Inalta Curte de Casatie si Justitie are desemnat un numar maxim de posturi pentru desfasurarea activitatii institutiei. Astfel, prin Hotararea Guvernului nr. 913 din 5 septembrie 2012 este stabilit numarul maxim de posturi. Hotararea Guvernului nr. 913/2012 este publicata in Monitorul Oficial nr. 655 din 14 septembrie 2012
In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, si al art. 134 alin. (2) din Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciara, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.
Redam mai jos cuprinsul Hotararii de Guvern, asa cum a fost publicata in MOnitorul Oficial nr. 665/2012
ART. 1
Inalta Curte de Casatie si Justitie functioneaza cu un numar maxim de 499 de posturi.
ART. 2
Finantarea posturilor prevazute la art. 1 se asigura in limita bugetului aprobat pentru Inalta Curte de Casatie si Justitie prin legile bugetare anuale si de rectificare.
ART. 3
La data intrarii in vigoare a prezentei hotarari, Hotararea Guvernului nr. 108/2012 privind stabilirea numarului maxim de posturi pentru Inalta Curte de Casatie si Justitie, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 140 din 1 martie 2012, se abroga.
PRIM-MINISTRU
VICTOR-VIOREL PONTA
Contrasemneaza:
─────────────────
Ministrul justitiei,
Mona Maria Pivniceru
Viceprim-ministru,
ministrul finantelor publice,
Florin Georgescu
Bucuresti, 5 septembrie 2012.
Nr. 913.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Conform art.78 alin. 2 din Legea 448/2006 - 2 Autoritatile si institutiile publice, persoanele juridice, publice sau private, care au cel putin 50 de angajati, au obligatia de a angaja persoane cu handicap intr-un procent de cel putin 4% din numarul total de angajati. 2^2 Pentru indeplinirea obligatiei prevazute la alin. 2, entitatile trebuie sa faca dovada ca, printr-o cerere scrisa, au solicitat sprijinul organizatiilor nonguvernamentale care, potrivit statutului acestora, presteaza servicii...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu cateva informatii despre crearea unor locuri noi de munca. In afara de declararea lor in aplicatia PULS, mai sunt alte obligatii legale? trebuie sa existe vreun model de decizie din partea admin legata de crearea locului in cauza? Daca da, imi puteti trimite un astfel de model? Care ar fi pasii de urmat, in intern, pentru crearea unui nou loc de munca. Stiu ca la desfiintare trebuie aduse o serie intreaga de argumente, dar la creare ce este necesar? La noi fluxul ar fi...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<