Directia resurse umane si organizare si a Directiei legislatie, documentare si contencios nr. 65/2754/1154/2012 privind propunerile Ministerului Justitiei de echilibrare a schemelor de personal.
Solutie
I. Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a aprobat, cu valoare de prinicipiu, urmatoarele criterii generale si obiective ce vor fi avute in vedere la analiza volumului de activitate si a situatiei instantelor judecatoresti, in vederea asigurarii echilibrarii schemelor de personal, cu mentiunea ca aceastea vor fi revizuite in raport cu modificarile de ordin legislativ intervenite:
- volumul mediu de activitate rezultat din datele statistice aferente anului in curs si 2 ani anteriori - numita medie de referinta;
- acordarea posturilor instantelor judecatoresti care au volum mediu de activitate mai mare cu 100 de cauze peste media de referinta;
- excluderea de la suplimentarea de posturi a instantelor care au peste 3 posturi vacante in schema;
- redistribuirea se face, in general, in raza aceleiasi curti de apel; in situatia in care nu este posibila respectarea acestei reguli, redistribuirea se face la nivel national;
- redistribuirea se va face prin acordarea unui post pentru fiecare instanta, in ordine descrescatoare a volumului de activitate, cu reluarea ciclului in vederea atingerii mediei de referinta.
II. Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a hotarat acordarea avizului conform pentru modificarea statelor de functii si de personal, prin reducerea numarului de posturi vacante de judecator din statul de functii si suplimentarea numarului de posturi de judecatori in statul de functii, la urmatoarele instante:
>>> detalii aici
Sursa Hotararea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii 32079/1154/2012 - Hotarare nr. 1114
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Va rog sa ma ajutati: Ce cod CORin afara de 541408-Dispecer pot utiliza pentru sef dispecerat, un angajat care coordoneaza departamentul dispecerat din cadrul societatii noastre.
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In ultima sedinta de management s-a hotarat stabilirea unei proceduri ce tine de controlul bagajelor/masinilor angajatilor la iesirea din unitate, pe care sa o integram ca parte din regulamentul intern al societatii. Intrebarea mea este: exista o baza legala care da dreptul angajatorului de a intocmi aceasta procedura, cum ar putea fi ea intocmita fara a fi considerata ca un abuz.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<