1. ORDIN nr. 1.202 din 9 septembrie 2014 pentru modificarea art. 1 din Ordinul viceprim-ministrului, ministrul administratiei si internelor, si al ministrului finantelor publice nr. 7/433/2009 privind constituirea Comitetului pentru finante publice locale EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 746 din 13 octombrie 2014
2. CIRCULARA nr. 34 din 3 octombrie 2014 privind rata dobanzii penalizatoare pentru deficitele de rezerve minime obligatorii in moneda nationala incepand cu perioada de aplicare 24 octombrie-23 noiembrie 2014 EMITENT: BANCA NATIONALA A ROMANIEI PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 746 din 13 octombrie 2014
3. CIRCULARA nr. 33 din 3 octombrie 2014 privind modificarea ratei rezervelor minime obligatorii pentru mijloacele banesti in moneda nationala EMITENT: BANCA NATIONALA A ROMANIEI PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 746 din 13 octombrie 2014
4. ORDIN nr. 1.656 din 15 septembrie 2014 pentru modificarea art. 1 din Ordinul viceprim-ministrului, ministrul administratiei si internelor, si al ministrului finantelor publice nr. 7/433/2009 privind constituirea Comitetului pentru finante publice locale EMITENT: MINISTERUL DEZVOLTARII REGIONALE SI ADMINISTRATIEI PUBLICE PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 746 din 13 octombrie 2014
5. HOTARARE nr. 862 din 7 octombrie 2014 privind darea unui imobil in folosinta gratuita Asociatiei "Grupul pentru Dialog Social" EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 746 din 13 octombrie 2014
6. AMENDAMENT din 27 iunie 2014 convenit prin schimbul de scrisori semnate la Bucuresti la 27 iunie 2014 si la Paris la 24 iulie 2014 intre Guvernul Romaniei si Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei la Acordul-cadru de imprumut dintre Romania si Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, semnat la 2 februarie 2007 la Bucuresti si la 9 februarie 2007 la Paris, pentru finantarea primei faze a Proiectului "Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare, a statiilor de tratare a apei potabile si statiilor de epurare a apelor uzate in localitatile cu o populatie de pana la 50.000 de locuitori" EMITENT: ACT INTERNATIONAL PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 746 din 13 octombrie 2014
7. HOTARARE nr. 857 din 7 octombrie 2014 pentru aprobarea amendamentului convenit prin schimbul de scrisori semnate la Bucuresti la 27 iunie 2014 si la Paris la 24 iulie 2014 intre Guvernul Romaniei si Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei la Acordul-cadru de imprumut dintre Romania si Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, semnat la 2 februarie 2007 la Bucuresti si la 9 februarie 2007 la Paris, pentru finantarea primei faze a Proiectului "Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare, a statiilor de tratare a apei potabile si statiilor de epurare a apelor uzate in localitatile cu o populatie de pana la 50.000 de locuitori" EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 746 din 13 octombrie 2014
8. HOTARARE nr. 52 din 13 octombrie 2014 privind cererea de urmarire penala a domnului Valerian Vreme, fost ministru al comunicatiilor si societatii informationale, membru al Camerei Deputatilor EMITENT: CAMERA DEPUTATILOR PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 746 din 13 octombrie 2014
9. HOTARARE nr. 45 din 30 septembrie 2014 cu privire la Comunicarea Comisiei privind sistemele de sanatate eficace, accesibile si reziliente COM (2014) 215 final EMITENT: SENATUL PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 746 din 13 octombrie 2014
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: As dori sa aflu care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru ca un cetatean roman sa fie delegat sau detasat in Elvetia la o alta societate. In mod specific: Care este perioada maxima permisa pentru delegare/detasare? Cine este responsabil pentru plata salariului si in ce moneda se efectueaza aceasta plata? Ce documente sunt necesare pentru a formaliza detasarea/delegarea? Cine suporta costurile pentru cazare? Cine acopera cheltuielile de transport? Va rugam sa ne furnizati aceste...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Administratorul doreste sa schimbe sistemul de evidenta/pontaj privind prezenta angajatilor la locul de munca. Este vorba de un sistem inchis, o tableta pe care angajatul va semna la intrarea in incinta societatii, in acelasi timp se va face si o poza a angajatului; la fel se va intampla la iesirea din unitate a angajatului la sfarsitul programului de lucru. Informatiile mentionate se vor pastra pana la sfarsitul lunii sau cel mult 2 saptamani dupa, cand persoana desemnata cu centralizarea si...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<