Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox

E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Evaluarea angajamentelor, in cazul practicilor anticoncurentiale, stabilirea si perceperea tarifelor pentru procedurile si serviciile oferite de Consiliul Concurentei


================================================
ACTE PUBLICATE IN MONITORUL OFICIAL NR. 179/14.03.2011
=================================================

*** LEGE Nr. 13/2011 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 63/2010 pentru modificarea si completarea Legii nr. 273/2006 privind finantele publice locale, precum si pentru stabilirea unor masuri financiare

Firme interesate
Institutii publice, administratia publica locala

Cine ar trebui sa citeasca aceste acte
Directorul Executiv, consilier juridic, specialisti financiari din Administratia publica centrala si locala, reprezentantii organizatiilor societatii civile

Index
Trecerea de catre Guvern in administrarea si finantarea autoritatilor administratiei publice locale a unor cheltuieli publice, ca urmare a descentralizarii unor competente, precum si a altor cheltuieli publice noi se face prin lege, numai cu asigurarea resurselor financiare necesare realizarii acestora, fundamentate pe baza standardelor de cost ale serviciilor publice respective, iar pana la aprobarea acestora, pe baza sumelor aprobate pentru anul anterior, actualizate cu indicele preturilor de consum, dupa cum urmeaza:

Ordonatorii de credite au obligatia ca in executia bugetelor prevazute la art. 1 alin. (2) sa asigure achitarea platilor restante prevazute la alin. (6). Ordonatorii de credite pot face noi angajamente legale, in limita prevederilor bugetare aprobate, numai dupa stingerea platilor restante inregistrate la finele anului anterior, cu exceptia angajamentelor noi pentru proiecte finantate din fonduri externe nerambursabile.

Taxele speciale se fac venit la bugetul local si se incaseaza numai de la persoanele fizice si juridice care beneficiaza de serviciile publice locale pentru care s-au instituit taxele respective.

Sumele reprezentand amortizarea calculata pentru aceste mijloace fixe constituie integral venituri ale bugetelor locale, care se cuprind in sectiunea de dezvoltare, se utilizeaza exclusiv pentru realizarea de investitii in domeniul respectiv si se evidentiaza distinct in programul de investitii, ca sursa de finantare a acestora, cu exceptiile prevazute in acordurile de imprumut sau de garantie incheiate cu institutiile financiare internationale.

In cazul imprumuturilor pentru refinantarea datoriei publice locale, totalul datoriilor anuale, reprezentand rate scadente de capital, dobanzi si comisioane aferente imprumuturilor refinantate, nu se ia in considerare la determinarea incadrarii in limita prevazuta la alin. (4).

In baza plafonului aprobat anual potrivit Legii responsabilitatii fiscal-bugetare nr. 69/2010 se stabileste nivelul maxim al cheltuielilor de personal aferent bugetului general centralizat al unitatilor administrativ-teritoriale, care se repartizeaza pe judete si municipiul Bucuresti prin ordin comun al ministrului administratiei si internelor si al ministrului finantelor publice.

Repartizarea pe unitati/subdiviziuni administrativ-teritoriale a nivelului maxim al cheltuielilor de personal aferent bugetului general centralizat al unitatilor administrativ-teritoriale, inclusiv redistribuirea intre acestea, in cursul anului, se face de catre directiile generale ale finantelor publice judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz, cu informarea Ministerului Finantelor Publice si a Ministerului Administratiei si Internelor.


Sumele aferente depozitelor speciale constituite pentru constructii de locuinte, potrivit legii, constituie integral venituri ale bugetelor locale si se cuprind in sectiunea de dezvoltare.


=================================================
ACTE PUBLICATE IN MONITORUL OFICIAL NR. 183/16.03.2011
=================================================

*** LEGE Nr. 15/2011 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 105/2010 pentru aprobarea Programului national de dezvoltare a infrastructurii

Firme interesate
Administratia publica centrala, Administratia Nationala "Apele Romane"

Cine ar trebui sa citeasca aceste acte
Directorul Executiv, consilier juridic, specialisti financiari din Administratia publica centrala, reprezentantii organizatiilor societatii civile, cetateni, ingier constructor

Index
Pe baza conventiilor incheiate intre ordonatorii de credite prevazuti in anexa si beneficiarii finali ai proiectelor (unitati administrativ-teritoriale sau, dupa caz, Administratia Nationala "Apele Romane") acestia din urma pun la dispozitie folosinta gratuita ori dau in administrare domeniul public sau privat pe care se realizeaza proiectul in vederea realizarii investitiilor prevazute in prezenta ordonanta de urgenta, asigura pe cheltuiala lor avizele si autorizatiile legale, participa la urmarirea bunei realizari a lucrarilor, inclusiv pe faze de executie, primesc in custodie, pe masura realizarii acestora si pe raspunderea executantilor, pana la data receptiei prevazute la alin. (3), parti functionale din proiect sau proiectul in intregul sau, asigura pe cheltuiala lor folosinta/operarea provizorie a bunului primit in custodie, in masura in care acest lucru este posibil din punct de vedere tehnic, precum si intretinerea acestuia.

In vederea asigurarii folosintei/operarii provizorii a bunului primit in custodie potrivit alin. (4), autoritatile si institutiile publice cu rol de reglementare vor emite custodelui avize/acorduri/autorizatii cu caracter provizoriu, pana la receptia finala a proiectului de investitii, potrivit alin. (3), urmata de transferul proprietatii sau administrarii, dupa caz, catre beneficiarul final si obtinerea de catre acesta a avizelor/acordurilor/autorizatiilor definitive.

Prin legile bugetare pot fi devansate creditele de angajament si creditele bugetare destinate P.N.D.I., cu conditia respectarii deficitului bugetar stabilit prin strategia fiscal-bugetara.

=================================================
ACTE PUBLICATE IN MONITORUL OFICIAL NR. 185/16.03.2011
=================================================

*** HOTARARE Nr. 216/2011 privind aprobarea sumei necesare Ministerului Justitiei pentru contractarea si implementarea proiectelor necontractate din fondurile Programului PHARE 2006

Firme interesate
Ministerul Justitiei, beneficiarii fondurilor Programului PHARE 2006

Cine ar trebui sa citeasca aceste acte
Directorul Executiv, consilier juridic, specialisti financiari din Administratia publica centrala

Index
Se aproba suma de 9.856 mii lei necesara pentru contractarea si implementarea proiectelor necontractate din fondurile Programului PHARE 2006, prevazute in anexa, pentru care Ministerul Justitiei a avut calitatea de autoritate de implementare.

Suma prevazuta la alin. (1) este inclusa in bugetul Ministerului Justitiei pe anul 2011 la titlul "Alte transferuri", alineatul "Programe PHARE si alte programe cu finantare nerambursabila".

Suma prevazuta la art. 1 include taxa pe valoarea adaugata si alte cheltuieli conform dispozitiilor cuprinse la art. 1 alin. (1) lit. b) din Ordonanta Guvernului nr. 11/2009 privind alocarea de la bugetul de stat a fondurilor necesare pentru contractarea si implementarea proiectelor necontractate din fondurile Programului PHARE, aprobata prin Legea nr. 31/2010.

*** ORDINUL COMISIEI DE SUPRAVEGHERE A ASIGURARILOR Nr. 5/2011 pentru modificarea si completarea Normelor privind prevenirea si combaterea spalarii banilor si a finantarii actelor de terorism prin intermediul pietei asigurarilor, puse in aplicare prin Ordinul presedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor nr. 24/2008

Firme interesate
Societatile de Asigurare/reasigurare

Cine ar trebui sa citeasca aceste acte
Directorul Executiv, Directorul Economic, consilier juridic, broker de aigurare/ reasigurare, specialisti financiari din Administratia publica centrala, clientii societatilor de asigurare

Index
CSA supravegheaza si controleaza entitatile prevazute la art. 2 pentru a se asigura ca acestea aplica si respecta prevederile legale in vigoare referitoare la identificarea, verificarea si inregistrarea clientilor si tranzactiilor, raportarea tranzactiilor suspecte, a tranzactiilor cu numerar si a transferurilor externe, precum si la elaborarea si implementarea unor proceduri pentru respectarea tuturor acestor cerinte si instruirea personalului in acest sens.

In desfasurarea activitatii lor, entitatile sunt obligate sa adopte masuri adecvate de prevenire a spalarii banilor si a finantarii actelor de terorism si, in acest scop, pe baza de risc, sa aplice masuri-standard, simplificate sau suplimentare de cunoastere a clientului, care sa permita identificarea, dupa caz, si a beneficiarului real.

Entitatile pot aplica masurile simplificate de cunoastere a clientului in situatiile mentionate la art. 12 din Legea nr. 656/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si in situatiile prevazute la art. 7-9 din Regulamentul de aplicare a prevederilor Legii nr. 656/2002 pentru prevenirea si sanctionarea spalarii banilor, precum si pentru instituirea unor masuri de prevenire si combatere a finantarii actelor de terorism, cu modificarile si completarile ulterioare, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 594/2008, cu modificarile ulterioare.

Entitatile pot aplica masuri simplificate de cunoastere a clientului in cazul politelor de asigurare generala, daca prima de asigurare este mai mica decat sau egala cu echivalentul in lei al sumei de 2.500 euro.

Entitatile pot aplica masuri simplificate de cunoastere a clientului in cazul politelor de asigurare de viata, daca prima de asigurare sau ratele de plata anuale sunt mai mici decat sau egale cu echivalentul in lei al sumei de 1.000 euro ori prima unica de asigurare platita este mai mica decat sau egala cu echivalentul in lei al sumei de 2.500 euro.

Daca ratele de prima periodice sau sumele de plata anuale sunt ori urmeaza sa fie majorate in asa fel incat sa depaseasca limita sumei de 1.000 euro, respectiv de 2.500 euro, in echivalent lei, se vor aplica masurile-standard de cunoastere a clientului.

In cazul activitatilor de asigurari de viata, verificarea identitatii beneficiarului unei polite de asigurare de viata se va face ori de cate ori acesta este schimbat pe durata de derulare a contractului de asigurare.

Entitatile care aplica masuri simplificate de cunoastere a clientului trebuie sa obtina informatii suficiente despre clienti si sa monitorizeze permanent activitatea acestora pentru a stabili ca acestia se incadreaza in categoria pentru care s-au aplicat masuri simplificate de cunoastere a clientului.

Entitatile care constata ca o operatiune sau mai multe operatiuni care au fost efectuate in numele unui client prezinta indicii de anomalie pentru activitatea acestui client ori pentru tipul operatiunii in cauza vor sesiza Oficiul si CSA daca exista suspiciuni ca abaterile de la normalitate au ca scop spalarea banilor sau finantarea actelor de terorism.

Entitatile pot lua drept indicii de anomalie pentru activitatea de asigurare unul sau mai multe dintre urmatoarele cazuri, fara a se limita la acestea:


a) cumpararea de polite de asigurare de viata care necesita plata unor prime mari si care par a fi contradictorii cu profilul economic al clientului sau cu capacitatea sa de a obtine venituri;

b) plata frecventa a unor prime in numerar ori in valuta pentru sume mari care par a fi contradictorii cu capacitatile financiare ale clientului sau cu activitatea sa;
c) plati frecvente de prime in numerar efectuate prin sume fractionate, care prin cumul ar depasi valorile minime prevazute la art. 12 alin. (1);
d) numirea unor beneficiari pentru politele de asigurare de viata, astfel incat sumele prevazute a fi platite fiecaruia dintre ei si stabilite in baza contractului de asigurare, ca fractiuni din suma totala, sa depaseasca prin cumul valorile minime prevazute la art. art. 12 alin. (1), in cazul in care relatia dintre asigurat si beneficiar nu justifica acest lucru;
e) semnarea unor polite de asigurare cu plata primelor folosind cecuri emise de terte parti, in special in situatia in care nu exista vreo legatura aparenta intre terti si client;
f) semnarea de catre acelasi contractant a unor polite de asigurare de viata de acelasi tip care au beneficiari diferiti;
g) schimbarea beneficiarului politei de asigurare in favoarea unor terte parti care nu apartin familiei asiguratului sau care nu au nicio legatura cu acesta, intr-o maniera justificata;
h) clientul refuza ori este retinut in furnizarea de informatii necesare pentru incheierea contractului de asigurare sau da informatii nereale;
i) clientul persoana juridica prezinta declaratii financiare care nu sunt intocmite de catre un contabil;
j) clientul prezinta documente de proprietate a bunului ce urmeaza a fi asigurat care nu sunt conforme cu realitatea sau care prezinta urme de fals;
k) clientul refuza sa ii permita reprezentantului entitatii sa se convinga de existenta bunului care face obiectul contractului de asigurare;
l) clientul evita contactele directe cu angajatii sau colaboratorii entitatii, prin emiterea frecventa de mandate ori imputerniciri, intr-o maniera nejustificata;
m) clientul evita in mod repetat contactele directe cu entitatea, comunicarile avand loc prin fax sau prin alte mijloace;
n) deschiderea de catre client a unui numar mare de conturi la mai multe sucursale ale unei/unor institutii de credit si efectuarea de transferuri repetate ale unor sume semnificative de bani cu care urmeaza a fi achitate primele de asigurare;
o) achitarea primelor de asigurare folosind conturile unei societati comerciale care indica o activitate redusa si care nu ar justifica incheierea unor contracte de asigurare pentru sume semnificative;
p) solicitarea ca prima operatiune sa se realizeze prin intermediul unui cont deschis in numele clientului la o institutie de credit care nu este supusa unor cerinte echivalente privind prevenirea si combaterea spalarii banilor si a finantarii terorismului.

Entitatile vor acorda atentie sporita tranzactiilor si produselor care, prin natura lor, pot favoriza anonimatul sau care permit interactiunea cu clientul in absenta acestuia si pot avea legatura cu spalarea banilor ori cu finantarea terorismului.


Entitatile trebuie sa aplice masuri suplimentare de cunoastere a clientului si in alte cazuri decat cele prevazute la art. 18, care, prin natura lor, prezinta un risc sporit de spalare a banilor sau de finantare a actelor de terorism.


=================================================
ACTE PUBLICATE IN MONITORUL OFICIAL NR. 186/17.03.2011
=================================================

*** ORDINUL CONSILIULUI CONCURENTEI Nr. 425/2011privind punerea in aplicare a Instructiunilor pentru modificarea pct. 52 din Instructiunile privind conditiile, termenele si procedura pentru acceptarea si evaluarea angajamentelor, in cazul practicilor anticoncurentiale, puse in aplicare prin Ordinul presedintelui Consiliului Concurentei nr. 724/2010

Firme interesate
Act de interes general

Cine ar trebui sa citeasca aceste acte
Directorul Executiv, consilier juridic, inspector de concurenta, specialisti financiari din Adminstratia publica centrala, reprezentantii organizatiilor societatii civile

Index
Intreprinderile impotriva carora au fost declansate investigatii aflate in derulare la data intrarii in vigoare a prezentelor instructiuni au la dispozitie un termen de doua luni de la aceasta data pentru a contacta Consiliul Concurentei in scopul verificarii disponibilitatii autoritatii de concurenta de a participa la discutii privind angajamente in respectivele cazuri.

In plus, Consiliul Concurentei va informa, prin orice mijloace de comunicare, inclusiv prin publicarea unui comunicat pe pagina web a institutiei, intreprinderile aflate in investigatie la momentul intrarii in vigoare a prezentelor instructiuni si care nu au initiat o astfel de procedura, cu privire la posibilitatea de a beneficia de prevederile art. 46^2 din lege, fara ca aceasta informare sa oblige Consiliul Concurentei in ceea ce priveste intrarea efectiva in discutii privind angajamentele.


*** ORDINUL CONSILIULUI CONCURENTEI Nr. 426/2011 pentru punerea in aplicare a Regulamentului privind stabilirea si perceperea tarifelor pentru procedurile si serviciile prevazute de Legea concurentei nr. 21/1996 si regulamentele emise in aplicarea acesteia

Firme interesate
Act de interes general

Cine ar trebui sa citeasca aceste acte
Directorul Executiv, consilier juridic, inspector de concurenta, specialisti financiari din Adminstratia publica centrala, reprezentantii organizatiilor societatii civile

Index
Sumele reprezentand tarife se fac venit la bugetul de stat potrivit prevederilor art. 25 alin. (3) din Legea nr. 21/1996, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Tarifele stabilite de prezentul regulament se achita, prin ordin de plata, in conturile de trezorerie deschise la Banca Nationala a Romaniei, potrivit reglementarilor fiscale, sau in numerar la casieria Consiliului Concurentei.

Plata tarifelor se face intotdeauna inainte de depunerea notificarii, de accesul la documentatie si eliberarea de copii sau extrase.

Notificarea operatiunilor de concentrare economica va fi inregistrata numai dupa prezentarea dovezii achitarii tarifului.


Accesul la documentatie se acorda dupa prezentarea dovezii achitarii tarifului.


Eliberarea de copii sau extrase ale documentatiei se face dupa prezentarea dovezii achitarii tarifului.


In situatia in care tariful se achita prin ordin de plata, la prezentarea dovezii privind achitarea va fi inaintat Consiliului Concurentei ordinul de plata certificat de trezoreria de care apartine platitorul.


Notificarea concentrarilor economice, precum si cererea de acordare a accesului la documentatie, la care nu este anexata dovada de achitare a tarifului, nu se considera depuse la Consiliul Concurentei.


*** ORDIN Nr. 1.718/2011 al ministrului Finantelor Publice pentru aprobarea Precizarilor privind intocmirea si actualizarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului

Firme interesate
Institutii si autoritati publice centrale si/sau locale, societati comerciale au in administrare sau in concesionare bunuri din domeniul public al statului

Cine ar trebui sa citeasca aceste acte
Directorul Executiv, Directorul Economic, consilier juridic, specialisti financiari din Administratia publica centrala

Index
1. Sunt cuprinse in inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului bunurile prevazute de art. 136 alin. (3) din Constitutia Romaniei, republicata, de Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publica si regimul juridic al acesteia, cu modificarile si completarile ulterioare, si de alte acte normative, dobandite prin unul dintre modurile prevazute de lege si care sunt puse la dispozitia serviciilor civile sau militare ale statului si ale institutiilor sale publice in vederea asigurarii functionarii serviciului public de care sunt responsabile.

Administratorii bunurilor din domeniul public al statului, in calitate de unici detinatori ai tuturor informatiilor juridice si economice cu privire la bunurile in cauza, au obligatia inscrierii in inventarul bunurilor din domeniul public al statului numai a acelor bunuri care indeplinesc conditiile legale.


Pentru bunurile care nu mai indeplinesc conditiile prevazute de lege pentru a apartine domeniului public al statului, institutiile publice, asa cum sunt definite la art. 2 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, cu modificarile si completarile ulterioare, initiaza hotarari ale Guvernului pentru schimbarea regimului juridic al acestor bunuri si pentru actualizarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului.


2. Au dreptul sa initieze acte normative de modificare a inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului autoritatile publice prevazute la art. 1 din Regulamentul privind procedurile, la nivelul Guvernului, pentru elaborarea, avizarea si prezentarea proiectelor de documente de politici publice, a proiectelor de acte normative, precum si a altor documente, in vederea adoptarii/aprobarii, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 561/2009.


Pentru bunurile din domeniul public al statului date in administrarea unitatilor administrativ-teritoriale, initierea actelor normative de modificare a inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului se face de catre Ministerul Administratiei si Internelor.


La initierea actelor normative privind modificarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului de natura imobilelor, datele de identificare ale acestora prevazute in proiectele de acte normative trebuie sa corespunda cu cele din cartea funciara a imobilelor respective.


Actele normative de actualizare a inventarului bunurilor din domeniul public al statului sunt insotite de o anexa care cuprinde obligatoriu urmatoarele date:


- administratorii bunurilor respective si codul unic de identificare al acestora (CUI);

- numarul de identificare MFP al bunului;
- codul de clasificatie si elementele-cadru de descriere tehnica, conform anexei nr. 3.

Institutiile a caror activitate este organizata in baza unor legi speciale si care au bunuri cu date de identificare clasificate completeaza anexele la hotararile Guvernului numai cu acele date care nu sunt clasificate.


3. Au dreptul sa initieze/valideze cereri online de actualizare a inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului institutiile prevazute in anexa nr. 1. Institutiile si operatorii economici prevazuti in anexa nr. 2 pot initia cereri online de actualizare a inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului cu conditia validarii acestor initializari de catre institutiile in subordinea carora functioneaza.


Operatiunea de validare a cererilor de actualizare consta in verificarea concordantei datelor din cererile de actualizare cu cele din actele normative de modificare a inventarului.


In cazul transferului dreptului de administrare a unui bun ce apartine domeniului public al statului, initiativa emiterii cererii de actualizare online a inventarului o are administratorul care cedeaza bunul respectiv. Acceptul sau refuzul cererii de actualizare a inventarului bunurilor din domeniul public al statului se face online de catre administratorul care primeste bunul respectiv, in maximum 24 de ore de la depunerea cererii de actualizare.


In cazul transferului dreptului de administrare, actualizarea inventarului bunurilor din domeniul public al statului se face in termenul prevazut la art. 2 alin. (2) si (3) din Hotararea Guvernului nr. 1.705/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, dupa semnarea protocolului de predare-primire de catre partile interesate.


Aprobarea cererii de actualizare a inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului se face online de catre Directia generala de legislatie si reglementare in domeniul activelor statului din cadrul Ministerului Finantelor Publice.


Responsabilitatea asupra corectitudinii datelor din cererile de actualizare a inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului revine persoanelor care initiaza aceste cereri.


4. Initierea cererii de actualizare a inventarului se face online de personalul de specialitate din cadrul institutiilor publice prevazute in anexa nr. 1 si din cadrul institutiilor si operatorilor economici din subordinea institutiilor prevazute in anexa nr. 2, personal agreat de Ministerul Finantelor Publice.


Agrearea personalului de specialitate de catre Ministerul Finantelor Publice are ca scop instruirea si testarea cunostintelor acestui personal in domeniul informaticii, in domeniul regimului juridic al proprietatii publice a statului si in domeniul financiar-contabil.


Instruirea acestui personal se face anual de Ministerul Finantelor Publice.


Vizualizarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, in intranet, se face de catre persoane autorizate de Ministerul Finantelor Publice.


Lista cu personalul care poate opera in sistemul intranet sau care poate vizualiza inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului se actualizeaza semestrial de Ministerul Finantelor Publice.


Identificatorul personal si parola necesare accesului la aplicatia informatica si la baza de date, pentru fiecare utilizator, se acorda la sediul Ministerului Finantelor Publice.


Periodic, la fiecare 3 luni, utilizatorul are obligatia schimbarii parolei de acces; utilizatorul schimba parola folosind aplicatia informatica pusa la dispozitie in acest scop.


In cazul schimbarii atributiilor de serviciu privitoare la administrarea patrimoniului sau in cazul incetarii relatiilor de serviciu cu institutia angajatoare, utilizatorul/institutia implicata are obligatia anuntarii Ministerului Finantelor Publice despre aceasta si a anularii drepturilor de acces la aplicatia informatica si baza de date.


Directia generala de tehnologia informatiei din cadrul Ministerului Finantelor Publice asigura accesul la aceste date numai persoanelor autorizate.


5. Verificarea respectarii prevederilor Hotararii Guvernului nr. 1.705/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, se face de catre personalul de specialitate al Directiei generale de legislatie si reglementare in domeniul activelor statului din cadrul Ministerului Finantelor Publice.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Data aparitiei: 21 Martie 2011
Votati articolul "Evaluarea angajamentelor, in cazul practicilor anticoncurentiale, stabilirea si perceperea tarifelor pentru procedurile si serviciile oferite de Consiliul Concurentei":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News

ARTICOLE SIMILARE

Mai multe articole despre politici anticoncurentiale
©2024 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI
Atentie, Juristi!
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

MODIFICARILE din Contractele Civile si Actele Comerciale se aplica deja!

Folositi NOILE Modele de Documente pentru 2024

Descarcati GRATUIT Raportul Special "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016