Specialistii in domeniul juridic merita cele mai viabile si competente instrumente de lucru, cele mai de incredere surse de informare.
Una dintre acestea este lucrarea
"Practica Avocatiala in 2014". Reprezinta o colectie impresionanta de cereri, aparari, cai de atac, concluzii scrise, consultari si proceduri interne care ne vor permite sa ne orientam si in cele mai dificile situatii.
“Noua editie a lucrarii Practica avocatiala este imbogatita cu acte noi: cereri de chemare in judecata, intampinari, note de aparare si cai de atac. In plus, toate actele au «haine» noi, adaptate modificarilor legislative aparute intre prima editie si cea de fata, in special celor doua acte normative esentiale: noul Cod civil si noul Cod de procedura civila." – av. dr. Gheorghe Florea
Lucrarea „Practica avocatiala” contine peste 100 de modele de:
-
textele unor consultatii avocatiale;
-
un capitol special, dedicat organizarii unei societati de avocatura;
-
o colectie de aprecieri cu privire la avocatura si la relatiile practicii avocatiale cu sistemul judiciar si alte profesii, aprecieri asumate dupa 17 ani de activitate neintrerupta in slujba justitiabilului.
Cartea Practica Avocatiala in 2014 va ofera o colectie valoroase de idei de lucru. Va permite sa studiati oriunde si oricand, sa parcurgeti cu usurinta informatiile de care veti avea nevoie in sala de judecata sau in cadrul intalnirilor cu clientii si colaboratorii.
Eficienta in munca aduce rezultate stralucite. Fara exceptii!
Click aici pentru mai multe informatii cu privire la Practica Avocatiala in 2014 si Legea 51/1995 care va este oferita cadou!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In cadrul aceleasi firmei ne dorim sa mutam o persoana pe un alt loc de munca de lucru practic intr-o alta echipa, nu este necasar schimbarea functiei COR si nici a fisei de post, va avea in continuare aceleasi atributii ca si pana acum. Conform unei proceduri interne a companiei am intocmit un formular de transfer si am instiiintat persoana in cauza, dar a refuzat semnarea transferului si a mutarii in alta echipa. Informarea despre transfer a fost facuta in prezenta martorilor care au si semnat...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<