Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Contract prestari servicii (model de baza)

 

Contract  prestari servicii
(model de baza)

Incheiat astazi .........................
la .............................................


I. PARTILE CONTRACTANTE

1.1. S.C. ........................................................... S.N.C./S.C.S./S.A./S.C.A./S.R.L. cu sediul social in .....................................................,(localitatea) str. ....................... nr. ......, bloc ......, scara ......, etaj ......,  apartament ......., judetul/sectorul ................, avand codul unic de inregistrare nr. .................., atribut fiscal ......................... si numar de ordine in registrul comertului ......../........../............, contul nr. ............................... deschis la ......................., telefon .................., fax ........................., reprezentata prin ......................................, cu functia de ........................................., in calitate de prestator si

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Procedura completa la angajare Caiet de lucru pentru angajatori si manageri de HR


Care sunt etapele obligatorii pe care le urmati atunci cand faceti angajari Aflati informatii esentiale in lucrarea Procedura completa la angajare Caiet de lucru pentru angajatori si manageri de HR Include procedura completa la angajare si regulile referitoare la protectia datelor cu caracter personal Relatiile de munca intre angajator si...

Oferta Speciala
valabila 48h

sau

1.1. Asociatia/Fundatia/Uniunea/Federatia ..............................................., cu sediul in .............................., (localitatea) str. ................................ nr. ........, bloc ......, scara ......, etaj ......, apartament ......., judetul/sectorul .............................., inscrisa la ............................., in registrul .................................. sub nr. ................, pe baza certificatului de inscriere nr. ........... din ........................, avand contul nr. ......................... deschis la ..................................., telefon ..................., fax ......................., reprezentata de ........................., cu functia de ..................., in calitate de prestator si
sau

1.1. Asociatia familiala ..............................................................., cu sediul in ........................................................., (localitatea) str. ................ nr. ........, bloc ........., scara ........., apartament ......, judetul/sectorul ............., posesoarea autorizatiei nr. ................, din ........................., eliberata de .........................., avand contul nr. ......................, deschis la .................., telefon ................,  fax ......................., reprezentata de ......................, cu functia de ............................., in calitate de prestator si
sau

1.1. .........................................................., (numele si prenumele)  cu domiciliul in ....................................., (localitatea) str.  ..............................  nr.  ................,  bloc  ......,  scara  .....,.  etaj  ......,  apartament  ......, judetul/sectorul ......, posesorul (posesoarea) autorizatiei nr. ........... din ................, eliberata de ..................., persoana fizica care desfasoara activitate economica in mod independent, in calitate de prestator si

1.2. S.C. ............................................ S.N.C./S.C.S./S.A./.SC.A./S.R.L. cu sediul social in ..........................................., (localitatea) str. ....................... nr. ......, bloc ......, scara ......, etaj ......, apartament ......, judetul/sectorul .................., avand codul unic de inregistrare nr. ................., atribut fiscal ....................... si numar de ordine in registrul comertului ......./............/............, contul nr. ....................... deschis la ......................., telefon ...................., fax ........................., reprezentata prin ........................, cu functia de ................................., in calitate de beneficiar
sau

1.2. Asociatia/Fundatia/Uniunea/Federatia ............................................, cu sediul in ..............................., (localitatea) str. ...................................... nr. ......., bloc ....., scara ....., etaj ....., apartament ......, judetul/sectorul ............................., inscrisa la ............................, in registrul ..................................... sub nr. ................ pe baza certificatului de inscriere nr. ........... din .........................., avand contul   nr.   ........................   deschis   la   ..............................,   telefon   ..........   fax   .................... reprezentata de .............................. cu functia de ........................ in calitate de beneficiar
sau

1.2. Asociatia familiala ................................................................., cu sediul in ..............................................................., (localitatea) str. .................. nr. ......, bloc ......, scara ......, apartament ......, judetul/sec- torul ..............., posesoarea autorizatiei nr. ....................... din .................................., eliberata de .................,. avand contul nr. ......................., deschis la .................., telefon ................,
fax ......................, reprezentata de ......................., cu functia de ............................, in calitate de beneficiar
sau

1.2. ..............................................................., (numele si prenumele) cu domiciliul in ................................, (localitatea) str. ............................................ nr. ................, bloc ......, scara ......, etaj ......, apartament ......, judetul/sectorul ........., posesorul (posesoarea) autorizatiei nr. ............... din ..........................., eliberata de ...............................,. persoana fizica care desfasoara activitate economica in mod independent, in calitate de beneficiar
sau

1.2. ..............................................., (numele si prenumele) cu domiciliul in ..............................................., (localitatea) str.  .....................  nr.  .......,  bloc  ......,  scara  ......,  etaj  ......,  apartament  ......,  judetul/sectorul .........., avand actul de identitate seria .............. numarul .................. eliberat de .............. la data de ............................., codul numeric personal ............................................, in calitate de beneficiar au  convenit  sa  incheie  prezentul  contract  de  prestari  de  servicii,  cu  respectarea  urmatoarelor clauze:
 

II. OBIECTUL CONTRACTULUI

2.1. Obiectul contractului il constituie efectuarea de catre prestator in favoarea beneficiarului a urmatoarelor servicii1):
a) ...................................................................................................................... ;
b) ................................................................................................................... ;
etc.

2.2. In vederea realizarii obiectului prevazut la pct. 2.1, partile au convenit ca prestatorul sa procure materialele necesare mentionate in anexa la prezentul contract, caz in care acestea vor fi decontate de beneficiar.
sau

2.2. In vederea realizarii obiectului prevazut la pct. 2.1 partile au convenit ca beneficiarul sa procure,   pe   contul   sau,   materialele   necesare,   in   cantitatile   si   de   calitatea   prevazute   in anexa/devizul anexa la prezentul contract.

III. DURATA CONTRACTULUI

3.1. Prestatorul va realiza serviciile prevazute la pct. 2.1 in termen de ............. zile/saptamani/luni incepand cu data semnarii prezentului contract.

3.2. Partile pot conveni la prelungirea termenului prevazut la pct. 3.1, in cazul in care va fi necesar  datorita  greutatilor  ivite  in  aprovizionarea  cu  materiale  sau  a  eventualelor  situatii neprevazute, aparute in cursul executarii lucrarii.

IV. PRETUL CONTRACTULUI

4.1. Pretul serviciilor efectuate de prestator este de .......... LEI/EURO/USD.

4.2. Plata pretului se va efectua ......

CONTINUA AICI

MODELUL INTEGRAL IL GASITI IN LUCRAREA

MODELE DE CONTRACTE SI FORMULARE JURIDICE
(acum cu reducere 56%)

Data aparitiei: 22 Decembrie 2009
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Contract prestari servicii (model de baza)":
Rating:

Nota: 1.83 din 5 din 3 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Societate comerciala cu activitate suspendata

Intrebare: Mai am sanse sa recuperez o suma de bani de la o societate comerciala care are activitatea suspendata pentru trei ani? Dar daca intra in faliment?

Raspuns: Suspendarea activitatii firmei nu inseamna si suspendarea executarii silite care este reglementata d... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016