Consiliul Superior al Magistraturii a publicat miercuri, 7 mai, un anunt in vederea initierii procedurii de selectie pentru ocuparea functiilor de conducere din cadrul aparatului propriu. Discutam despre posturi de personal de specialitate juridica asimilat judecatorilor si procurorilor.
Astfel, in anuntul CSM se arata ca fiind disponibile urmatoarele pozitii:
a) director adjunct – Directia legislatie, documentare si contencios;
b) sef serviciu – Serviciul resurse umane pentru instantele judecatoresti;
c) sef serviciu - Serviciul resurse umane pentru parchete;
d) sef serviciu – Serviciul sinteze si pregatirea lucrarilor sedintelor Consiliului Superior al Magistraturii;
e) sef birou- Biroul concursuri;
f) sef birou – Biroul grefa sectiilor;
g) sef birou – Biroul contencios.
In cadrul anuntului se mai mentioneaza faptul ca persoanele ce indeplinesc conditiile prevazute de Legea nr. 317/ 2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicata, cu modificari si completarile ulterioare, de art. 118 (2) din Regulamentul de organizare si functionare a CSM, aprobat prin Hotararea nr. 326/2005 a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii, cu modificarile si completarile ulterioare, cu referire la art. 14 alin. 2 din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecatorilor si procurorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pot proceda la depunerea candidaturilor, in termen de 15 zile de la publicarea prezentului anunt pe site-ul Consiliului Superior al Magistraturii.
sursa: www.csm1909.ro
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: S.C. activeaza in domeniul fabricarii robinetilor de extractie petrol, cu un numar de 157 salariati. Categorii de meserii: frezor, lacatusi mecanici, vopsitori industriali, modelieri, etc. S.C. este in insolventa si o parte din activitate si-a modificat structura nevoilor de muncitori calificati. Societatea poate asigura la sediul sau, calificare la locul de munca? Care sunt conditiile si documentele necesare a.i. calificarea sa fie valabila si trecuta in Revisal?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Companie care are sediul in Ilfov, dar punct de lucru in Bucuresti, a obtinut in trecut delegare de competenta in Bucuresti. Care sunt pasii pentru accesarea si autorizarea accesului in Reges Online? Accesul se face cu CUI Companie sediu si apoi cum se acceseaza inregistrarile realizate pe punctul de lucru?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<