Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox

E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager
E-JURIDIC.ROE-JURIDIC.RO » Dreptul muncii 
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 exemple de automatizari in care merita sa investesti atunci cand detii o afacere in domeniul HoReCa

3 exemple de automatizari in care merita sa investesti atunci cand detii o afacere in domeniul HoReCa
Intr-o lume care se afla intr-o continua evolutie tehnologica, adaptarea si inovatia sunt esentiale pentru succesul oricarui business. Acest lucru este valabil in special atunci cand vorbim despre afacerile din domeniul HoReCa, intrucat acestea trebuie sa asigure clientilor o experienta placuta si moderna.

Descopera in continuare in ce automatizari merita sa investesti daca ai o afacere care activeaza in domeniul HoReCa.

1. Investeste intr-un POS portabil

Conform legii, daca esti un comerciant care presteaza servicii si ai incasari de peste 50.000 de lei pe an, ai obligativitatea de a accepta plata cu cardul, deci trebuie sa detii un POS. Cu toate acestea, chiar si atunci cand incasarile tale nu ating limita prevazuta de lege, tot ai putea sa le oferi clientilor tai optiunea de a plati cu cardul, pentru a usura procesul de achizitie. 

Alegand un POS portabil in detrimentul unui sistem POS conventional, ai posibilitatea de a implementa acest proces in afacerea ta, fara prea multe batai de cap si fara un buget generos. De exemplu, poti alege o aplicatie POS care iti permite sa accepti plati contactless cu cardul sau telefonul de la clientii tai. 

Iata cateva caracteristici avantajoase ale aplicatiei POS:
  • are functii de vanzare si anulare a platii;
  • transmite chitanta prin cod QR sau e-mail;
  • permite tranzactii de orice valoare in RON sau EUR;
  • iti ofera control total asupra tranzactiilor.

2. Foloseste un sistem de rezervari online

Un alt exemplu de automatizare in care merita sa investesti atunci cand ai o afacere in domeniul HoReCa este sistemul de rezervari online.

Intr-o era in care totul se desfasoara rapid si online, clientii se asteapta sa poata face rezervari pentru o cina romantica sau un pranz de afaceri intr-un mod cat mai convenabil. 

Un sistem de rezervari online ofera o platforma accesibila 24/7, permitandu-le clientilor sa faca rezervari in orice moment si de pe orice dispozitiv conectat la internet. Acesta elimina nevoia de a suna sau de a trimite e-mailuri pentru a face o rezervare, ceea ce aduce un plus de confort atat pentru businessul tau, cat si pentru clienti.

Un alt beneficiu major al sistemelor de rezervari online este gestionarea eficienta a timpului si a capacitatii locatiei tale. Cu ajutorul acestui sistem, poti gestiona mai bine fluxul de clienti si poti evita situatiile de suprapopulare sau subutilizare a locurilor disponibile. 

De asemenea, cu un sistem de rezervari online bine pus la punct, riscul de a comite erori in ceea ce priveste programarile sau de a te confrunta cu anulari neprevazute este semnificativ redus. 

Informatiile privind rezervarile sunt actualizate in timp real, iar clientii pot modifica sau anula rezervarile lor in mod independent, fara a necesita interventia manuala a personalului. Aceasta duce la o experienta mai fluida si mai putin stresanta atat pentru angajatii tai, cat si pentru clienti.

3. Investeste intr-un sistem de management al stocurilor

Un sistem de management al stocurilor permite o urmarire precisa si in timp real a tuturor resurselor si materialelor din depozit. Acest nivel de transparenta inseamna ca poti vedea intotdeauna ce produse sunt in stoc, cat de multe mai sunt disponibile si cand este nevoie sa reinnoiesti stocurile. Prin urmare, eviti situatiile neplacute in care clientii solicita un anumit produs care s-a epuizat sau cand risipesti resurse pentru produse care stau mult timp nefolosite.

In plus, cu ajutorul unui sistem de management al stocurilor, poti anticipa cererea si sa pregatesti achizitiile in mod corespunzator. Acest lucru te ajuta sa eviti deficitul sau surplusul de stocuri, ceea ce poate duce la economii semnificative si la o gestionare mai eficienta a resurselor financiare. De asemenea, poti stabili praguri minime si maxime pentru stocuri, astfel incat sa plasezi comenzi in momentul potrivit.

Nu in ultimul rand, un sistem de management al stocurilor te ajuta sa monitorizezi termenele de valabilitate ale produselor si sa le rotesti intr-un mod eficient pentru a evita pierderile din cauza expirarii. De asemenea, poti identifica modele de consum si sa iei decizii mai informate in ceea ce priveste achizitiile. Prin reducerea risipei si a stocurilor nefolosite, economisesti bani si contribui la sustenabilitatea afacerii tale.

Automatizarile prezentate in acest articol nu doar ca simplifica procesele operationale, dar te si ajuta sa economisesti timp pretios, astfel incat tu si angajatii tai sa va puteti concentra asupra unor aspecte cu adevarat valoroase pentru afacere. Prin urmare, investitia in automatizari devine o necesitate strategica pentru viitorul afacerii tale din domeniul HoReCa.

Sursa foto: shutterstock.com




Redactia E-juridic
de Redactia E-juridic

Redactia E-Juridic are un colectiv de 4 autori specializati din domeniul juridic cu toate ramificatiile sale. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de proiecte de legi, acte adoptate si noutati legislative. Va explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Data aparitiei: 29 August 2023
Votati articolul "3 exemple de automatizari in care merita sa investesti atunci cand detii o afacere in domeniul HoReCa":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News
©2024 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI
Atentie, Juristi!
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

MODIFICARILE din Contractele Civile si Actele Comerciale se aplica deja!

Folositi NOILE Modele de Documente pentru 2024

Descarcati GRATUIT Raportul Special "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016