Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox

E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager
E-JURIDIC.ROE-JURIDIC.RO » Drept comercial 
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Contract prestari servicii - model de baza in format .PDF, Word si ODT

Contract prestari servicii - model de baza in format .PDF, Word si ODT
ContractuI de prestari servicii este contractul prin care o parte, denumita prestator, se obliga sa presteze anumite servicii unei alte parti, denumite beneficiar, in schimbul unui pret. Acest tip de contract este reglementat in raport de activitatile specifice (consultanta, turism, activitate de service, constructii, montaj, transport etc.).

Prestatorul (executantul) se obliga sa presteze servicii in mod oneros, iar beneficiarul, partea in favoarea careia se presteaza serviciile va plati contravaloarea acestora. Este un contract sinalagmatic (bilateral) cu titlu oneros.

 
Puteti folosi modelul complet disponibil mai jos pentru copiere sau il puteti descarca cu usurinta in:
 

Contract  prestari servicii
(model de baza)

Incheiat astazi .........................
la .............................................

 
I. PARTILE CONTRACTANTE
 
1.1. S.C. ........................................................... S.N.C./S.C.S./S.A./S.C.A./S.R.L. cu sediul social in .........................................................., str. ........................ nr. ........, bloc .........., scara ..........., etaj ……..
(localitatea)
apartament ......., judetul/sectorul ................, avand codul unic de inregistrare nr. .................., atribut fiscal ......................... si numar de ordine in registrul comertului ......../........../............, contul nr. ........................... deschis la ......................., telefon .................., fax ......................, reprezentata prin ......................................, cu functia de ........................................., in calitate de prestator si
sau
 
1.1. Asociatia/Fundatia/Uniunea/Federatia .................................., cu sediul in ........................................,
(localitatea)
str. ................................ nr. ........, bloc ......, scara ......, etaj ......, apartament ......., judetul/sectorul ..................................., inscrisa la ....................................., in registrul ......................sub nr. ........................., pe baza certificatului de inscriere nr. ............... din ..................................., avand contul
nr. ......................... deschis la ..................................., telefon ..................., fax ......................., reprezentata de ........................., cu functia de ..................., in calitate de prestator si
sau
 
1.1. Asociatia familiala ................................................, cu sediul in .........................................................,
(localitatea)
str. ............................................................. nr. ........, bloc ........., scara ........., apartament ......, judetul/sectorul ............., posesoarea autorizatiei nr. ................, din ........................., eliberata de .........................., avand contul nr. ......................, deschis la .................., telefon ................,fax ............................................., reprezentata de ......................, cu functia de ............................., in calitate de prestator si
sau
 
1.1. .........................................................., cu domiciliul in .......................................................................,
(numele si prenumele) (localitatea)
str. ..................................... nr. .................., bloc ........., scara ........,. etaj ........., apartament .........,
judetul/sectorul ......, posesorul (posesoarea) autorizatiei nr. ........... din ................., eliberata de ....................., persoana fizica care desfasoara activitate economica in mod independent, in calitate de prestator si
 
1.2. S.C. ..................................................................... S.N.C./S.C.S./S.A./.SC.A./S.R.L. cu sediul social in ............................................................, str. ................................... nr. ......, bloc ......, scara ....., etaj….,
(localitatea)
apartament ......, judetul/sectorul .................., avand codul unic de inregistrare nr. ................., atribut fiscal ....................... si numar de ordine in registrul comertului ......./............/............, contul nr. ....................... deschis la ......................., telefon ...................., fax ....................................., reprezentata prin ........................, cu functia de ................................., in calitate de beneficiar
sau
 
1.2. Asociatia/Fundatia/Uniunea/Federatia ................................., cu sediul in .........................................,
(localitatea)
str. ...................................... nr. ......., bloc ....., scara ....., etaj ....., apartament ......, judetul/sectorul ............................., inscrisa la ............................, in registrul ..................................... sub nr. ................ pe baza certificatului de inscriere nr. ........... din .........................., avand contul nr. ........................ deschis la .............................., telefon ........................ fax .................... reprezentata de .............................. cu functia de ........................ in calitate de beneficiar
sau
1.2. Asociatia familiala ................................, cu sediul in .........................................................................,
(localitatea)
str. ................................................. nr. ......, bloc ......, scara ......, apartament ......, judetul/sectorul ..............., posesoarea autorizatiei nr. ....................... din .................................., eliberata de ........................,. avand contul nr. ......................., deschis la .................., telefon ................,fax ......................, reprezentata de ......................., cu functia de ............................, in calitate de beneficiar
sau
 
1.2. ......................................................................, cu domiciliul in ...........................................................,
(numele si prenumele) (localitatea)
str. ............................................ nr. ................, bloc ......, scara ......, etaj ......, apartament ......, judetul/sectorul ........., posesorul (posesoarea) autorizatiei nr. ............... din ..........................., eliberata de ...............................,. persoana fizica care desfasoara activitate economica in mod independent, in calitate de beneficiar
sau
 
1.2. ...................................................................., cu domiciliul in .............................................................,
(numele si prenumele) (localitatea)
str. ..................... nr. ......., bloc ......, scara ......, etaj ......, apartament ......, judetul/sectorul.........., avand actul de identitate seria .............. numarul .................. eliberat de .................... la data de .........................................., codul numeric personal ............................................, in calitate de beneficiar
au convenit sa incheie prezentul contract de prestari de servicii, cu respectarea urmatoarelor clauze:
 
II. OBIECTUL CONTRACTULUI
 
2.1. Obiectul contractului il constituie efectuarea de catre prestator in favoarea beneficiarului a urmatoarelor servicii1):
a) ....................................................................................................................................................;
b) ................................................................................................................................................... ;
etc.
2.2. In vederea realizarii obiectului prevazut la pct. 2.1, partile au convenit ca prestatorul sa procure materialele necesare mentionate in anexa la prezentul contract, caz in care acestea vor fi decontate de beneficiar.
sau
 
2.2. In vederea realizarii obiectului prevazut la pct. 2.1 partile au convenit ca beneficiarul sa procure, pe contul sau, materialele necesare, in cantitatile si de calitatea prevazute in anexa/devizul anexa la prezentul contract.
 
III. DURATA CONTRACTULUI
 
3.1. Prestatorul va realiza serviciile prevazute la pct. 2.1 in termen de ............. zile/saptamani/luni incepand cu data semnarii prezentului contract.
3.2. Partile pot conveni la prelungirea termenului prevazut la pct. 3.1, in cazul in care va fi necesar datorita greutatilor ivite in aprovizionarea cu materiale sau a eventualelor situatii neprevazute, aparute in cursul executarii lucrarii.
 
IV. PRETUL CONTRACTULUI
 
4.1. Pretul serviciilor efectuate de prestator este de .......... LEI/EURO/USD.
4.2. Plata pretului se va efectua integral/esalonat la data de:
a) ........................ suma de .................. LEI/EURO/USD
b) ........................ suma de .................. LEI/EURO/USD
etc.
4.3. Pretul se va plati in numerar la casieria prestatorului/in contul prestatorului indicat in partea introductiva a prezentului contract.
4.4. In cazul in care, anterior efectuarii serviciilor, vor interveni majorari de preturi care afecteaza costul acestora:
a) prestatorul de servicii are dreptul sa majoreze pretul contractului, in raport cu cresterea preturilor, dar cu obligatia de a notifica in termen de ............ zile beneficiarului hotararea sa;
b) beneficiarul, in termen de ........................... zile de la data primirii notificarii scrise a prestatorului, are obligatia sa comunice acestuia daca pretul majorat este acceptabil si sa solicite continuarea/sistarea lucrarii. Daca beneficiarul nu raspunde la notificare in termenul de mai sus, se considera acceptare tacita a pretului.
4.5. Atunci cand majorarea de preturi intervine in cursul executarii contractului, iar beneficiarul nu accepta majorarea, va notifica in scris prestatorului refuzul sau, acesta avand dreptul la cota-parte din pret echivalenta cu prestatia executata si la pretul convenit.
 
V. GARANTII
 
5.1. Prestatorul de servicii garanteaza serviciile prestate pentru un termen de ..... zile/luni/ani din ziua incheierii prezentului contract.
5.2. In cadrul acestui termen, beneficiarul poate solicita remedierea eventualelor lucrari efectuate, cu conditia ca ele sa nu se datoreze culpei sale.
 
VI. OBLIGATIILE PARTILOR
 
6.1. Prestatorul se obliga:
a) sa procure materialele mentionate in anexa la prezentul contract2);
b) sa foloseasca personal calificat in domeniul/domeniile care fac obiectul serviciilor prestate;
c) sa efectueze, in mod gratuit, remedierea eventualelor defectiuni survenite la lucrarile efectuate, daca nu se datoreaza culpei sale.
6.2. Obligatiile beneficiarului sunt urmatoarele:
a) sa procure materialele mentionate in anexa la prezentul contract2);
b) sa plateasca, prestatorului serviciilor, pretul lucrarilor la termenele si in conditiile prevazute la cap. IV.
 
VII. RASPUNDEREA PARTILOR
 
7.1. In caz de neexecutare sau executare necorespunzatoare a serviciilor/lucrarilor contractate, prestatorul se obliga sa plateasca beneficiarului daune-interese.
7.2. Daca beneficiarul nu achita pretul serviciilor/lucrarilor la termenele stabilite, este obligat la plata unor penalitati de .....% pe zi de intarziere din suma datorata.
7.3. Prestatorul raspunde pentru viciile ascunse ale lucrarilor executate si suporta riscurile pieirii fortuite a bunurilor asupra carora s-au efectuat lucrarile respective, pana in momentul predarii lor beneficiarului, moment in care riscurile pieirii fortuite a bunurilor respective trec asupra acestuia.
 
VIII. FORTA MAJORA
 
8.1. Nici una dintre partile contractante nu raspunde de neexecutarea la termen sau/si de executarea in mod necorespunzator – total sau partial – a oricarei obligatii care ii revine in baza prezentului contract, daca neexecutarea sau/si executarea obligatiei respective a fost cauzata de forta majora asa cum este definita de lege.
8.2. Partea care invoca forta majora este obligata sa notifice celeilalte parti, in termen de ......................,
                   (zile, ore)
producerea evenimentului si sa ia toate masurile posibile in vederea limitarii consecintelor lui.
8.3. Daca in termen de ............................ de la producere, evenimentul respectiv nu inceteaza, partile au
       (zile, ore)
dreptul sa-si notifice incetarea de plin drept a prezentului contract, fara ca vreuna dintre ele sa pretinda daune-interese.
 
IX. CLAUZE GENERALE REFERITOARE LA PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

9.1 Beneficiarul colecteaza si prelucreaza datele personale ale Prestatorului in conformitate cu legislatia in vigoare, in modalitati care asigura confidentialitatea si securitatea adecvata a acestor date, in vederea asigurarii protectiei impotriva prelucrarii neautorizate sau ilegale si impotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorarii accidentale. 
9.2 In procesul de prelucrarea a datelor cu caracter personal, Beneficiarul aplica prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a directivei 95/46/CE (regulamentul general privind protectia datelor) si ale legislatiei nationale.
9.3. Datele cu caracter personal ale Prestatorului, comunicate in cadrul prezentului contract, vor fi prelucrate de Beneficiar in scopul executarii prezentului contract la care Prestatorul este parte contractanta. 
9.4. Datele cu caracter personal colectate si prelucrate in vederea executarii prezentului contract sunt urmatoarele: (de ex.: nume si prenume, adresa, serie si numar carte de identitate, cod numeric personal, numar de telefon/fax, adresa de posta electronica, cod bancar).
9.5. Datele personale ale Prestatorului, comunicate in cadrul prezentului contract, pot fi comunicate de Beneficiar institutiilor publice, in conformitate cu obligatiile legale care ii revin acestuia.
9.6. In situatia in care este necesara prelucrarea datelor personale ale Prestatorului in alte scopuri decat cele prevazute la alin. 9.3. Beneficiarul va informa Prestatorul si ii va solicita acordul scris cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare.
9.7. Beneficiarul asigura dreptul Prestatorului la informare si acces la datele cu caracter personal, dreptul la rectificare, actualizare, portabilitate, stergere, la restrictionare si opozitie in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare.
9.8. Datele personale ale Prestatorului sunt pastrate de Beneficiar pe intreaga perioada de executare a contractului si ulterior incetarii acestuia, in conformitate cu prevederile legale referitoare la arhivarea documentelor.
 
X. NOTIFICARILE INTRE PARTI
 
10.1. In acceptiunea partilor contractante, orice notificare adresata de una dintre acestea celeilalte este valabil indeplinita daca va fi transmisa la adresa/sediul prevazut in partea introductiva a prezentului contract.
10.2. In cazul in care notificarea se face pe cale postala, ea va fi transmisa prin scrisoare recomandata, cu confirmare de primire (A.R.) si se considera primita de destinatar la data mentionata de oficiul postal primitor pe aceasta confirmare.
10.3. Daca notificarea se trimite prin telefax, ea se considera primita in prima zi lucratoare dupa cea in care a fost expediata.
10.4. Notificarile verbale nu se iau in considerare de nici una dintre parti, daca nu sunt confirmate prin intermediul uneia dintre modalitatile prevazute la alineatele precedente.
 
XI. SOLUTIONAREA LITIGIILOR
 
11.1. Orice litigiu decurgand din sau in legatura cu prezentul contract, inclusiv referitor la incheierea, executarea ori desfiintarea lui, daca nu se poate rezolva pe cale amiabila de reprezentantii partilor, se va solutiona prin arbitrajul Curtii de Arbitraj Comercial International de pe langa Camera de Comert si Industrie a Romaniei, in conformitate cu Regulile de procedura arbitrala ale acestei Curti.
11.2. Hotararea arbitrala este definitiva si obligatorie.
sau
11.1. In cazul in care eventualele neintelegeri privind validitatea prezentului contract sau rezultate din interpretarea, executarea sau incetarea lui nu se vor putea rezolva pe cale amiabila, partile au convenit sa se adreseze instantelor judecatoresti competente.
 
XII. CLAUZE FINALE
 
12.1. Modificarea prezentului contract se face numai prin act aditional incheiat intre partile contractante.
12.2. Prezentul contract, impreuna cu anexele sale care fac parte integranta din cuprinsul sau, reprezinta vointa partilor si inlatura orice alta intelegere verbala dintre acestea, anterioara sau ulterioara incheierii lui.
12.3. Prezentul contract s-a incheiat intr-un numar de ........ exemplare, din care ............................. .
 
 
PRESTATOR                                                                                                                              BENEFICIAR
 
 
Note:
1. In vederea evitarii eventualelor neintelegeri intre parti, serviciile pe care trebuie sa le efectueze prestatorul vor fi precis determinate in cuprinsul contractului.
2. In raport de conventia intervenita intre parti.
3. Contractul va respecta dispozitiile legale prevazute de art. 1469-1565 Cod civil pentru executarea obligatiilor

Redactia E-juridic
de Redactia E-juridic

Redactia E-Juridic are un colectiv de 4 autori specializati din domeniul juridic cu toate ramificatiile sale. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de proiecte de legi, acte adoptate si noutati legislative. Va explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Data aparitiei: 12 August 2024
Votati articolul "Contract prestari servicii - model de baza in format .PDF, Word si ODT":
Rating:

Nota: 4.7 din 5 din 23 voturi
Urmareste-ne pe Google News
©2024 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI
Atentie, Juristi!

Modificarile din

Contractele Civile si Actele Comerciale

se aplica deja!

Descarcati GRATUIT Raportul Special

"7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"

7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016