Aveti truse sanitare de prim ajutor in firma dvs? In caz contrat, puteti lua amenda de 6.000 de lei. Va invitam sa va luati masurile de precautie pentru a va asigura ca aceste controale vor fi doar simple formalitati.
Solutia recomandata de specialisti se afla AICI>>>
Este vorba despre trusa sanitara de prim-ajutor, perfect legala, omologata, completa si respecta toate cerintele Ordinului 427/2002.
Art.10 alin.(1) din Legea nr. 319/2006 va obliga sa luati “toate masurile necesare pentru acordarea primului ajutor”, ceea ce inseamna, evident, ca
trebuie sa aveti permanent in firma si o trusa sanitara de prim-ajutor, omologata si perfect functionala.
Iar art.39 alin.(6) din aceeasi lege precizeaza ca incalcarea respectivei dispozitii constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 3.000 la 6.000 de lei.
Nu uitati! Trusa sanitara de prim-ajutor contine nu mai putin de 29 de articole obligatorii, a caror calitate trebuie certificata in conformitate cu prevederile in vigoare.
Ce trebuie sa contina trusele sanitare de prim-ajutor? Aflati totul AICI >>>
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Daca un salariat are 2 contracte de munca, la 2 angajatori diferiti, concediul de odihna il primeste de la fiecare conform contractului individual de munca, corect ? Concediul de odihna se acorda fractionat daca la unul din angajatori este angajat cu jumatate de norma?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Societatea a primit in luna noiembrie 2024 de la Casa de pensii decizia de pensionare partial anticipata pe Legea 263- dosarul fiind depus de salariat in august 2024 pentru un salariat. Salariatul nu doreste punerea in practica a deciziei, drept pentru care l-am trimis la Casa de pensii sa anuleze decizia, ca sa nu ii incetez contractul cf. art. 56, lit. c - Codul muncii. Cei de la Casa de pensii i-au spus ca nu este cazul atata vreme cat nu depune decizia de incetare a contractului, nu i se...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: O societate presteaza lucrari de dragaj. O parte din salariati isi vor desfasura activitatea pe o platforma gabara maritima dotata cu containere tip dormitor, bucatarie, grup sanitar. In acest context se pot acorda cumulat zilele de repaus saptamanal astfel incat 2 salariati sa lucreze in perioada 1-15 ale lunii si alti 2 salariati in perioada 16-31 a lunii? Se poate considera situatie de exceptie astfel incat sa obtina autorizarea de la ITM pentru acordarea cumulata a zilelor de repaus...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<