Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Contract prestari servicii (model de baza)

 

Contract  prestari servicii
(model de baza)

Incheiat astazi .........................
la .............................................


I. PARTILE CONTRACTANTE

1.1. S.C. ........................................................... S.N.C./S.C.S./S.A./S.C.A./S.R.L. cu sediul social in .....................................................,(localitatea) str. ....................... nr. ......, bloc ......, scara ......, etaj ......,  apartament ......., judetul/sectorul ................, avand codul unic de inregistrare nr. .................., atribut fiscal ......................... si numar de ordine in registrul comertului ......../........../............, contul nr. ............................... deschis la ......................., telefon .................., fax ........................., reprezentata prin ......................................, cu functia de ........................................., in calitate de prestator si
sau

1.1. Asociatia/Fundatia/Uniunea/Federatia ..............................................., cu sediul in .............................., (localitatea) str. ................................ nr. ........, bloc ......, scara ......, etaj ......, apartament ......., judetul/sectorul .............................., inscrisa la ............................., in registrul .................................. sub nr. ................, pe baza certificatului de inscriere nr. ........... din ........................, avand contul nr. ......................... deschis la ..................................., telefon ..................., fax ......................., reprezentata de ........................., cu functia de ..................., in calitate de prestator si
sau

1.1. Asociatia familiala ..............................................................., cu sediul in ........................................................., (localitatea) str. ................ nr. ........, bloc ........., scara ........., apartament ......, judetul/sectorul ............., posesoarea autorizatiei nr. ................, din ........................., eliberata de .........................., avand contul nr. ......................, deschis la .................., telefon ................,  fax ......................., reprezentata de ......................, cu functia de ............................., in calitate de prestator si
sau

1.1. .........................................................., (numele si prenumele)  cu domiciliul in ....................................., (localitatea) str.  ..............................  nr.  ................,  bloc  ......,  scara  .....,.  etaj  ......,  apartament  ......, judetul/sectorul ......, posesorul (posesoarea) autorizatiei nr. ........... din ................, eliberata de ..................., persoana fizica care desfasoara activitate economica in mod independent, in calitate de prestator si

1.2. S.C. ............................................ S.N.C./S.C.S./S.A./.SC.A./S.R.L. cu sediul social in ..........................................., (localitatea) str. ....................... nr. ......, bloc ......, scara ......, etaj ......, apartament ......, judetul/sectorul .................., avand codul unic de inregistrare nr. ................., atribut fiscal ....................... si numar de ordine in registrul comertului ......./............/............, contul nr. ....................... deschis la ......................., telefon ...................., fax ........................., reprezentata prin ........................, cu functia de ................................., in calitate de beneficiar
sau

1.2. Asociatia/Fundatia/Uniunea/Federatia ............................................, cu sediul in ..............................., (localitatea) str. ...................................... nr. ......., bloc ....., scara ....., etaj ....., apartament ......, judetul/sectorul ............................., inscrisa la ............................, in registrul ..................................... sub nr. ................ pe baza certificatului de inscriere nr. ........... din .........................., avand contul   nr.   ........................   deschis   la   ..............................,   telefon   ..........   fax   .................... reprezentata de .............................. cu functia de ........................ in calitate de beneficiar
sau

1.2. Asociatia familiala ................................................................., cu sediul in ..............................................................., (localitatea) str. .................. nr. ......, bloc ......, scara ......, apartament ......, judetul/sec- torul ..............., posesoarea autorizatiei nr. ....................... din .................................., eliberata de .................,. avand contul nr. ......................., deschis la .................., telefon ................,
fax ......................, reprezentata de ......................., cu functia de ............................, in calitate de beneficiar
sau

1.2. ..............................................................., (numele si prenumele) cu domiciliul in ................................, (localitatea) str. ............................................ nr. ................, bloc ......, scara ......, etaj ......, apartament ......, judetul/sectorul ........., posesorul (posesoarea) autorizatiei nr. ............... din ..........................., eliberata de ...............................,. persoana fizica care desfasoara activitate economica in mod independent, in calitate de beneficiar
sau

1.2. ..............................................., (numele si prenumele) cu domiciliul in ..............................................., (localitatea) str.  .....................  nr.  .......,  bloc  ......,  scara  ......,  etaj  ......,  apartament  ......,  judetul/sectorul .........., avand actul de identitate seria .............. numarul .................. eliberat de .............. la data de ............................., codul numeric personal ............................................, in calitate de beneficiar au  convenit  sa  incheie  prezentul  contract  de  prestari  de  servicii,  cu  respectarea  urmatoarelor clauze:
 

II. OBIECTUL CONTRACTULUI

2.1. Obiectul contractului il constituie efectuarea de catre prestator in favoarea beneficiarului a urmatoarelor servicii1):
a) ...................................................................................................................... ;
b) ................................................................................................................... ;
etc.

2.2. In vederea realizarii obiectului prevazut la pct. 2.1, partile au convenit ca prestatorul sa procure materialele necesare mentionate in anexa la prezentul contract, caz in care acestea vor fi decontate de beneficiar.
sau

2.2. In vederea realizarii obiectului prevazut la pct. 2.1 partile au convenit ca beneficiarul sa procure,   pe   contul   sau,   materialele   necesare,   in   cantitatile   si   de   calitatea   prevazute   in anexa/devizul anexa la prezentul contract.

III. DURATA CONTRACTULUI

3.1. Prestatorul va realiza serviciile prevazute la pct. 2.1 in termen de ............. zile/saptamani/luni incepand cu data semnarii prezentului contract.

3.2. Partile pot conveni la prelungirea termenului prevazut la pct. 3.1, in cazul in care va fi necesar  datorita  greutatilor  ivite  in  aprovizionarea  cu  materiale  sau  a  eventualelor  situatii neprevazute, aparute in cursul executarii lucrarii.

IV. PRETUL CONTRACTULUI

4.1. Pretul serviciilor efectuate de prestator este de .......... LEI/EURO/USD.

4.2. Plata pretului se va efectua ......

CONTINUA AICI

MODELUL INTEGRAL IL GASITI IN LUCRAREA

MODELE DE CONTRACTE SI FORMULARE JURIDICE
(acum cu reducere 56%)


Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Data aparitiei: 22 Decembrie 2009
Votati articolul "Contract prestari servicii (model de baza)":
Rating:

Nota: 1.83 din 5 din 3 voturi
Urmareste-ne pe Google News
©2024 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI
Atentie, Juristi!
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

MODIFICARILE din Contractele Civile si Actele Comerciale se aplica deja!

Folositi NOILE Modele de Documente pentru 2024

Descarcati GRATUIT Raportul Special "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016