Conform unui anunt dat publicitatii pe site-ul INM, se arata faptul ca procedura de ocupare a functiei de director adjunct al Institutului Nationala al Magistraturii va fi reluata.
"In conformitate cu dispozitiile art. 12 din Regulamentul Institutului National al Magistraturii, aprobat prin Hotararea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 127/ 2007, cu modificarile si completarile ulterioare, Consiliului Superior al Magistraturii anunta reluarea procedurii de ocupare a functiei de director adjunct al Institutului National al Magistraturii, responsabil cu formarea continua, ce urmeaza a se vacanta incepand cu data de 15 martie 2015.", se arata in cadrul anuntului publicat pe site-ul INM.
Mai mult, conform anuntului, se informeaza faptul ca toti candidatii care doresc numirea in functie trebuie sa sustina un interviu in fata Plenului Consiliului Superior al Magistraturii.
Interviul se bazeaza pe sustinerea planului managerial. In cadrul interviului se vor verifica aptitudinile manageriale ale candidatilor si se vor avea in vedere capacitatea de organizare, capacitatea rapida de decizie, rezistenta la stres, autoperfectionarea, capacitatea de analiza, sinteza, previziune, strategie si planificare pe termen scurt, mediu si lung, initiativa si capacitatea de adaptare rapida.
sursa: INM-LEX.ro
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: In urma primirii informarii de la Casa de Pensii, precum ca s-a emis decizia privind acordarea pensiei pentru limita de varsta pentru un angajat, este obligatorie incetarea contractului individual de munca intr-un termen de 5 zile?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Pentru un salariat cu contract de munca in timp partial 2 ore/zi si salariu sub nivelul salariului de baza minim brut pe economie 3000 lei la ce nivel plateste angajatorul contributii daca aceiasi persoana are si contract de mandat la a carei indemnizatie angajatorul calculeaza si achita contributiile sociale CAS 25% si CASS 10% ?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<