Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox

E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager
E-JURIDIC.ROE-JURIDIC.RO » Noutati Juridice 2024 
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ANPC va raspunde pe WhatsApp. Urgentele, o prioritate

ANPC va raspunde pe WhatsApp. Urgentele, o prioritate
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) raspunde de luni pe WhatsApp tuturor romanilor care vor anumite informatii sau vor sa raporteze intamplari.

ANPC raspunde de luni pe WhatsApp la numarul de telefon 0790 219 551. Acesta nu poate fi apelat. Numarul este destinat doar utilizarii prin intermediul aplicatiei. Nu numai ca se pot transmite mesaje, dar se poate comunica prin imagini sau videoclipuri deja inregistrate. Atentie, insa, apelurile video nu vor fi acceptate!

Autoritatea asteapta la numarul de telefon mentionat mesajele scrise si imaginile care sa sesizeze nereguli cu caracter de urgenta in raport cu respectarea drepturilor consumatorilor, de pe intreg cuprinsul tarii. Mai exact, este vorba despre primirea unor facturi foarte mari, nereale, la energie electrica si gaze naturale, cazuri de debransari, pentru neplata a unor facturi gresite la energie inca necorectate, precum si situatii urgente care pun in pericol sanatatea consumatorilor.

Comisarii ANPC vor selecta, dintre toate mesajele urgente primite de la consumatori, care sunt acelea care se afla in competenta legala de solutionare a institutiei si le vor da curs.

ANPC precizeaza ca mesajele trimise pe numarul special nu inlocuiesc reclamatiile realizate in mod curent.

"Primirea reclamatiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judetene pentru Protectia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor al Municipiului Bucuresti, in functie de raza teritoriala in care isi desfasoara activitatea operatorul economic reclamat. Reclamatiile se fac in format scris - transmise prin posta -, in format electronic sau se depun personal, pentru solutionarea acestora urmandu-se procedura prevazuta de lege", se arata in informarea ANPC.

Reclamatiile online pot fi depuse prin portalul reclamatii[.]anpc[.]ro, sectiunea Reclamatie.

Florin Amariei
de Florin Amariei
Redactor

Florin Amariei scrie pentru E-Juridic.ro din anul 2018, explicand noutatile legislative si prezentand cele mai relevente stiri din domeniu. Si-a inceput activitatea la 9AM.ro, a continuat la legestart.ro si a acoperit dintotdeauna cele mai relevante subiecte din domeniile politica, social si justitie.  In prezent, scrie pentru dumneavoastra despre tot ceea ce inseamna domeniile legislativ, justitie si politico-social, cu accent pe explicarea detaliata a ce este important de retinut, cum ne afecteaza aceste informatii si de ce este bine sa aplicam legea in forma ei la zi.  

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Data aparitiei: 07 Februarie 2022
Votati articolul "ANPC va raspunde pe WhatsApp. Urgentele, o prioritate":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News
©2024 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI