Directia resurse umane si organizare si a Directiei legislatie, documentare si contencios nr. 65/2754/1154/2012 privind propunerile Ministerului Justitiei de echilibrare a schemelor de personal.
Solutie
I. Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a aprobat, cu valoare de prinicipiu, urmatoarele criterii generale si obiective ce vor fi avute in vedere la analiza volumului de activitate si a situatiei instantelor judecatoresti, in vederea asigurarii echilibrarii schemelor de personal, cu mentiunea ca aceastea vor fi revizuite in raport cu modificarile de ordin legislativ intervenite:
- volumul mediu de activitate rezultat din datele statistice aferente anului in curs si 2 ani anteriori - numita medie de referinta;
- acordarea posturilor instantelor judecatoresti care au volum mediu de activitate mai mare cu 100 de cauze peste media de referinta;
- excluderea de la suplimentarea de posturi a instantelor care au peste 3 posturi vacante in schema;
- redistribuirea se face, in general, in raza aceleiasi curti de apel; in situatia in care nu este posibila respectarea acestei reguli, redistribuirea se face la nivel national;
- redistribuirea se va face prin acordarea unui post pentru fiecare instanta, in ordine descrescatoare a volumului de activitate, cu reluarea ciclului in vederea atingerii mediei de referinta.
II. Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a hotarat acordarea avizului conform pentru modificarea statelor de functii si de personal, prin reducerea numarului de posturi vacante de judecator din statul de functii si suplimentarea numarului de posturi de judecatori in statul de functii, la urmatoarele instante:
>>> detalii aici
Sursa Hotararea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii 32079/1154/2012 - Hotarare nr. 1114
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Conform prevederilor art. 78 alin. 22-24 din Legea nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, companiile cu peste 50 de angajati au obligatia de a prezenta catre Autoritatea Nationala pentru Protectia Drepturilor Persoanelor cu Dizabilitati si Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca o cerere scrisa, precum si dovada transmiterii acesteia catre organizatiile nonguvernamentale de la alin. 22, pentru a comunica posturile vacante adecvate ocuparii de...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Avem o salariata nascuta in februarie 1959, pentru care am inchis contractul de munca la data de 21.06.2023, conform art. 56 alin. 1 lit. c. I-am facut un nou contract pe durata determinata de un an, pe care l-am prelungit pentru inca un an, pana la data de 31.08.2025. Putem sa mai prelungim contractul acestei salariate si, daca da, pentru cat timp?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Referitor la fondul de handicap, am primit raspunsul anterior de la dvs, in care ne-ati transmis ca incepand cu acest an, angajtorii care au posturi vacante adecvate ocuparii de catre persoanele cu dizabilitati trebuie sa solicit printr-o cerere sprijinul ONG urilor care presteaza asfel de servicii. Intrebarea este, daca nu avem posturi vacante potrivite pentru angajarea persoanelor cu dizabilitati, trebuie sa facem dovada ca nu avem? Pentru angajatii cu handicap de anul trecut, inteleg ca...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<