Sesiunea de depunere a dosarelor in cadrul programelor "Rabla Clasic" si "Rabla Plus" a fost prelungita pana pe data de 31 ianuarie 2023, a anuntat Administratia Fondului pentru Mediu (AFM), intr-un comunicat de presa transmis
Agerpres.
Astfel, pana la finele lunii ianuarie 2023 pot depune dosare de finantare in cele doua programe persoane fizice, persoane juridice si unitati administrativ-teritoriale (UAT). Solicitantii se pot inscrie in limita bugetului disponibil alocat de AFM.
CALENDAR RABLA 2022
Calendarul de desfasurare a sesiunilor de inscriere in anul 2022 in cadrul Programului de stimulare a innoirii parcului auto national si a Programului privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera in transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante si eficiente din punct de vedere energetic, precum si sumele ramase disponibile pot fi consultate pe site-ul www.afm.ro, la sectiunile aferente programelor.
Calendar Rabla Clasic 2022
Calendar Rabla Plus 2022
O noua sesiune de inscriere in programele "Rabla" si "Rabla Plus" a demarat pe data de 30 septembrie si urma sa se incheie pe 25 noiembrie, timp in care persoanele fizice puteau sa se inscrie in cele doua programe prin intermediul dealerilor autorizati, iar persoanele juridice puteau depune dosarele de finantare prin accesarea aplicatiei informatice puse la dispozitie de AFM.
Buget Programul Rabla 2022
Bugetele totale puse la dispozitie pentru aceasta etapa se impart astfel:
- pentru Programul "Rabla Clasic" - persoane fizice, buget de 139.898.500 lei, persoane juridice - buget de 173.300.500 lei, institutii publice - buget de 15 milioane de lei.
- pentru Programul Rabla Plus - persoane fizice, bugetul este de 115.500.000 lei, persoane juridice - 202.303.000 lei si institutii publice - 15 milioane de lei.
Redactia E-Juridic are un colectiv de 4 autori specializati din domeniul juridic cu toate ramificatiile sale. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de proiecte de legi, acte adoptate si noutati legislative. Va explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Va rog sa ma ajutati: Ce cod CORin afara de 541408-Dispecer pot utiliza pentru sef dispecerat, un angajat care coordoneaza departamentul dispecerat din cadrul societatii noastre.
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In ultima sedinta de management s-a hotarat stabilirea unei proceduri ce tine de controlul bagajelor/masinilor angajatilor la iesirea din unitate, pe care sa o integram ca parte din regulamentul intern al societatii. Intrebarea mea este: exista o baza legala care da dreptul angajatorului de a intocmi aceasta procedura, cum ar putea fi ea intocmita fara a fi considerata ca un abuz.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<