Decizia nr. 12
2 Decembrie 2011
1. Pentru a indeplini atributiile prevazute la art. 68 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 51/1995 pentru organizarea si exercitarea profesiei de avocat, republicata (in continuare Lege), coordonarea activitatilor de conducere executiva curenta realizate de Comisia Permanenta se asigura, astfel:
- domnul vicepresedinte av. Ionel Hasotti va coordona activitatea Departamentului Afaceri europene, cooperare internationala si programe si a Departamentului Protectia profesiei, informare si relatii publice;
- domnul vicepresedinte av. Dorin Suciu va coordona activitatea Departamentului Economico-financiar si administrativ si activitatea organizatorica a sedintelor Comisiei Permanente si ale Consiliului U.N.B.R.;
- domnul vicepresedinte av. dr. Dan Oancea si domnul vicepresedinte Dorin Suciu vor coordona activitatea Departamentului Secretariat, protocol si coordonarea serviciilor tehnico – administrative;
- domnul vicepresedinte av. dr. Dan Oancea va coordona activitatea Secretariatului general al Consiliului U.N.B.R. si activitatea de formare profesionala initiata si organizata de Institutul National pentru Pregatirea si Perfectionarea Avocatilor si barouri.
2. In conformitate cu dispozitiile art. 67 din Lege, functia de secretar al Comisiei Permanente va fi indeplinita de domnul consilier av. dr. Traian Cornel Briciu.
Comisia Permanenta va aproba repartizarea sarcinile concrete ce revin fiecarui consilier.
3. Pentru a realiza atributiile prevazute la art. 68 alin. (1) lit. a) raportate la art. 66 lit. g) din Lege, membrii Comisiei Permanente asigura legatura cu barourile, astfel:
- domnul consilier av. Ion Mogos - pentru barourile din raza Curtilor de Apel Iasi si Suceava;
- doamna consilier av. Doina Stupariu - pentru barourile din raza Curtilor de Apel Galati si Bacau;
- domnul consilier av. Nicolae Zarnescu - pentru barourile din raza Curtii de Apel Pitesti;
- domnul consilier av. Ion Turculeanu pentru barourile din raza Curtii de Apel Craiova;
- domnul consilier av. Ion Aflat - pentru barourile din raza Curtilor de Apel Mures si Brasov;
- doamna consilier av. Stanca Ioana Gidro - pentru barourile din raza Curtilor de Apel Cluj si Oradea;
- domnul consilier av. Lazar Gruneantu - pentru barourile din raza Curtilor de Apel Alba si Timisoara;
- domnul consilier av. Doru Ioan Taracila - pentru barourile din raza Curtii de Apel Constanta;
- doamna consilier av. Ana Diculescu-Sova - pentru barourile din raza Curtii de Apel Ploiesti;
- doamna consilier av. Ana Diculescu-Sova si domnul consilier av. Traian Cornel Briciu - pentru barourile din raza Curtii de Apel Bucuresti.
4. Prezenta Decizie se comunica membrilor Comisiei Permanente a U.N.B.R., barourilor si se publica pe pagina de web a UNBR ( www.unbr.ro ).
PRESEDINTE,
Av. dr. Gheorghe FLOREA
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Va rog sa ma ajutati in urmatoarea situatie: speta ar fi: salariata cu norma intreaga peste 26 ani, Salar brut 6000 lei la fel si ultimele 6 luni anterioare concediului medical, fara pers. in intretinere, fara tichete, sporuri., are stagiu de cotizare. Are 17 zile de concediu prenatal si 4 zile lucrate. La calculul salariului aferent timpului lucrat avem 1143 Ron la care trebuie sa ii aplicam deducerea de baza. Intrebarea ar fi, cat este deducerea personala de baza in aceasta situatie? 4050*20%...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Avand in vedere ca HG 295 din 31.03.2025, cu privire la Registrul General de Evidenta a salatiatilor, aduce modificari la HG 905/2017, cea din urma fiind valabila pana la 30.09.2025, pot fi aplicate in continuare prevederile din Hotararea 905? Fac referire in mod special la transmiterea suspendarilor in caz de incapacitate de munca, conf art. 5 lit. e din HG 295. As aprecia sa ne dati o lamurire cu privire la tipul de certificate medicale la care face referire legiuitorul un numar minim de zile...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<