Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
10 Modele de contracte – actualizate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "10 Modele de contracte – actualizate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox

E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager
E-JURIDIC.ROE-JURIDIC.RO » Noutati Juridice 2024 
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Candidatul ideal este greu de gasit? Iata cum scrii un anunt de recrutare eficient

Candidatul ideal este greu de gasit? Iata cum scrii un anunt de recrutare eficient
In procesul de recrutare, dupa definirea cerintelor postului si profilului candidatului ideal, urmatorul pas este sa atrageti atentia persoanelor potrivite. 

Scopul unui anunt de recrutare este de a aduce un numar cat mai mare de candidati corespunzatori. Pentru a reusi redactarea unui anunt eficient, este important sa aveti un plan de actiune.

Iata in ce poate consta un plan de actiune pentru un anunt de recrutare

Cititi anunturile existente in presa pentru posturi similare celor vizate de dvs.

Atunci cand urmariti astfel de anunturi, fiti atent la:
– dimensiuni,
– frecventa aparitiilor,
– salariile oferite.

Concepeti anuntul cat mai clar cu putinta, cat mai dinamic si mai atractiv.

Feriti-va de texte plictisitoare, anoste.

Incercati sa atrageti cu precadere candidatii vizati de firma, adica aceia care corespund specificatiilor postului.

Promovati, prin intermediul textului, atat postul vacant, cat si organizatia in ansamblu.

Imaginea firmei este importanta. Nimeni nu va da atentie unui anunt al unei firme despre care se stie ca este in dificultate. Potentialii candidati vor sa afle ca postul este platit bine, ca beneficiile sunt atragatoare, ca localizarea este buna si ca exista posibilitati de promovare.

Asigurati-va ca denumirea postului este scoasa in evidenta si ca ea corespunde responsabilitatilor descrise in anunt (de exemplu, „asistent(a) administratie“ suna mult mai impozant decat „functionar(a) dactilograf(a)“).

Oferiti o scurta descriere a postului. Atentie! Scopul dvs. este sa atrageti cat mai multi candidati competenti. Pentru aceasta, indicati foarte precis cerintele postului si tipul de persoana pe care o considerati potrivita pentru acel post. 

Precizati atributele speciale: talentul, indemanarea, experienta, educatia si calificarile necesare viitorului angajat. Nu mentionati insa tipul de personalitate pe care il cautati. In caz contrar, va veti crea un dezavantaj: candidatii care nu intrunesc conditiile vor cauta cu siguranta sa va „pacaleasca“, iar aprecierea dvs. va fi mult mai ingreunata. Subliniati trasaturile unice ale postului oferit.

Alegeti una dintre caracteristicile pozitive ale firmei/afacerii dvs. (cu dezvoltare rapida, dinamica etc.) si mentionati-o in anunt, pentru a atrage cat mai multi candidati.

Mentionati recompensele postului si celelalte beneficii pe care le ofera firma (instruirea, spre exemplu). Multi candidati potentiali ar putea renunta, nestiind nimic despre acestea. Nu este necesara precizarea salariului acordat decat in cazul in care acesta este deosebit de atractiv. Cel mai adesea, subiectul va fi reluat pe parcursul interviului de angajare.

Prezentati posibilitatile de promovare ale viitorului angajat.

Insistati asupra valorilor pe care le cautati si le apreciati la candidati: seriozitatea, dorinta de dezvoltare profesionala, motivatia.

Specificati cum se poate inainta candidatura pentru acel post. Precizati o data-limita a anuntarii candidaturilor.

Nu uitati sa includeti in anunt numele complet al firmei, adresa, numarul de telefon, logo-ul firmei (permite identificarea rapida) si numele unei persoane de contact.

Priviti sectiunea de publicitate a unui ziar. Unele anunturi ies in evidenta, altele se pierd in monotonie si nu sunt luate in seama.  Diferenta dintre ele consta in utilizarea spatiului si in modalitatea de tehnoredactare (prezentarea grafica, dimensiunea literelor).

Daca stiti ca numele firmei atrage, merita sa-l scrieti cu litere mai proeminente. Detaliile semnificative ale anuntului trebuie, de asemenea, scoase in evidenta.

Folositi o prezentare grafica atractiva. In pregatirea aspectului grafic al anuntului, ghidati-va dupa intrebarile:
- Ce imagine a firmei vreti sa promovati?
- Exista cuvinte care pot sugera aceasta imagine?


Personalizati anuntul. Adresati-va fiecarui candidat in parte si-i veti putea capta atentia mai usor.

Exemple

„Daca:
– esti absolvent de studii superioare,
– ai experienta in vanzari si marketing,
– vorbesti fluent limba engleza,
– doresti sa lucrezi intr­o echipa de profesionisti,
atunci iti oferim oportunitatea unei cariere de succes intr­o companie dinamica. Te invitam sa ne trimiti CV si scrisoare de intentie prin posta, la adresa ............, sau prin e­mail, la adresa ............, pana la
data de ...............“



„Firma ............................... (din Bucuresti), recunoscuta in domeniul produselor cosmetice, angajeaza persoane interesate in desfasurarea de activitati comer ciale (identificarea clientilor, negocierea si incheierea de contracte de vanzare a produselor firmei).
Cerinte: studenti , cunoasterea limbii engleze.
Nu se cere experienta in domeniu; firma acorda trainingul necesar.
Se ofera: program de lucru part­time; salariu atractiv + comision.
Depuneti personal CV, cel mai tarziu ..................., la urmatoarea adresa ..............., in atentia .........................“


Informatii extrase din lucrarea-ghid Procedura completa la angajre. Caiet de lucru pentru angajatori si manageri HR ...click AICI pentru detalii si formular de comanda<<
 

Redactia E-juridic
de Redactia E-juridic

Redactia E-Juridic are un colectiv de 4 autori specializati din domeniul juridic cu toate ramificatiile sale. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de proiecte de legi, acte adoptate si noutati legislative. Va explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Votati articolul "Candidatul ideal este greu de gasit? Iata cum scrii un anunt de recrutare eficient":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News
Poate sunteti interesat si de:
©2024 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI
Atentie, Juristi!

Modificarile din

Contractele Civile si Actele Comerciale

se aplica deja!

Descarcati GRATUIT Raportul Special

"10 Modele de contracte – actualizate conform GDPR"

10 Modele de contracte – actualizate conform GDPR
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016