Prin Hotararea nr.59/24.01.2012, Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a decis elaborarea unui Plan de actiune comun al Ministerului Justitiei, Consiliului Superior al Magistraturii, Inaltei Curti de Casatie si Justitie, Ministerului Public si al instantelor si parchetelor, cu privire la punerea in aplicare a Codului de procedura civila, a Codului penal si a Codului de procedura penala.
Avand in vedere ca directiile de actiune, obiectivele, masurile/actiunile care vor fi prevazute in acest document vizeaza asigurarea conditiilor pentru buna desfasurare a activitatii instantelor si parchetelor, s-a decis consultarea instantelor, parchetelor, asociatiilor profesionale ale magistratilor si a celorlalti factori implicati, dar si a societatii civile, cu privire la continutul Planului de actiune care va fi elaborat.
Fata de cele de mai sus, Consiliul Superior al Magistraturii adreseaza rugamintea tuturor factorilor interesati de a transmite propuneri utile cu privire la directiile de actiune, obiectivele, masurile/actiunile necesar a fi cuprinse in Planul de actiune comun, pana cel mai tarziu la data de 15 februarie 2012, in format electronic, la adresa de e-mail: secretar_general@csml909.ro.
Prezentei invitatii ii este atasat proiectul Planului de actiune intocmit de Ministerul Justifiei, precum si masurile asumate de Consiliul Superior al Magistraturii, prin hotararea mentionata mai sus, in domeniul formarii profesionale, in vederea punerii in aplicare a Codului de procedura civila, a Codului penal si a Codului de procedura penala.
Consiliul Superior al Magistraturii multumeste anticipat tuturor celor care se vor alatura demersului de mai sus.
Plan de actiune pentru punerea in aplicare a Codului de procedura civila, a Codului penal si a Codului de procedura penala
Masurile care revin Consiliului Superior al Magistraturii in domeniul formarii profesionale, in vederea punerii in aplicare a Codului de procedura civila, a Codului penal si a Codului de procedura penala
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: As dori sa aflu care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru ca un cetatean roman sa fie delegat sau detasat in Elvetia la o alta societate. In mod specific: Care este perioada maxima permisa pentru delegare/detasare? Cine este responsabil pentru plata salariului si in ce moneda se efectueaza aceasta plata? Ce documente sunt necesare pentru a formaliza detasarea/delegarea? Cine suporta costurile pentru cazare? Cine acopera cheltuielile de transport? Va rugam sa ne furnizati aceste...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Administratorul doreste sa schimbe sistemul de evidenta/pontaj privind prezenta angajatilor la locul de munca. Este vorba de un sistem inchis, o tableta pe care angajatul va semna la intrarea in incinta societatii, in acelasi timp se va face si o poza a angajatului; la fel se va intampla la iesirea din unitate a angajatului la sfarsitul programului de lucru. Informatiile mentionate se vor pastra pana la sfarsitul lunii sau cel mult 2 saptamani dupa, cand persoana desemnata cu centralizarea si...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<