Conform unui anunt dat publicitatii pe site-ul INM, se arata faptul ca procedura de ocupare a functiei de director adjunct al Institutului Nationala al Magistraturii va fi reluata.
"In conformitate cu dispozitiile art. 12 din Regulamentul Institutului National al Magistraturii, aprobat prin Hotararea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 127/ 2007, cu modificarile si completarile ulterioare, Consiliului Superior al Magistraturii anunta reluarea procedurii de ocupare a functiei de director adjunct al Institutului National al Magistraturii, responsabil cu formarea continua, ce urmeaza a se vacanta incepand cu data de 15 martie 2015.", se arata in cadrul anuntului publicat pe site-ul INM.
Mai mult, conform anuntului, se informeaza faptul ca toti candidatii care doresc numirea in functie trebuie sa sustina un interviu in fata Plenului Consiliului Superior al Magistraturii.
Interviul se bazeaza pe sustinerea planului managerial. In cadrul interviului se vor verifica aptitudinile manageriale ale candidatilor si se vor avea in vedere capacitatea de organizare, capacitatea rapida de decizie, rezistenta la stres, autoperfectionarea, capacitatea de analiza, sinteza, previziune, strategie si planificare pe termen scurt, mediu si lung, initiativa si capacitatea de adaptare rapida.
sursa: INM-LEX.ro
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: As dori sa aflu care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru ca un cetatean roman sa fie delegat sau detasat in Elvetia la o alta societate. In mod specific: Care este perioada maxima permisa pentru delegare/detasare? Cine este responsabil pentru plata salariului si in ce moneda se efectueaza aceasta plata? Ce documente sunt necesare pentru a formaliza detasarea/delegarea? Cine suporta costurile pentru cazare? Cine acopera cheltuielile de transport? Va rugam sa ne furnizati aceste...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Administratorul doreste sa schimbe sistemul de evidenta/pontaj privind prezenta angajatilor la locul de munca. Este vorba de un sistem inchis, o tableta pe care angajatul va semna la intrarea in incinta societatii, in acelasi timp se va face si o poza a angajatului; la fel se va intampla la iesirea din unitate a angajatului la sfarsitul programului de lucru. Informatiile mentionate se vor pastra pana la sfarsitul lunii sau cel mult 2 saptamani dupa, cand persoana desemnata cu centralizarea si...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<