Legislatia specifica pentru asociatiile de proprietari s-a modificat radical in 2018!
Incepand cu data de 1 ianuarie Ordinul 1969/2017 a fost abrogat si inlocuit de un nou act normativ (Ordinul 3103/2017) si, in plus, legislatia fiscala a suferit si ea schimbari, conform reglementarilor OUG nr. 79/2017 privind impozitele si contributiile aferente salariilor.
Asadar, e important sa fim la curent cu ultimele modificari si cerinte din partea autoritatilor pentru a nu fi pasibili de amenzi care ne-ar putea afecta activitatea.

Administrarea unei asociatii de proprietari poate fi un extrajob platit destul de bine pentru munca pe care ar trebui sa o depunem luna de luna. Chiar si asa, legislatia intortocheata nu evita nici acest domeniu.
...Click AICI pentru detalii!<<
De aceea, lucrarea Asociatiile de proprietari 2018 vine in sprijinul nostru, cei care vrem sa fim la zi cu nouatile si sa aplicam legea in mod corect si clar. Lucrarea iti ofera:
- legislatie specifica domeniului;
- modele de organizarea a contabilitatii (partida simpla si dubla);
- fiscalitate caracteristica (modele de documente obligatorii, declaratii, termene);
- detalii privind organizarea contabilitatii (partida simpla si dubla), inclusiv noul plan de conturi valabil de la 1 ianuarie 2018;
- studiu de caz privind noua calculatie a impozitului si contributiilor obligatorii privind plata salariilor.
- studii de caz reale, rezolvate.
...Click AICI pentru detalii!<<
Totodata, lucrarea Asociatiile de propretari 2018 raspunde si la urmatoarele intrebari:
- organizarea contabilitatii la bloc;
- documentele lunare si baza legala;
- conditiile legale de angajare pentru functiile de contabil/casier/cenzor;
- prevederile Noului Cod Fiscal cu privire la indemnizatiile acordate contabililor/ juristilor/ cenzorilor care se ocupa de administrarea asociatiilor de proprietari;
- valorile contributiilor sociale platite de o asociatie de proprietari pentru indemnizatiile primite de presedinte, cenzor si membrii in biroul de conducere.
In plus, in acest material realizat de profesionisti in domeniu vei gasi si:
- Informatii complete despre principalele operatiuni pe care le presupune activitatea de administrare de imobile
- Modele pentru toate formularele, tabelele, actele si documentele pe care un administrator trebuie sa le intocmeasca lunar sau ocazional si care pot face obiectul unui control
- Intreaga legislatie actualizata, care are legatura cu domeniul administrarii de imobile
Atentie! Lucrarea Asociatiile de proprietari este actualizata in permanenta, in momentul de fata incluzand si noutatile aduse la inceputul lunii mai 2018.
...Click AICI pentru detalii!<<
Redactia E-Juridic are un colectiv de 4 autori specializati din domeniul juridic cu toate ramificatiile sale. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de proiecte de legi, acte adoptate si noutati legislative. Va explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: In cazul in care in contractul colectiv de munca al societati s-a precizat : 1 Prezentul contract colectiv de munca se incheie pe durata de 24 luni, intrand in vigoare de la data inregistrarii la Inspectoratul Teritorial de Munca. 2 Partile convin asupra prelungirii valabilitatii contractului sau renegocierii clauzelor sale partial sau total cu cel putin 60 de zile calendaristice inaintea expirarii termenului pentru care a fost incheiat. Daca nici una din parti nu are initiativa renegocierii...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Compensarea in bani in cazul atribuirii unor atributii suplimentare unui salariat care nu este promovat ramane pe aceeasi functie nu este avansat nu trece la o salarizare superioara datorita rezultatelor profesionale obtinuta si nici nu are cumul de functii, este considerata a fi marire de salariu? Subliniez faptul ca acea suplimentare la salariu nu este data datorita rezultatelor profesionale obtinute
vezi AICI raspunsul specialistilor <<