Pe site-ul Consiliului Superior al Magistraturii a fost publicat anuntul cu privire la ocuparea functiilor de director si director adjunct responsabil cu formarea initiala, in cadrul INM.
In cadrul anuntului se mentioneaza faptul ca la data de 17 aprilie 2014, potrivit dispozitiilor art. 12 din Regulamentul Institutului National al Magistraturii, a fost declansata procedura de ocupare a functiilor de director si director adjunct, responsabil cu formarea initiala, in cadrul INM. Se mentioneaza faptul ca functiile se vor vacanta la data de 13.06.2014.
In urma procedurii declansate pe data de 17 aprilie 2014, au fost inregistrate, la CSM, urmatoarele candidaturi:
Pentru functia de director al Institutului National al Magistraturii:
1. doamna judecator dr. Octavia Spineanu Matei, judecator in cadrul Inaltei Curti de Casatie si Justitie, in prezent detinand functia de director al INM
2. doamna judecator dr. Elena Carmen Popoiag, judecator in cadrul Inaltei Curti de Casatie si Justitie.
Pentru functia de director adjunct al INM, responsabil cu formarea initiala:
1. doamna judecator Ana-Maria Garofil, judecator in cadrul Tribunalului Bucuresti, in prezent detinand functia de director adjunct al Institutului, responsabil cu formarea initiala.
In cadrul comunicatului se precizeaza faptul ca sustinerea interviului, in vederea numirii in functie, va avea loc in sedinta Plenului CSM in data de 05.06.2014.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: S.C. activeaza in domeniul fabricarii robinetilor de extractie petrol, cu un numar de 157 salariati. Categorii de meserii: frezor, lacatusi mecanici, vopsitori industriali, modelieri, etc. S.C. este in insolventa si o parte din activitate si-a modificat structura nevoilor de muncitori calificati. Societatea poate asigura la sediul sau, calificare la locul de munca? Care sunt conditiile si documentele necesare a.i. calificarea sa fie valabila si trecuta in Revisal?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Companie care are sediul in Ilfov, dar punct de lucru in Bucuresti, a obtinut in trecut delegare de competenta in Bucuresti. Care sunt pasii pentru accesarea si autorizarea accesului in Reges Online? Accesul se face cu CUI Companie sediu si apoi cum se acceseaza inregistrarile realizate pe punctul de lucru?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Raportul cu privire la neconformitati este primit in mod automat de reprezentantul legal si persoana careia i s-a delegat responsabilitatea completarii in reges? Sau trebuie solicitat din reges de catre oricare dintre cei doi mentionati mai sus?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<