Va informam asupra lansarii unui produs editorial de exceptie. Este ghidul practic pe care specialistii din domeniul juridic l-au asteptat de mult timp.
Ghidul "Fiscalitatea si contabilitatea societatilor civile profesionale de avocati si a cabinetelor de avocatura. Editia 2014" se adreseaza societatilor profesionale de avocati, avocatilor din societatile profesionale de avocati, cabinetelor individuale de avocati si nu numai!
Care sunt beneficiile majore pe care s-au concentrat autorii Rentrop&Straton in realizarea acestui ghid de exceptie:
1. Facilitarea activitatii dvs din sfera fiscal-contabila
2. Veti elimina stresul produs de obligatiile fiscal-contabile ce va revin
3. Veti face o economie impresionanta de timp si de energie
4. Veti evita greselile de aplicare a legislatiei fiscal-contabile
5. Veti evita conflictele cu reprezentantii ANAF.
Ganditi-va la o singura amenda pe care o puteti lua, din multele existente. Acum va invitam sa luati aceasta suma si sa o restrangeti, pentru ca apoi sa o transformati in investitia cea mai inteligenta pentru acest an care se anunta dificil din toate punctele de vedere!
Aflati totul despre cateva dintre cele mai fierbinti teme de interes in lumea juridica:
Modalitatea de declarare a obligatiilor fiscale
Deductibilitatea cheltuielilor efectuate
Contributia la sistemul asigurarilor sociale de sanatate
Inregistrarea in scopuri de TVA
Drepturi de asigurari sociale
Contabilitatea societatilor civile profesionale de avocati si a cabinetelor individuale de avocatura.
Oferta speciala, de lansare AICI >>> Aflati parerile specialistilor, cuprinsul lucrarii si cand va ajunge un exemplar la dvs >>>
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In cadrul aceleasi firmei ne dorim sa mutam o persoana pe un alt loc de munca de lucru practic intr-o alta echipa, nu este necasar schimbarea functiei COR si nici a fisei de post, va avea in continuare aceleasi atributii ca si pana acum. Conform unei proceduri interne a companiei am intocmit un formular de transfer si am instiiintat persoana in cauza, dar a refuzat semnarea transferului si a mutarii in alta echipa. Informarea despre transfer a fost facuta in prezenta martorilor care au si semnat...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<