Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Programul la Pasapoarte, prelungit. Recomandarea autoritatilor

Autoritatile au anuntat ca vor prelungi orele de lucru la serviciile de eliberare a pasapoartelor.

Programul prelungit va fi valabil in perioada 23 iulie – 31 august a.c., cand experienta ultimilor ani a aratat ca numarul cetatenilor care solicita pasapoarte este mai ridicat comparativ cu restul anului. 

In cadrul masurilor de eficientizare a activitatii de eliberare a pasapoartelor, la nivelul MAI s-a dispus suplimentarea personalului de la ghisee si mutarea structurilor de pasapoarte in sedii noi, care ofera conditii decente si spatii de asteptare pentru cetateni. 

Pentru regiunea Bucuresti-Ilfov, structurile de pasapoarte functioneaza in doua centre comerciale Plaza Romania si ParkLake, numarul total de ghisee fiind de 42. Timpul mediu de procesare al unei cereri este de sapte minute la oricare dintre sedii.

Recomandam cetatenilor sa isi faca programare online pe site-ul www.epasapoarte.ro, in acest caz, timpul de asteptare la ghiseu fiind zero. 


Reamintim ca incepand cu data de 20 iulie 2018 au intrat in vigoare modificarile aduse Legii nr. 248/ 2005 privind regimul liberei circulatii a cetatenilor romani in strainatate la initiativa Ministerului Afacerilor Interne si a Ministerului Afacerilor Externe in contextul masurilor luate pentru reducerea aglomeratiei de la structurile de eliberare a pasapoartelor din tara si din strainatate.

Principala noutate este cresterea valabilitatii pasaportului simplu electronic pentru persoanele de peste 18 ani, de la 5 la 10 ani. 

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
CD Consilier Ghid complet de Salarizare Revisal si Contributii sociale


Consilier Ghid complet de Salarizare Revisal si Contributii sociale este o lucrare pe CD actualizata permanent gratie unui soft special preinstalat la fiecare introducere a CD-ului in calculator veti beneficia de informatii de ultima ora care va ofera solutii complete strict la obiect cu temeiuri legale studii de caz si sfaturi...

Oferta Speciala
valabila 48h

De asemenea, se schimba conditiile de eliberare a pasaportului simplu temporar. Acesta se va elibera doar in situatii obiective, in baza unor documente care justifica urgenta deplasarii, din motive familiale, de sanatate sau profesionale, care nu permit asteptarea timpului necesar pentru eliberarea unui pasaport electronic. In astfel de cazuri, termenul de solutionare a cererii de eliberare a documentului de calatorie temporar este de cel mult 3 zile lucratoare.

Cetatenii care nu doresc un pasaport simplu electronic sau nu pot prezenta documentele care sa justifice urgenta deplasarii, vor primi pasaport temporar in termenul de eliberare a documentului electronic: maxim 30 de zile lucratoare, in cazul cererilor depuse in tara, si cel mult 90 de zile lucratoare pentru cererile depuse in strainatate. 

de
Data aparitiei: 25 Iulie 2018
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Programul la Pasapoarte, prelungit. Recomandarea autoritatilor":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Plata contributie asigurare de sanatate in 2011

Intrebare: Buna ziua, sunt salariata din 1998. In 2011 am participat la recensamant. De asemenea tot in aceeasi perioada 2011 - iulie 2012, pe langa functia de baza, am mai prestat ocazional, pe baza unui contract de mandat alte activitati, din care am obtinut venituri. Firma cu care am incheiat acel contact ne-a spus ca Potrivit art. 3 alin. 3 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor art. III din OUG nr. 58/2010 pentru modificarea si completarea OUG nr. 58/2010 pentru modificarea si completarea Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal si alte masuri financiar-fiscale, pentru persoanele care, pe langa veniturile de natura salariala, realizeaza si venituri de natura profesionala in mod ocazional nu datoreaza contributiile individuale pentru aceste venituri de natura profesionala. Aici m-am incadrat eu. Si totusi anul trecut, pe 9 august, am primit de la Casa de sanatate o instiintare de plata pentru aceste venituri (de la firma si de la recensamant). Intr-un final am fost la finante sa platesc, in 29 noiembrie. Si totusi anul acesta am primit de la ANAF o alta instiintare de plata pt penalitatile la acea suma datorata si platita anul trecut, doar ca ANAF-ul mi-a calculat penlalitatile pt perioada 29.01 - 29.11.2013. Nici in contractul semnat la recensamant nu se regasea acel 5,5% ca ar fi trebuit platit nici de mine nici de prefectura. Intrebarea mea este: trebuia sau nu trebuia sa platesc aceste contributii? Multumesc.

Raspuns: Art. II, al. 6 din OUG 82/2010 care a modificat Codul Fiscal prevede ca persoanele care, în mod ocaz... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Conflictele de munca pot fi solutionate!

Cititi intreaga legislatie cu privire la neintelegerile si conflictele de munca!

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016