Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Monitorul Oficial nr. 695 din 23 Septembrie 2014

1.  NORMA nr. 19 din 16 septembrie 2014 pentru modificarea Normelor privind forma si continutul raportarilor financiare si tehnice pe care trebuie sa le intocmeasca brokerii de asigurare si/sau reasigurare, puse in aplicare prin Ordinul presedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor nr. 3/2009 EMITENT: AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 695 din 23 septembrie 2014

In urma deliberarilor din cadrul sedintei consiliului autoritatii de supraveghere financiara din data de 27 august 2014,in baza dispozitiilor art. 2 alin. (1) lit. b), art. 3 alin. (1) lit. b), art. 5 lit. b), art. 6 alin. (1) si (2) si ale art. 7 alin. (2) din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 93/2012 privind infiintarea, organizarea si functionarea autoritatii de supraveghere financiara, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 113/2013, cu modificarile si completarile ulterioare,in temeiul dispozitiilor art. 35 alin. (5) lit. f) din legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare si supravegherea asigurarilor, cu modificarile si ...
Citeste toata legea Comenteaza legea
2.  ORDIN nr. 1.650 din 12 august 2014 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2014 pentru Societatea Comerciala de Inchidere a Obiectivelor Miniere ECONORD - S.A. - filiala a Companiei Nationale a Metalelor Pretioase si Neferoase REMIN - S.A. EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI, PROTECTIEI SOCIALE SI PERSOANELOR VARSTNICE PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 695 din 23 septembrie 2014

Avand in vedere prevederile art. 4 alin. (1) lit. b) din ordonanta guvernului nr. 26/2013 privind intarirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unitatile administrativ-teritoriale sunt actionari unici ori majoritari sau detin direct ori indirect o participatie majoritara, aprobata cu completari prin legea nr. 47/2014,in temeiul prevederilor art. 9 alin. (6) din hotararea guvernului nr. 47/2013 privind organizarea si functionarea ministerului economiei, cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 15 alin. (3^1) din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 96/2012 privind stabilirea unor masuri de reorganizare in cadrul administratiei publice centrale si pentru modificarea unor ...
Citeste toata legea Comenteaza legea
3.  ORDIN nr. 1.240 din 12 septembrie 2014 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2014 pentru Societatea Comerciala de Inchidere a Obiectivelor Miniere ECONORD - S.A. - filiala a Companiei Nationale a Metalelor Pretioase si Neferoase REMIN - S.A. EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 695 din 23 septembrie 2014

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Telemunca Avantaje Dezavantaje Optimizare cost


Nou A aparut Legea 81 2018 privind TELEMUNCA  Sunteti pasibil de amenzi intre 2 000 si 10 000 de lei Prof univ dr Raluca Dimitriu v-a pregatit un material de exceptie care va explica in detaliu ce obligatii aveti ca angajator care sunt capcanele fiecarui articol din noua lege cum puteti evita din start amenzi dure In mod sigur si dvs...

Oferta Speciala
valabila 48h


Avand in vedere prevederile art. 4 alin. (1) lit. b) din ordonanta guvernului nr. 26/2013 privind intarirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unitatile administrativ-teritoriale sunt actionari unici ori majoritari sau detin direct ori indirect o participatie majoritara, aprobata cu completari prin legea nr. 47/2014,in temeiul prevederilor art. 9 alin. (6) din hotararea guvernului nr. 47/2013 privind organizarea si functionarea ministerului economiei, cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 15 alin. (3^1) din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 96/2012 privind stabilirea unor masuri de reorganizare in cadrul administratiei publice centrale si pentru modificarea unor ...
Citeste toata legea Comenteaza legea
4.  ORDIN nr. 1.516 din 21 iulie 2014 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2014 pentru Societatea TOHAN - S.A. - filiala a Companiei Nationale ROMARM - S.A. EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI, PROTECTIEI SOCIALE SI PERSOANELOR VARSTNICE PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 695 din 23 septembrie 2014

Avand in vedere prevederile art. 4 alin. (1) lit. b) din ordonanta guvernului nr. 26/2013 privind intarirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unitatile administrativ-teritoriale sunt actionari unici ori majoritari sau detin direct ori indirect o participatie majoritara, aprobata cu completari prin legea nr. 47/2014,in temeiul prevederilor art. 9 alin. (6) din hotararea guvernului nr. 47/2013 privind organizarea si functionarea ministerului economiei, cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 15 alin. (3^1) din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 96/2012 privind stabilirea unor masuri de reorganizare in cadrul administratiei publice centrale si pentru modificarea unor ...
Citeste toata legea Comenteaza legea
5.  ORDIN nr. 1.214 din 9 septembrie 2014 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2014 pentru Societatea TOHAN - S.A. - filiala a Companiei Nationale ROMARM - S.A. EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 695 din 23 septembrie 2014

Avand in vedere prevederile art. 4 alin. (1) lit. b) din ordonanta guvernului nr. 26/2013 privind intarirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unitatile administrativ-teritoriale sunt actionari unici ori majoritari sau detin direct ori indirect o participatie majoritara, aprobata cu completari prin legea nr. 47/2014,in temeiul prevederilor art. 9 alin. (6) din hotararea guvernului nr. 47/2013 privind organizarea si functionarea ministerului economiei, cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 15 alin. (3^1) din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 96/2012 privind stabilirea unor masuri de reorganizare in cadrul administratiei publice centrale si pentru modificarea unor ...
Citeste toata legea Comenteaza legea
6.  REGLEMENTAREA AERONAUTICA CIVILA ROMANA RACR-LCITA din 8 septembrie 2014 privind "Licentierea controlorilor de informare trafic aerian", editia 1.0/2014 EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 695 din 23 septembrie 2014

Preambul(1) activitatea aeronautica civila pe teritoriul si in spatiul aerian national este reglementata si se desfasoara in conformitate cu prevederile conventiei privind aviatia civila internationala, semnata la chicago la 7 decembrie 1944, denumita in continuare conventia de la chicago, ale altor conventii si acorduri internationale la care romania este parte, ale legislatiei europene, codului aerian civil aprobat prin ordonanta guvernului nr. 29/1997, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, denumit in continuare codul aerian civil, si ale actelor normative interne din domeniu.(2) reglementarile aeronautice civile si civil-militare romane sunt elaborate, emise sau adoptate in conformitate cu prevederile conventiei de la chicago, ...
Citeste toata legea Comenteaza legea
7.  ORDIN nr. 1.310 din 8 septembrie 2014 pentru aprobarea Reglementarii aeronautice civile romane RACR-LCITA "Licentierea controlorilor de informare trafic aerian", editia 1.0/2014 EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 695 din 23 septembrie 2014

Pentru indeplinirea atributiilor ce revin ministerului transporturilor ca autoritate de stat in domeniul transporturilor,in temeiul prevederilor art. 4 lit. b) si f) din ordonanta guvernului nr. 29/1997 privind codul aerian civil, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 2 din hotararea guvernului nr. 405/1993 privind infiintarea autoritatii aeronautice civile romane, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si ale art. 4 alin. (1) pct. 12 si art. 5 alin. (4) din hotararea guvernului nr. 24/2013 privind organizarea si functionarea ministerului transporturilor, cu modificarile si completarile ulterioare,ministrul transporturilor emite urmatorul ordin:art. 1 se aproba reglementarea aeronautica civila romana racr-lcita "licentierea controlorilor ...
Citeste toata legea Comenteaza legea
8.  ORDIN nr. 2.855 din 25 iulie 2014 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2014 pentru Societatea Comerciala de Inchidere a Obiectivelor Miniere ECONORD - S.A. - filiala a Companiei Nationale a Metalelor Pretioase si Neferoase REMIN - S.A. EMITENT: MINISTERUL ECONOMIEI PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 695 din 23 septembrie 2014

Avand in vedere prevederile art. 4 alin. (1) lit. b) din ordonanta guvernului nr. 26/2013 privind intarirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unitatile administrativ-teritoriale sunt actionari unici ori majoritari sau detin direct ori indirect o participatie majoritara, aprobata cu completari prin legea nr. 47/2014,in temeiul prevederilor art. 9 alin. (6) din hotararea guvernului nr. 47/2013 privind organizarea si functionarea ministerului economiei, cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 15 alin. (3^1) din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 96/2012 privind stabilirea unor masuri de reorganizare in cadrul administratiei publice centrale si pentru modificarea unor ...
Citeste toata legea Comenteaza legea
9.  ORDIN nr. 2.546 din 2 iulie 2014 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2014 pentru Societatea TOHAN - S.A. - filiala a Companiei Nationale ROMARM - S.A. EMITENT: MINISTERUL ECONOMIEI PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 695 din 23 septembrie 2014

Avand in vedere prevederile art. 4 alin. (1) lit. b) din ordonanta guvernului nr. 26/2013 privind intarirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unitatile administrativ-teritoriale sunt actionari unici ori majoritari sau detin direct ori indirect o participatie majoritara, aprobata cu completari prin legea nr. 47/2014,in temeiul prevederilor art. 9 alin. (6) din hotararea guvernului nr. 47/2013 privind organizarea si functionarea ministerului economiei, cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 15 alin. (3^1) din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 96/2012 privind stabilirea unor masuri de reorganizare in cadrul administratiei publice centrale si pentru modificarea unor ...
Data aparitiei: 26 Septembrie 2014
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Monitorul Oficial nr. 695 din 23 Septembrie 2014":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Poate sunteti interesat si de:

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Respingere plata daune intr-un proces castigat

Intrebare: Am avut un contract cu o firma pentru realizarea unei documentatii necesare obtinerii unei autorizatii de construire (AC). Aceasta AC trebuia sa permita efectuarea unor modificari la o casa in curs de construire. Firma nu a respectat contractul, documenatia a fost incompleta si incorecta. Din acest motiv, in lipsa AC, lucrarile de construire au fost blocate, prin sistare de lucrari, pe o perioada de aproape 2 ani de zile, pina am reusit sa refac documentatia cu o alta firma. Am dat firma in judecata si am cistigat urmatoarele: - rezoluitionarea contractului - obligatia firmei de a returna plata sumei de bani achitata pentru lucarile "efecuate" (documentatia) - cheluieli de judecata. In schimb instanta mi-a respins solicitarea de a obliga firma sa plateasca daune pentru cei doi ani cit lucarile au fost blocate. Am o nedumerire: poate modul cum am justificat si cuantificat daunele sa fie cauza acestei respingeri. Mai precis, pentru a cunatifica daunele am argumentat, cu documente, ca in cei doi ani casa trebuia sa fie gata. In consecinta am arata , conform devizului, suma care a fost blocata si la acesta suma am calculat dobinda legala cuvenita. Argumentul judecatorului a fost urmatorul: "instanta retine ca potrivit art. 1088 al.1 Cc si art. 1, art 2 din OG 9/2000 doar obligatiile banesti sint producatoare de dobinda legala, deci parata ar datora dobanda legala daca nu si-ar fi indeplinit obligatia de plata a valorilor lucrarilor, ori parata nu are obligatia de a plati valoarea acestor lucrare[...] Faptul ca lucrarile nu au putut continua din cauza neindeplinirii obligatiilor de catre parata nu da dreptul reclamantului de a pretinde dobinda legala aferenta valorii lucrarilor realizate pina la data sistarii (sic)" Intrebari: - e clar ca un prejudiciu exista - blocarea lucarilor de construire pe o perioada de 2 anisi deci nu au mai produs beneficii obligind fiul meu sa locuiasca cu chirie etc.- dar a fost gresit cuantificat, apelind la dobinda fondurilor (valoarea locuintei) blocate . Cum ar trebui cuantificat? - daca ar exista un alt mod de cuantificare al prejudiciului mai este posibil sa fie solicitat acoperirea lui in recurs, sau este tardiv?

Raspuns: Puteti incerca sa stabiliti valoarea lipsei de folosinta a constructiei raportat la valoarea chirie... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Conflictele de munca pot fi solutionate!

Cititi intreaga legislatie cu privire la neintelegerile si conflictele de munca!

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016