Pe site-ul Uniunii Nationale a Barourilor din Romania a fost publicata lista materialelor ce vor fi supuse dezbaterii si aprobarii Congresului avocatilor 2016.
1. Proiectul Raportului de activitate al Consiliului U.N.B.R. (intre Congresul avocatilor 2015 si Congresul avocatilor 2016) cu urmatoarele Anexe:
Anexa nr. 1 – Buletinele informative ale Consiliului U.N.B.R. si ale Comisiei Permanente a U.N.B.R.
Anexa nr. 2 – Propuneri de modificare a O.U.G. nr.80/2013 privind taxele judiciare de timbru
Anexa nr. 3 – Raport de activitate al Departamentului de Coordonare a Asistentei Judiciare al U.N.B.R.
Anexa nr. 4 – Minuta Consfatuirii de lucru a Departamentului de Coordonare al Asistentei Judiciare al U.N.B.R., 11-12 martie 2016
Anexa nr. 5 – Litigiile in care Uniunea Nationala a Barourilor din Romania are calitate procesuala
Anexa nr. 6 – Decizia nr. 56 din 27 martie 2013 prin care se aproba organigrama Uniunii Nationale a Barourilor din Romania incepand cu anul 2013, cuprinsa in anexa la decizie.
Anexa nr. 7 – Decizia nr. 2 din 03.07.2015 a Comisiei Permanente a Uniunii Nationale a Barourilor din Romania privind coordonarea activitatilor de conducere executiva curenta realizate de Comisia Permanenta
Anexa nr. 8 – Informatii relative la conlucrarea dintre membrii Comisiei Permanente si decanii Barourilor
Anexa nr. 9 – Extras din rapoartele de activitate ale barourilor prezentate in adunarile generale in vederea realizarii unor schimburi de experienta cu celelalte barouri
Anexa nr. 10– Informatii statistice comunicate de barouri la solicitarea U.N.B.R.
Anexa nr. 11– Informari destinate corpului profesional, transmise prin newsletter in perioada mai 2015 – februarie 2016
Anexa nr. 12– Raport de fundamentare a continuarii proiectului privind aplicarea Avizului 16(2013) al CCJE: “O Europa a dreptului si a justitiei”
Anexa nr. 13– Decizia nr. 15 din 21 septembrie 2015 a Inaltei Curti de Casatie si Justitie, Completul competent sa judece Recursul in Interesul Legii privind fapta unei persoane care exercita activitati specifice profesiei de avocat in cadrul unor entitati care nu fac parte din formele de organizare profesionala recunoscute de Legea nr. 51/1995
Anexa nr. 14– Propunere de structura pentru „Regulamentul procedurii disciplinare in profesia de avocat”
Anexa nr. 15– Corespondenta purtata de U.N.B.R. cu Ministerul Justitiei privind asigurarea efectivitatii dreptului legal de folosinta al barourilor asupra spatiilor din incinta instantelor
Continuarea listei pe site-ul UNBR.ro
Redactia E-Juridic are un colectiv de 4 autori specializati din domeniul juridic cu toate ramificatiile sale. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de proiecte de legi, acte adoptate si noutati legislative. Va explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Dorim sa incepem un proces de evaluare a performantelor pentru colegii din departamentele cheie ale companiei. Precizam ca domeniul de activitate este Servicii, fiind furnizor de catering si cleaning industrial. Vom evalua doar sefii de departament si managerii de locatii. Ne-ati putea ajuta cu exemple de obiective inclusiv KPI pe care sa le aplicam pentru colegii din departamentele de mai jos? Resurse Umane Departament Achizitii Departament Financiar-Contabilitate Departament Operational IT...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Reprezentantul legal care era unic asociat si administrator a decedat. Cine va semna pana cand se va face succesiunea? In actul constitutiv este stipulat faptul ca in caz de deces societatea va continua prin mostenitorii legali ai asociatului unic.
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Un ONG are proiecte cu finantare din fonduri europe in derulare, in cadrul careia exista o echipa de implementare a proiectului. Daca ONG-l are un angajat pe functia de asistent manager caruia doreste sa-i atribuie sarcini specifice de implementare a activitatii proiectului de exemplu Coordonator proiect, in acest caz cum se va proceda legal, este necesara incheierea unui act aditional sau este de ajuns daca se face o completare a fisei postului de asistent manager cu atributiile specifice...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<