Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Solutii in materia adoptiei
Avem deosebita placere de a va informa ca Oficiul Roman pentru Adoptii, cu sprijinul financiar al UNICEF Romania si in parteneriat cu Institutul National al Magistraturii, deruleaza un program intitulat „Interesul Superior al Copilului – principiu fundamental in luarea oricarei decizii in cadrul procedurilor de adoptie”, in cadrul caruia vor fi organizate anul acesta 8 seminarii de formare continua pentru judecatorii care solutioneaza cauze privind adoptiile.
Intrucat locurile alocate judecatorilor nu au fost ocupate si avand in vedere prezenta obligatorie a procurorului in acest tip de cauze, locurile ramase libere au fost completate cu procurori.
Ultimele 4 sesiuni de formare din cadrul acestui program se vor desfasura la Brasov, in Sala de conferinte a Hotelului Cubix, dupa urmatorul program:
22 -24 octombrie 2012
24 – 26 octombrie 2012
05 – 07 noiembrie 2012
Intrebare: As dori sa aflu care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru ca un cetatean roman sa fie delegat sau detasat in Elvetia la o alta societate. In mod specific: Care este perioada maxima permisa pentru delegare/detasare? Cine este responsabil pentru plata salariului si in ce moneda se efectueaza aceasta plata? Ce documente sunt necesare pentru a formaliza detasarea/delegarea? Cine suporta costurile pentru cazare? Cine acopera cheltuielile de transport? Va rugam sa ne furnizati aceste... vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Intrebare: Va rog sa-mi trimiteti un model fisa de post pentru codul COR 251207: Inginer de dezvoltare a produselor software. vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Intrebare: Administratorul doreste sa schimbe sistemul de evidenta/pontaj privind prezenta angajatilor la locul de munca. Este vorba de un sistem inchis, o tableta pe care angajatul va semna la intrarea in incinta societatii, in acelasi timp se va face si o poza a angajatului; la fel se va intampla la iesirea din unitate a angajatului la sfarsitul programului de lucru. Informatiile mentionate se vor pastra pana la sfarsitul lunii sau cel mult 2 saptamani dupa, cand persoana desemnata cu centralizarea si... vezi AICI raspunsul specialistilor <<