Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Contract de antrepriza

Contract de antrepriza


Incheiat astazi .........................
la .............................................

I. PARTILE CONTRACTANTE
1.1. S.C. ........................ S.N.C./S.C.S./S.A./S.C.A./S.R.L. cu sediul social in ...................................
                                                                                                                                 (localitatea)
str. .................................... nr. ......, bloc ....., scara ...., etaj ....., apartament ......, judetul/sectorul ..............., avand codul unic de inregistrare nr. ................................., atribut fiscal ................. si numar de ordine in registrul comertului ........../.........../........, contul nr. ................ deschis la .................., telefon .............., fax ................., reprezentata prin ......................, cu functia de .................., in calitate de antreprenor si
sau
1.1. Asociatia familiala ..................... cu sediul in ................................, str. ......................................
                                                                                     (localitatea)
nr. ......, bloc ......., scara ........, etaj ......, apartament ........, judetul/sectorul ................., posesoarea autorizatiei nr. ...................... din ..................... eliberata de ...................., avand contul nr. ........................ deschis  la  .......................,  telefon  .....................,  fax  ...................,  reprezentata  de  ..........................,   cu functia de ................., in calitate de antreprenor si
sau
1.1. .............................................. cu domiciliul in .............................................., str. ........................
             (numele si prenumele)                     (localitatea)
nr.  ..........,  bloc  .........,  scara  .........,  etaj  ........,  apartament  .........,  judetul/sectorul  ............................, nascut(a) la data de .................................., in .....................................................,  
                                                                  (ziua, luna, anul)                  (localitatea)
judetul/sectorul ........................., posesorul (posesoarea) autorizatiei nr. ............. din ................, eliberata de ......................., persoana fizica care desfasoara activitatea economica in mod independent, in calitate de antreprenor si

1.2. S.C. ........................................ S.N.C./S.C.S./S.A./S.C.A./S.R.L. cu sediul social in ......................................... str. .............................................. nr. .........., bloc ........., scara ......., etaj
         (localitatea)
........., apartament ....., judetul/sectorul ................., avand codul unic de inregistrare nr. ................., atribut fiscal ................. si numar de ordine in registrul comertului ......../......../ ......., contul nr. ................. deschis la ................., telefon ................., fax ................., reprezentata prin ................., cu functia de ................., in calitate de client
sau
1.2. Asociatia/Fundatia/Uniunea/Federatia ........................... cu sediul in .........................................,
                                                                                                                              (localitatea)
str. ............................. nr. ........, bloc ............., scara ........., etaj ........,  apartament .........., judetul/sectorul ..................................., inscrisa la ......................... Registrul ......................... sub nr. ..............................., pe baza Certificatului de inscriere nr. ........................... din ........................, avand contul nr. ......................... deschis la .............................., telefon ..................., fax ............................., reprezentata de ....................., cu functia de ......................., in calitate de client
sau
1.2. Asociatia familiala ............................................ cu sediul in .......................................................,
                                                                                                                         (localitatea)
str. ............................................ nr. ......., bloc ........, scara ........., etaj ........., apartament ........., judetul/sectorul ........................., posesoarea autorizatiei nr. .................. din ..................., eliberata de ........................, avand contul nr. ...................... deschis la ......................., telefon ......................, fax ..................., reprezentata de ....................., cu functia de .................., in calitate de client
sau
1.2. .............................................................. cu domiciliul in .............................................................,
                     (numele si prenumele)                                   (localitatea)
str. ........................... nr. ......, bloc ...., scara ...., etaj ...., apartament ......, judetul/sectorul .........................., posesorul (posesoarea) autorizatiei nr. ...................... din ......................, eliberata de ........................., persoana fizica care desfasoara activitate economica in mod independent, in calitate de client
sau
1.2. ................................................................... cu domiciliul in ........................................................,
                        (numele si prenumele)                               (localitatea)
str. ........................................ nr. .........., bloc ........, scara ........, etaj.........., apartament ........, judetul/sectorul ..................., nascut(a) la data de ........................, in  ......................,judetul/sectorul
                                                                            (ziua, luna, anul)        (localitatea)  
........................, fiul (fiica) lui ................. si al ........................................., avand actul de identitate seria ......... numarul ......................., eliberat de .............................., la data de ..........................., codul numeric personal .................................................., in calitate de client
au convenit sa incheie prezentul contract de antrepriza cu respectarea urmatoarelor clauze:

II. OBIECTUL CONTRACTULUI
2.1. Antreprenorul se obliga sa execute si sa predea la cheie cu materialele proprii/ale clientului, pe riscul sau, urmatoarele lucrari:
a) cladiri avand destinatia de ...........................................................................................................
.......................................................................................................................................................... ;
     (birouri, locuinte, depozite, magazii, hale de productie, ateliere, padocuri, grajduri, silozuri etc.)
b) instalatie de ....................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................... ;
          (apa, gaze naturale, electrice, de ventilatie si climatizare, de incalzire centrala, sanitare etc.)
c) cai de comunicatii ...........................................................................................................................
.............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................;
                                         (sosele, cai ferate uzinale, alei, trotuare etc.)
d) imprejmuiri .....................................................................................................................................;
                              (garduri de zid, prefabricate, plase de sarma, sarma ghimpata etc.)
e) alte dotari .......................................................................................................................................;
f) reparatii generale/curente  la ......................................................................................................... .
2.2.  Antreprenorul  va  executa  si  va  conduce  (coordona)  executia  lucrarilor  contractate  pana  la receptia si predarea lor la cheie clientului.
2.3. Lucrarile de constructii si/sau de reparatii vor fi executate de antreprenor conform planurilor general  si  de  detaliu,  precum  si  proiectului  de  executie,  prezentate  de  client  si  acceptate,  fara obiectii/cu urmatoarele obiectii ale clientului: ..............................................................................
.............................................................................................................................................................
........................................................................................................................... de catre antreprenor.
2.4. Antreprenorul va putea incepe executia lucrarilor numai dupa obtinerea de catre acesta/de catre client a autorizatiilor si a tuturor avizelor prevazute de lege.
2.5. Antreprenorul, cu avizul clientului, isi rezerva dreptul de a incredinta executarea unor parti din lucrare subantreprenorilor, in care sens antreprenorul va incheia, cu fiecare dintre acestia, un contract de subantrepriza (instalator, parchetar, electrician etc.).
2.6. Antreprenorul raspunde contractual fata de client pentru toate lucrarile, inclusiv pentru cele executate de subantreprenori, precum si de lucrarile oricaror altor persoane2  folosite la realizarea obiectului contractului.

III. DURATA EXECUTIEI
3.1. Durata executarii lucrarilor este de ........................................................................................... .
                                                                                        (zile, saptamani, luni, ani)
Incepand cu data de .......................................................................................................................... .
3.2. Ele se vor incheia si vor fi predate la cheie, integral/pe etape, la data de ................................. .

IV. RECEPTIA LUCRARILOR
4.1. Receptia lucrarilor executate de antreprenor se va efectua atat pe faze de executie, cat si la incheierea lucrarilor, astfel:
a) pe faze de executie, la urmatoarele date: ......................................................................................
........................................................................................................................................................... ;
b) la incheierea lucrarilor, la data de ................................................................................................. .
4.2. Prin semnarea proceselor-verbale de receptie pe faze de executie si finala se atesta ca antreprenorul si-a indeplinit obligatiile contractuale si, concomitent, ia nastere dreptul sau la plata integrala a lucrarilor contractate si executate.
4.3. Antreprenorul se obliga sa raspunda pentru viciile ascunse3  ale materialelor procurate de el si ale intregii lucrari, dupa ce a fost receptionata de catre client, indiferent de executantul lucrarii (antreprenorul sau subantreprenorii).

V. CALITATEA LUCRARILOR
5.1.  Antreprenorul  garanteaza  calitatea  lucrarilor  de  constructii  timp  de  ............................  si  a lucrarilor de instalatii timp de ............................... de la data semnarii procesului-verbal de receptie definitiva.
5.2. El se obliga ca, in cadrul termenului de garantie, sa remedieze eventualele defecte de calitate, cu exceptia celor datorate culpei clientului.
5.3. Antreprenorul este obligat sa efectueze inlocuirea materialelor, echipamentelor etc. care nu corespund planurilor general si de detaliu, proiectului de executie si standardelor de calitate convenite.

VI. PRETUL CONTRACTULUI
6.1. Pretul contractului este de ................. .

sau

6.1. Lucrarile se executa la preturi de deviz stabilite in raport cu costul materialelor si/sau a costurilor manoperei pentru fiecare faza de executie in parte, potrivit situatiilor provizorii/definitive de lucrari si a celorlalte documente prezentate de antreprenor.
6.2. Clientul va efectua plata in mod esalonat, dupa incheierea fiecarei faze a lucrarilor/integral dupa terminarea lor cu ........................................................................................................................
                                                                (instrumentul de plata)
din contul sau in cel al antreprenorului, mentionate in partea introductiva a prezentului contract.

VII. CLAUZA PENALA
7.1.  Denuntarea  unilaterala  a  prezentului  contract  atrage  dupa  sine  daune-interese,  astfel
.......................................................................................................... .
7.2. Neexecutarea si nepredarea la termen a lucrarilor atrage obligarea antreprenorului la plata de daune-interese, care se stabilesc, de comun acord, la ...................% din suma platita pana la data respectiva de catre client, precum si dreptul acestuia de a sista lucrarea si de a continua executarea ei cu un alt antreprenor.
7.3. Neplata la termenele stabilite a lucrarilor executate si receptionate conduce la rezilierea contractului din initiativa antreprenorului, clientul fiind obligat la plata de daune-interese reprezentand .......................% din valoarea lor, estimata de experti la data rezilierii lui.

VIII. FORTA MAJORA
8.1. Niciuna dintre partile contractante nu raspunde de neexecutarea la termen sau/si de executarea in mod necorespunzator total sau partial a oricarei obligatii care ii revine in baza prezentului contract, daca neexecutarea sau/si executarea obligatiei respective a fost cauzata de forta majora, asa cum este definita de lege.
8.2. Partea care invoca forta majora este obligata sa notifice celeilalte parti, in termen de .................................., producerea evenimentului si sa ia toate masurile posibile in vederea limitarii
        (zile, ore)
consecintelor lui.
8.3. Daca in termen de ............................ de la producere, evenimentul respectiv nu inceteaza,
                                           (zile, ore)
partile au dreptul sa-si notifice incetarea de plin drept a prezentului contract, fara ca vreuna dintre ele sa pretinda daune-interese.

IX. NOTIFICARILE INTRE PARTI
9.1. In acceptiunea partilor contractante, orice notificare adresata de una dintre acestea celeilalte este valabil indeplinita daca va fi transmisa la adresa/sediul prevazut in partea introductiva a prezentului contract.
9.2. In cazul in care notificarease face pe cale postala, ea va fi transmisa prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire (A.R.) si se considera primita de destinatar la data mentionata de oficiul postal primitor pe aceasta confirmare.
9.3. Daca notificarea se trimite prin telefax, ea se considera primita in prima zi lucratoare dupa cea
in care a fost expediata,
9.4. Notificarile verbale nu se iau in considerare de nici una dintre parti, daca nu sunt confirmate prin intermediul uneia dintre modalitatile prevazute la alineatele precedente.

X. LITIGII
10.1. In cazul in care eventualele neintelegeri privind validitatea prezentului contract sau rezultate din interpretarea, executarea sau incetarea lui nu se vor putea rezolva pe cale amiabila, partile au convenit sa se adreseze Curtii de Arbitraj Comercial International de pe langa Camera de Comert si Industrie a Romaniei, in conformitate cu Regulile de procedura arbitrala ale acestei Curti.
Hotararea arbitrala este definitiva si obligatorie.
sau
10.1. In cazul in care eventualele neintelegeri privind validitatea prezentului contract sau rezultate din interpretarea, executarea sau incetarea lui nu se vor putea rezolva pe cale amiabila, partile au convenit sa se adreseze instantelor judecatoresti competente.

XI. CLAUZE FINALE
11.1. Modificarea prezentului contract se face numai prin act aditional incheiat intre partile contractante.
11.2.  Prezentul  contract,  impreuna  cu  anexele  sale  care  fac  parte  integranta  din  cuprinsul  sau, reprezinta voia partilor si inlatura orice alta intelegere verbala dintre acestea, anterioara sau ulterioara incheierii lui.
11.3. In cazul in care partile isi incalca obligatiile lor, neexercitarea de partea care sufera vreun prejudiciu a dreptului de a cere executarea intocmai sau prin echivalent banesc a obligatiei respective, nu inseamna ca ea a renuntat la acest drept al sau.
11.4. Prezentul contract a fost incheiat intr-un numar de .......... exemplare, din care ................. astazi ................., data semnarii lui.

ANTREPRENOR                                                                    CLIENT
Data aparitiei: 22 Aprilie 2011
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Votati articolul "Contract de antrepriza":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
©2019 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI
Atentie, Juristi!
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016