Asa cum precizeaza LegislatiaMuncii.ro, potrivit datelor furnizate prin intermediul unui comunicat de presa emis de Guvernul Romaniei in data de 14 ianuarie 2015, angajatorii au dreptul de a opta pentru acordarea tichetelor de masa in format electronic, sub forma unui "portofel electronic", un suport asemanator cardului bancar alimentat de emitenti.
Actul normativ implementeaza prevederi ale Legii nr. 291 din 2013 de modificarea Legii nr. 142/1998 privind acordarea tichetelor de masa. Asadar, se introduce posibilitatea emiterii de tichete de masa si pe suport electronic, ca o alternativa moderna la cele pe suport de hartie.
Angajatorii care doresc, vor alimenta portofelul electronic cu valoarea nominala aferenta tichetelor de masa.
NU SE PERMITE efectuarea de operatiuni de retragere de numerar. Se vor achizitiona produse alimentare.
Continuarea pe LegislatiaMuncii.ro
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In cadrul aceleasi firmei ne dorim sa mutam o persoana pe un alt loc de munca de lucru practic intr-o alta echipa, nu este necasar schimbarea functiei COR si nici a fisei de post, va avea in continuare aceleasi atributii ca si pana acum. Conform unei proceduri interne a companiei am intocmit un formular de transfer si am instiiintat persoana in cauza, dar a refuzat semnarea transferului si a mutarii in alta echipa. Informarea despre transfer a fost facuta in prezenta martorilor care au si semnat...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<