, consilier la Curtea de Conturi a Romaniei;
- Prof. univ. dr. Dana Apostol Tofan – cadru didactic in cadrul Facultatii de Drept a Universitatii din Bucuresti;
- Av. dr. Ion Dragne – prodecan al Baroului Bucuresti;
- Prof. univ. dr. Dacian Cosmin Dragos – cadru didactic al Facultatii de Stiinte Politice si Administrative a Universitatii Babes Bolyai din Cluj;
- Jud. dr. Liliana Visan – Sectia de contencios administrativ si fiscal a ICCJ;
- Jud. dr. Gabriela Bogasiu – Sectia de contencios administrativ si fiscal a ICCJ;
- Jud. dr. Iuliana Riciu – Sectia de contencios administrativ si fiscal a ICCJ;
- Jud. dr. Eugenia Marin – Sectia de contencios administrativ si fiscal a ICCJ.
sursa: UJmag.ro
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In cadrul aceleasi firmei ne dorim sa mutam o persoana pe un alt loc de munca de lucru practic intr-o alta echipa, nu este necasar schimbarea functiei COR si nici a fisei de post, va avea in continuare aceleasi atributii ca si pana acum. Conform unei proceduri interne a companiei am intocmit un formular de transfer si am instiiintat persoana in cauza, dar a refuzat semnarea transferului si a mutarii in alta echipa. Informarea despre transfer a fost facuta in prezenta martorilor care au si semnat...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<