Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Noi reguli pentru transportul rutier european

Comitetul de Transport al Parlamentului European a votat noile propuneri de modificare a Pachetului de Mobilitate privind transportul rutier, propuneri ce nu garantizeaza in tocmai conditii mai bune de munca pentru conducatorii profesionisti.

Diurna legala in Romania si in strainatate
Diurna legala in Romania si in strainatate

Vezi detalii

Proceduri contabile pentru ONG
Proceduri contabile pentru ONG

Vezi detalii

Asociatiile de proprietari. Contabilitate, fiscalitate si contributii!
Asociatiile de proprietari. Contabilitate, fiscalitate si contributii!

Vezi detalii

 

In continuare, expunem cateva dintre propunerile votate, privind timpii de conducere si repaus prevazuti in Regulamentul CE NR. 561/2006 si ale Regulamentului CE NR. 165/2014:

  • Aplicarea Regulamentului CE NR. 561/2006 pentru transportul international de marfuri de la 2.4 T;
  • Pauza de 45 minute poate fi fractionata in trei pauze de 15 minute si in acest caz, primele 15 minute se pot lua dupa o conducere de cel putin 45 minute;
  • Pe parcursul a patru saptamani consecutive, conducatorul auto trebuie sa efectueze patru repausuri saptamanale normale, sau cel putin trei repausuri saptamanale normale si un repaus saptamanal redus;
  • Perioada de repaus luata in compensatie pentru reducerea unui repaus saptamanal, trebuie alipita unui repaus de cel putin 45h. Reducerea se compenseaza cu o perioada echivalenta luata in bloc, inainte de sfarsitul celei de-a treia saptamani care urmeaza saptamanii in discutie;
  • Regula de 12 zile privind servicile de transport de persoane se aplica atat national cat si international, respectand cerintele prevazute in Regulamentul CE NR. 1073/2009, avand posibilitatea de a efectua repauaul zilnic in trei perioade de 1,2 si 9 ore;
  • Interzicerea efectuarii repausului saptamanal normal si redus la cabina, cu exceptia efectuarii acestora in parcari omologate care indeplinesc anumite conditii (exemplu - Marea Britanie);
  • Se permite intreruperea unui repaus saptamanal atunci cand un conducator auto insoteste un vehicul transportat cu feribotul sau cu trenul, daca deplasarea dureaza mai mult de 12 ore;
  • In cazuri exceptionale, se permite depasirea timpilor cu pana la doua ore, pentru a putea ajunge la baza sau domiciliu, pentru a efectua repausul saptamanal;
  • Se inregistreaza pozitia vehicolului la fiecare minut de conducere si la fiecare trecere printr-o frontiera; 
  • Daca tahograful nu inregistreaza locatia la trecerea print-o frontiera, conducatorul auto are obligatia de a efectua aceasta inregistrare in primul loc de oprire adecuat dupa trecerea unei frontiere; 
  • Simbolul ,,pat,, inregistreaza orice pauza, repaus, concediu de odihna sau concediu medical;
  • La cererea unui agent de control autorizat, conducatorul auto este obligat sa prezinte activitatile din ziua in curs si ultimele 56 zile precedente;
de

Data aparitiei: 12 Iunie 2018
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Noi reguli pentru transportul rutier european":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

    Poate sunteti interesat si de:

    ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

    Paternitate

    Intrebare: Am divortat de sotul meu in decembrie 2011, dupa care am continuat sa mai locuim impreuna pana in aprilie 2012. In martie 2012 am ramas insarcinata iar la o luna dupa aceasta sotul meu a plecat, separandu-ne definitiv. As vrea sa stiu daca are vreun drept asupra copilului meu care se va naste in decembrie. El spune ca va cere sa se faca test de paternitate si sa obtina si el drepturi. Multumesc!

    Raspuns: Daca fostul sot este tatal copilului dvs., atunci raspunsul este afirmativ.... [citeste tot raspunsul aici...]

    Atentie, Juristi!
    Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

    Conflictele de munca pot fi solutionate!

    Cititi intreaga legislatie cu privire la neintelegerile si conflictele de munca!

    Descarcati GRATUIT Raportul Special "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"


    Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016