HOTĂRÂREA NR. 4
privind numirea sefilor de departamente ale Institutului National pentru Pregatirea si Perfectionarea Avocatilor
In conformitate cu dispozitiile art. 311 alin. (4) din Statutul profesiei de avocat,
In temeiul dispozitiilor art. 15 alin. (2) lit. f) din Statutul I.N.P.P.A., aprobat prin Hotararea nr. 390 din 31 martie 2012 a Consiliului Uniunii Nationale a Barourilor din Romania,
In temeiul dispozitiilor art. 18 lit. f) si art. 28 alin. (2) din Regulamentul de Organizare si Functionare a I.N.P.P.A.
Ţinand cont de dezbaterile din sedinta comuna de lucru a Comisiei Permanente cu Consiliul de Conducere al INPPA,
Consiliul de Conducere al Institutului National pentru Pregatirea si Perfectionarea Avocatilor, intrunit in sedinta din 11-12 mai 2012,
HOTĂRĂŞTE:
Art. 1. – Se aproba numirea sefilor de departamente ale I.N.P.P.A. dupa cum urmeaza:
a) Departamentul pentru formarea profesionala initiala
Şef departament - av. Mihaela Catea
b) Departamentul pentru formarea profesionala continua
vacant (functie girata in mod provizoriu de directorului I.N.P.P.A. )
c) Departamentul de studii, cercetari juridice si cooperare internationala
Şef departament - av. dr. Ştefan Naubauer
Art. 2. – Prezenta decizie se publica pe site-ul I.N.P.P.A.
PREŞEDINTE AL CONSILIULUI DE CONDUCERE AL INPPA,
Av. dr. Gheorghe FLOREA
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: As dori sa aflu care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru ca un cetatean roman sa fie delegat sau detasat in Elvetia la o alta societate. In mod specific: Care este perioada maxima permisa pentru delegare/detasare? Cine este responsabil pentru plata salariului si in ce moneda se efectueaza aceasta plata? Ce documente sunt necesare pentru a formaliza detasarea/delegarea? Cine suporta costurile pentru cazare? Cine acopera cheltuielile de transport? Va rugam sa ne furnizati aceste...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Administratorul doreste sa schimbe sistemul de evidenta/pontaj privind prezenta angajatilor la locul de munca. Este vorba de un sistem inchis, o tableta pe care angajatul va semna la intrarea in incinta societatii, in acelasi timp se va face si o poza a angajatului; la fel se va intampla la iesirea din unitate a angajatului la sfarsitul programului de lucru. Informatiile mentionate se vor pastra pana la sfarsitul lunii sau cel mult 2 saptamani dupa, cand persoana desemnata cu centralizarea si...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<