Amenzile ANAF ne dau batai de cap insa important de retinut este ca orice control din partea inspectorilor de munca trebuie sa tina de anumite reguli.
Descoperiti:
- aspecte legislative specifice importante, imposibil de trecut cu vederea
- portite legislative care va economisesc bugetul si va salveaza firma
- atentionari privind solutiile altor instante de care va puteti ajuta
- comentarii ale specialistilor ce va ajuta sa:
1. evitati amenzi
2. economisiti bani la plata obligatiunilor
3. va castigati drepturile in instanta
4. stiti ce ai de facut in orice situatie specifica
5. economisiti timp
Specialistii au colectat cele mai importante aspecte in cadrul unei lucrari esentiale pentru profesionistii din domeniu.
Ce va ofera lucrarea "Cum invingi ANAF in instanta. Ghid de solutii pentru juristi, contabili, avocati si manageri"?
Practic, exact ce va trebuie pentru a nu avea emotii niciodata cand vine vorba de ANAF:
- Legislatia pe care TREBUIE sa o cunoasteti si sa o folositi, actualizata la zi
- Studii de caz comentate pe care este OBLIGATORIU sa va bazati in argumentatie
- Explicatii si Sfaturi de specialitate NECESARE pentru fiecare situatie in parte
Detalii mai multe despre lucrarea care spune totul despre controalele ANAF>>>
Redactia E-Juridic are un colectiv de 4 autori specializati din domeniul juridic cu toate ramificatiile sale. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de proiecte de legi, acte adoptate si noutati legislative. Va explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In cadrul aceleasi firmei ne dorim sa mutam o persoana pe un alt loc de munca de lucru practic intr-o alta echipa, nu este necasar schimbarea functiei COR si nici a fisei de post, va avea in continuare aceleasi atributii ca si pana acum. Conform unei proceduri interne a companiei am intocmit un formular de transfer si am instiiintat persoana in cauza, dar a refuzat semnarea transferului si a mutarii in alta echipa. Informarea despre transfer a fost facuta in prezenta martorilor care au si semnat...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<