Prin Hotararea Guvernului nr. 1.056 din 30 octombrie 2012 a fost modificata anexa nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 652/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Justitiei.
Astfel, in Monitorul Oficial nr. 743 din 5 noiembrie 2012 a fost stabilit numarul maxim de locuri prevazute in cadrul Ministerului Justitiei
In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata,
Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.
ARTICOL UNIC
La anexa nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 652/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Justitiei, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 443 din 29 iunie 2009, cu modificarile si completarile ulterioare, nota se modifica si va avea urmatorul cuprins:
"NOTA:
Unitatile prevazute in prezenta anexa pot utiliza un numar maxim de 14.310 posturi"
PRIM-MINISTRU
VICTOR-VIOREL PONTA
Contrasemneaza:
---------------
Ministrul justitiei,
Mona Maria Pivniceru
p. Ministrul muncii,
familiei si protectiei sociale,
Georgeta Bratu,
secretar de stat
Viceprim-ministru,
ministrul finantelor publice,
Florin Georgescu
Bucuresti, 30 octombrie 2012.
Nr. 1.056.
>>> AICI cuprinsul integral al reglementarii
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: As dori sa aflu care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru ca un cetatean roman sa fie delegat sau detasat in Elvetia la o alta societate. In mod specific: Care este perioada maxima permisa pentru delegare/detasare? Cine este responsabil pentru plata salariului si in ce moneda se efectueaza aceasta plata? Ce documente sunt necesare pentru a formaliza detasarea/delegarea? Cine suporta costurile pentru cazare? Cine acopera cheltuielile de transport? Va rugam sa ne furnizati aceste...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Administratorul doreste sa schimbe sistemul de evidenta/pontaj privind prezenta angajatilor la locul de munca. Este vorba de un sistem inchis, o tableta pe care angajatul va semna la intrarea in incinta societatii, in acelasi timp se va face si o poza a angajatului; la fel se va intampla la iesirea din unitate a angajatului la sfarsitul programului de lucru. Informatiile mentionate se vor pastra pana la sfarsitul lunii sau cel mult 2 saptamani dupa, cand persoana desemnata cu centralizarea si...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<