Va recomandam
Pachet Teste REZOLVATE pentru reusita la examenul de titularizare in invatamantul prescolar - EDUCATORI (2 culegeri)
Kitul pentru Titularizare Educatori va ajuta acum sa treceti cu brio examenul! Minimum 7 la Titularizare si sfidati orice esec! Kitul pentru Titularizare Educatori cuprinde: 1. Lucrarea Teste REZOLVATE pentru reusita la examenul de titularizare Educatori - Limba si literatura romana asigura exersarea subiectului I din foaia de examen, punctele...
(in docuri si antrepozite)
Incheiat astazi .........................
la .............................................
I. PARTILE CONTRACTANTE
1.1. S.C. ........................................................ S.N.C./S.C.S./S.A./S.C.A./S.R.L. cu sediul social in..........................................., str. .............................. nr. ......., bloc ......, scara ..............., etaj ...........,
(localitatea)
apartament ......., judetul/sectorul ......................................, avand codul unic de inregistrare nr. .........................., atribut fiscal ......................................... si numar de ordine in registrul comertului
............/.........../............., contul nr. ............................... deschis la ...................................., telefon ......................, fax ........................., reprezentata prin ................................................ cu functia de ...................................., in calitate de deponent si
1.2. S.C. ............................................................... S.N.C./S.C.S./S.A./S.C.A./S.R.L. cu sediul social in............................, str. ............................... nr. ......., bloc ......, scara .........., etaj ..............................,
(localitatea)
apartament ........, judetul/sectorul ..............................................., avand codul unic de inregistrare nr........................, atribut fiscal ........................................................ si numar de ordine in registrul comertului................./......../.................., contul nr. ............................. deschis la ........................... telefon ....................., fax ......................., reprezentata prin .............................................. cu functia de.................................., in calitate de depozitar
au convenit sa incheie prezentul contract de depozit in docuri si antrepozite, cu respectarea dispozitiilor art. 2103-2123 Cod civil si a urmatoarelor clauze:
II. OBIECTUL CONTRACTULUI
2.1. Deponentul incredinteaza depozitarului bunurile specificate in anexa.
2.2. Toate bunurile din anexa au fost descrise si estimate conform actului ....................... pus la dispozitie de deponent, din care un exemplar a fost lasat depozitarului.
2.3. Depozitarul asigura pastrarea bunurilor care fac obiectul prezentului contract in depozitul proprietate/concesionat etc. situat in ......................................., str………...........................................
(localitatea)
nr. .............., sectorul/judetul ...................................................................
2.4. Predarea-primirea bunurilor se va face la data de ............................. pe baza de proces-verbal in care se vor mentiona: denumirea si caracteristicile bunurilor; cantitatea, calitatea si modalitatile de ambalare a lor; pretul unitar si valoarea bunurilor; alte mentiuni (daca bunurile sunt perisabile sau neperisabile, termenul de garantie sau durata pastrarii si data ambalarii etc.).
IV. PRETUL CONTRACTULUI
4.1. Pretul depozitarii este de ........................ LEI/EURO/USD pe ....................... si va fi indexat lunar/trimestrial/semestrial etc. in raport de ...................................
4.2. Plata pretului depozitarii se va face astfel: .....................................................................................
4.3. Pretul depozitarii ramane definitiv si irevocabil platit depozitarului chiar si in cazul in care restituirea bunurilor se face inainte de implinirea termenului convenit pentru depozitare.
4.4. In caz de restituire a bunurilor in cursul unei eventuale prelungiri tacite a duratei contractului, depozitarul nu va putea fi obligat sa le restituie decat in schimbul pretului convenit, in caz contrar, bunurile ramanand la depozitar drept amanet, pana la data efectuarii platii, acesta avand obligatia de a se ingriji de pastrarea lor.
V. OBLIGATIILE PARTILOR
5.1. Deponentul se obliga:
a) sa plateasca la termenul convenit pretul depozitarii cheltuielile facute cu pastrarea bunului;
b) sa ridice bunurile la termen sau oricand, la cererea sa, dupa preaviz;
c) sa elibereze spatiile de depozitare la termenul stabilit prin contract sau in termen de ........... dupa plata pretului, daca este in intarziere de plata.
5.2. Obligatiile depozitarului sunt urmatoarele:
a) sa primeasca, sa depoziteze si sa pastreze bunurile primite in depozit in conditii corespunzatoare;
b) sa restituie bunurile la termen deponentului sau la cererea acestuia, chiar inainte de implinirea termenului prevazut in prezentul contract, fara ca restituirea inainte de termen sa afecteze pretul contractului.
.
VI. CLAUZA PENALA
6.1. Neplata pretului depozitarii la termenul convenit prin prezentul contract il indreptateste pe depozitar sa perceapa penalitati de .....% pe zi de intarziere, calculate la valoarea pretului depozitarii, sa rezilieze contractul si sa ceara deponentului sa-si ridice bunurile.
6.2. Daca, in termen de ................. de la data scadentei, deponentul nu plateste suma cuvenita depozitarului, acesta are dreptul sa ceara scoaterea la vanzare a bunurilor, in conformitate cu prevederile Codului civil.
VII. FORTA MAJORA
7.1. Nici una dintre partile contractante nu raspunde de neexecutarea la termen sau/si de executarea in mod necorespunzator – total sau partial – a oricarei obligatii care ii revine in baza prezentului contract, daca neexecutarea sau executarea obligatiei respective a fost cauzata de forta majora, asa cum este definita de lege.
7.2. Partea care invoca forta majora este obligata sa notifie celeilalte parti, in termen de ..................,
(zile, ore)
producerea evenimentului si sa ia toate masurile posibile in vederea limitarii consecintelor lui.
7.3. Daca, in termen de .................. de la producere, evenimentul respectiv nu inceteaza, partile au
(zile, ore)
dreptul sa-si notifice incetarea de plin drept a prezentului contract, fara ca vreuna dintre ele sa pretinda daune-interese.
VIII. NOTIFICARILE INTRE PARTI
8.1. in acceptiunea partilor contractante, orice notificare adresata de una dintre acestea celeilalte este valabil indeplinita daca va fi transmisa la adresa/sediul prevazut in partea introductiva a prezentului contract.
8.2. In cazul in care notificarea se face pe cale postala, ea va fi transmisa prin scrisoare recomandata, cu confirmare de primire (A.R.) si se considera primita de destinatar la data mentionata de oficiul postal primitor pe aceasta confirmare.
8.3. Daca notificarea se trimite prin telefax, ea se considera primita in prima zi lucratoare dupa cea in care a fost expediata.
8.4. Notificarile verbale nu se iau in considerare de nici una dintre parti, daca nu sunt confirmate prin intermediul uneia dintre modalitatile prevazute la alineatele precedente.
IX. SOLUTIONAREA LITIGIILOR
9.1. Orice litigiu decurgand din sau in legatura cu prezentul contract, inclusiv referitor la incheierea, executarea ori desfiintarea lui, daca nu se poate rezolva pe cale amiabila de reprezentantii partilor, se va solutiona prin arbitrajul Curtii de Arbitraj Comercial International de pe langa Camera de Comert si Industrie a Romaniei, in conformitate cu Regulile de procedura arbitrala ale acestei Curti.
9.2. Hotararea arbitrala este definitiva si obligatorie
sau
9.1. Partile au convenit ca toate neintelegerile privind validitatea prezentului contract sau rezultate din interpretarea, executarea ori incetarea acestuia sa fie rezolvate pe cale amiabila de catre reprezentantii lor.
9.2. In cazul in care rezolvarea eventualelor litigii nu este posibila pe cale amiabila, partile se vor adresa instantelor judecatoresti.
X. CLAUZE GENERALE REFERITOARE LA PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
10.1. Partile colecteaza si prelucreaza datele cu caracter personal inscrise in prezentul contract in conformitate cu legislatia in vigoare, in modalitati care asigura confidentialitatea si securitatea adecvata a acestor date, in vederea asigurarii protectiei impotriva prelucrarii neautorizate sau ilegale si impotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorarii accidentale.
10.2. In procesul de prelucrarea a datelor cu caracter personal, partile aplica prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (regulamentul general privind protectia datelor) si ale legislatiei nationale.
10.3. Datele cu caracter personal comunicate in cadrul prezentului contract, vor fi prelucrate in scopul executarii prezentului contract.
10.4. Datele cu caracter personal colectate si prelucrate in vederea executarii prezentului contract sunt urmatoarele: (de ex.: nume si prenume, adresa, serie si numar carte de identitate, cod numeric personal, numar de telefon/fax, adresa de posta electronica, cod bancar).
10.5. Datele personale, comunicate in cadrul prezentului contract, pot fi comunicate institutiilor publice, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
10.6. In situatia in care este necesara prelucrarea datelor personale in alte scopuri decat cele prevazute la pct. 9.3, partea care realizeaza prelucrarea va informa cealalta parte si ii va solicita acordul scris cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare.
10.7. Partile isi garanteaza reciproc dreptul la informare si acces la datele cu caracter personal, dreptul la rectificare, actualizare, portabilitate, stergere, la restrictionare si opozitie in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare.
10.8. Datele personale inscrise in prezentul contract sunt pastrate pe intreaga perioada de executare a contractului si ulterior incetarii acestuia, in conformitate cu prevederile legale referitoare la arhivarea documentelor.
10.9. In contextul Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date, prelucrare inseamna orice operatiune sau set de operatiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispozitie in orice alt mod, alinierea sau combinarea, restrictionarea, stergerea sau distrugerea.
XI. CLAUZE FINALE
11.1. Modificarea prezentului contract se face numai prin act aditional incheiat intre partile contractante.
11.2. Prezentul contract, impreuna cu anexele sale care fac parte integranta din cuprinsul sau, reprezinta vointa partilor si inlatura orice alta intelegere verbala dintre acestea, anterioara sau ulterioara incheierii lui.
11.3. Prezentul contract s-a incheiat intr-un numar de ............ exemplare, din care .............................
DEPONENT DEPOZITAR
Download PDF
Download Word
Experienta din televiziune a ajutat-o pe Iulia Mocanca sa identifice subiectele de importanta majora din domeniul juridic si sa le explice cititorilor intr-o maniera atractiva, pe intelesul tuturor. Tot ce este nou este livrat rapid, informat si detaliat.
NOUTATI si MODIFICARI aparute in LEGISLATIE
Noutati pentru soferi aparute in 2025 - legislatia a fost modificata. Puteti vedea noua legislatie valabila + Codul actualizat (format PDF) in 2025. Detalii despre Amenzi, Suspendare permis si Indicatoare rutiere.
Vezi AICI lista completa a modificarilor <<