Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox

E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Acte necesare pentru inregistrarea sediului social

Potrivit modificarilor aduse Legii nr.31/1990 privind societatile comerciale, prin OUG nr.54/2010 privind unele masuri pentru combaterea evaziunii fiscale, pentru inmatricularea unei societati comerciale precum si pentru schimbarea sediului social, sunt obligatorii :

- inregistrarea documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social, la organul fiscal teritorial in a carei raza se afla imobilul cu destinatie de sediu social

- Obtinerea certificatului emis de organul fiscal teritorial pentru spatiul cu destinatie de sediu social.

Conform Procedurii de solicitare si eliberare a certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social si de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social, aprobata prin Ordinul Presedintelui ANAF nr.2112 publicat in Monitorul Oficial nr.443/2010, in vederea eliberarii acestui document titularul dreptului de folosinta asupra imobilului va depune o cerere la Administratia Finantelor Publice in a carei raza teritoriala se afla situat imobilul. Cererea va fi insotita de :

- actele doveditoare a dreptului de folosinta , cum ar fi : titlu de proprietate, contract de vanzare cumparare, contract de inchiriere, contract de comodat sau alte acte care atesta dreptul de folosinta;

- actul de identitate ala solicitantului si/sau imputernicirea, dupa caz,

- actul care atesta numirea reprezentantului legal al persoanelor juridice,avand in vedere ca in cazul in care titularul dreptului de folosinta este o persoana juridica ,cererea va fi depusa de reprezentantul ei legal sau de persoana imputernicita.

Cererea se va depune la registratura organului fiscal, caz in care actele doveditoare ale dreptului de folosinta se prezinta in original si in copie. Cererea se poate trimite si prin posta , cu confirmare de primire,caz in care actele doveditoare a dreptului de folosinta se trimit in copie legalizata. Termenul de solutionare a cererii este 5 zile lucratoare. Organul fiscal ii va elibera solicitantului :

- Adeverinta privind inregistrarea documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si

- Certificat pentru spatiul cu destinatie de sediu social.


Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Data aparitiei: 03 Februarie 2011
Votati articolul "Acte necesare pentru inregistrarea sediului social":
Rating:

Nota: 2.75 din 5 din 2 voturi
Urmareste-ne pe Google News
©2024 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI
Atentie, Juristi!

Modificarile din

Contractele Civile si Actele Comerciale

se aplica deja!

Descarcati GRATUIT Raportul Special

"7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"

7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016