Pe site-ul Consiliului Superior al Magistraturii a fost dat publicitatii Comunicatul de presa privind rezultatul alegerilor pentru functia de presedinte si pentru functia de vicepresedinte a Consiliului Superior al Magistraturii.
"Astazi, 6 ianuarie 2015, in cadrul sedintei de plen a Consiliului Superior al Magistraturii, a fost ales in functia de presedinte al Consiliului domnul judecator Marius Badea Tudose, membru ales.
In functia de vicepresedinte al Consiliului a fost ales domnul Bogdan Gabor, membru ales.", se precizeaza in cadrul comunicatului de presa privind rezultatul alegerilor pentru functia de presedinte si pentru functia de vicepresedinte a Consiliului Superior al Magistraturii.
Potrivit art. 24 din Legea nr. 317/2004 privind Consiliului Superior al Magistraturii, republicata cu modificarile si completarile ulterioare:
„ (1) Consiliul Superior al Magistraturii este condus de presedinte, ajutat de un vicepresedinte, alesi dintre judecatorii si procurorii prevazuti la art. 3 lit. a), care fac parte din sectii diferite, pentru un mandat de un an, ce nu poate fi reinnoit.
(2) Presedintele si vicepresedintele Consiliului Superior al Magistraturii sunt alesi de plen, in prezenta a cel putin 15 membri ai Consiliului, cu votul majoritatii membrilor acestuia.”
sursa: Consiliul Superior al Magistraturii
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: As dori sa aflu care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru ca un cetatean roman sa fie delegat sau detasat in Elvetia la o alta societate. In mod specific: Care este perioada maxima permisa pentru delegare/detasare? Cine este responsabil pentru plata salariului si in ce moneda se efectueaza aceasta plata? Ce documente sunt necesare pentru a formaliza detasarea/delegarea? Cine suporta costurile pentru cazare? Cine acopera cheltuielile de transport? Va rugam sa ne furnizati aceste...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Administratorul doreste sa schimbe sistemul de evidenta/pontaj privind prezenta angajatilor la locul de munca. Este vorba de un sistem inchis, o tableta pe care angajatul va semna la intrarea in incinta societatii, in acelasi timp se va face si o poza a angajatului; la fel se va intampla la iesirea din unitate a angajatului la sfarsitul programului de lucru. Informatiile mentionate se vor pastra pana la sfarsitul lunii sau cel mult 2 saptamani dupa, cand persoana desemnata cu centralizarea si...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<