Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox

E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager
E-JURIDIC.ROE-JURIDIC.RO » Stiri si modificari ale Codului rutier 
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Autostrada Siret - Suceava - Bucuresti se transforma in Siret - Tg. Neamt - Iasi

Premierul Romaniei a prezentat un nou proiect de autostrada despre care nu stia nimeni pana acum: Siret - Suceava - Tg. Neamt - Iasi - Ungheni care va fi realizata prin parteneriat public-privat si se va conecta cu A8 (Tg. Mures) - Tg. Neamt - Iasi sau Autostrada Unirii.

In turneul recent din tarile arabe Viorica Dancila a aratat un nou proiect de autostrada pe care nimeni nu l-a mai vazut in Romania si nici nu a fost inclus in Master Planul General de Transport: Autostrada Siret - Suceava - Tg. Neamt - Iasi - Ungheni care va fi realizata prin PPP si va dura, atentie, 40 de ani!

Cele trei mari proiecte de infrastructura sunt:

  • Autostrada A3 Ploiesti - Comarnic - Brasov
  • Autostrada Coridor IV Sud Bucuresti - Alexandria - Craiova - Drobeta Turnu Severin - Lugoj
  • Autostrada Ungheni - Iasi - Tg. Neamt - Suceava - Siret

 

Asa cum E-Juridic a relatat anterior AICI, prin PPP ar fi urmat sa fie facuta doar bucata Tg. Neamt - Iasi - Ungheni, cu toate ca oficialul UE, Corina Cretu, a anuntat in repetate randuri disponibilitatea Comisiei Europene de a finanta aceasta investitie in infrastructura rutiera a Romaniei.

Siret si Suceava ar urma sa fie legate printr-un drum de mare viteza de Capitala pe ruta Pascani - Bacau - Buzau - Bucuresti, neavand nicio legatura cu Tg. Neamt. 

autostrada suceava - iasi

In prezentarea aratata potentialilor investitori se arata faptul ca acest nou proiect de autostrada surpriza ar urma sa aiba 190 de km, iar soferii vor plati aproximativ 53 de lei pentru utilizarea ei, adica 7 dolari/100km.

PPP-ul pentru acest proiect ar urma sa dureze 40 de ani, iar statul poate suporta 25% din costul initial, iar ulterior cate 70 de milioane in fiecare an al parteneriatului, pe langa taxele incasate de partenerul privat. In plus, statul roman ar acorda si un bonus de 100 de milioane de dolari daca partenerul privat reuseste sa realizeze proiectul in primii 3 ani, desi de aprobari si exproprieri tot statul roman se va ocupa. 


Florin Amariei
de Florin Amariei
Redactor

Florin Amariei scrie pentru E-Juridic.ro din anul 2018, explicand noutatile legislative si prezentand cele mai relevente stiri din domeniu. Si-a inceput activitatea la 9AM.ro, a continuat la legestart.ro si a acoperit dintotdeauna cele mai relevante subiecte din domeniile politica, social si justitie.  In prezent, scrie pentru dumneavoastra despre tot ceea ce inseamna domeniile legislativ, justitie si politico-social, cu accent pe explicarea detaliata a ce este important de retinut, cum ne afecteaza aceste informatii si de ce este bine sa aplicam legea in forma ei la zi.  

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Votati articolul "Autostrada Siret - Suceava - Bucuresti se transforma in Siret - Tg. Neamt - Iasi":
Rating:

Nota: 4.8 din 5 din 5 voturi
Urmareste-ne pe Google News

Poate sunteti interesat si de:

©2024 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI
Atentie, Juristi!
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

MODIFICARILE din Contractele Civile si Actele Comerciale se aplica deja!

Folositi NOILE Modele de Documente pentru 2024

Descarcati GRATUIT Raportul Special "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016