Consiliul Superior al Magistraturii a publicat miercuri, 7 mai, un anunt in vederea initierii procedurii de selectie pentru ocuparea functiilor de conducere din cadrul aparatului propriu. Discutam despre posturi de personal de specialitate juridica asimilat judecatorilor si procurorilor.
Astfel, in anuntul CSM se arata ca fiind disponibile urmatoarele pozitii:
a) director adjunct – Directia legislatie, documentare si contencios;
b) sef serviciu – Serviciul resurse umane pentru instantele judecatoresti;
c) sef serviciu - Serviciul resurse umane pentru parchete;
d) sef serviciu – Serviciul sinteze si pregatirea lucrarilor sedintelor Consiliului Superior al Magistraturii;
e) sef birou- Biroul concursuri;
f) sef birou – Biroul grefa sectiilor;
g) sef birou – Biroul contencios.
In cadrul anuntului se mai mentioneaza faptul ca persoanele ce indeplinesc conditiile prevazute de Legea nr. 317/ 2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicata, cu modificari si completarile ulterioare, de art. 118 (2) din Regulamentul de organizare si functionare a CSM, aprobat prin Hotararea nr. 326/2005 a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii, cu modificarile si completarile ulterioare, cu referire la art. 14 alin. 2 din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecatorilor si procurorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pot proceda la depunerea candidaturilor, in termen de 15 zile de la publicarea prezentului anunt pe site-ul Consiliului Superior al Magistraturii.
sursa: www.csm1909.ro
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: As dori sa aflu care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru ca un cetatean roman sa fie delegat sau detasat in Elvetia la o alta societate. In mod specific: Care este perioada maxima permisa pentru delegare/detasare? Cine este responsabil pentru plata salariului si in ce moneda se efectueaza aceasta plata? Ce documente sunt necesare pentru a formaliza detasarea/delegarea? Cine suporta costurile pentru cazare? Cine acopera cheltuielile de transport? Va rugam sa ne furnizati aceste...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Administratorul doreste sa schimbe sistemul de evidenta/pontaj privind prezenta angajatilor la locul de munca. Este vorba de un sistem inchis, o tableta pe care angajatul va semna la intrarea in incinta societatii, in acelasi timp se va face si o poza a angajatului; la fel se va intampla la iesirea din unitate a angajatului la sfarsitul programului de lucru. Informatiile mentionate se vor pastra pana la sfarsitul lunii sau cel mult 2 saptamani dupa, cand persoana desemnata cu centralizarea si...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<