Prevederea din OUG 36/2010 care permitea verificarea cu politisti a prezentei la domiciliu a persoanelor aflate in concediu medical a fost aliminata de Comisia de munca a Camerei Deputatilor.
Comisia pentru munca si protectie sociala din Camera Deputatilor a dezbatut, marti, proiectul de Lege emis de Guvern privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului 36 din 2010 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului 158 din 2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate.
Ordonanta prevedea ca verificarea prezentei asiguratilor aflati in incapacitate temporara de munca la adresa de domiciliu sau la resedinta indicata sa se efectueze de catre platitorii de indemnizatii, insotiti, daca este cazul, de un reprezentant al politiei, avandu-se in vedere programul individual de recuperare recomandat de catre medicul specialist.
Sursa: MEDIAFAX
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In cadrul aceleasi firmei ne dorim sa mutam o persoana pe un alt loc de munca de lucru practic intr-o alta echipa, nu este necasar schimbarea functiei COR si nici a fisei de post, va avea in continuare aceleasi atributii ca si pana acum. Conform unei proceduri interne a companiei am intocmit un formular de transfer si am instiiintat persoana in cauza, dar a refuzat semnarea transferului si a mutarii in alta echipa. Informarea despre transfer a fost facuta in prezenta martorilor care au si semnat...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<