Conducerea Bibliotecii Metropolitane este suspectata ca ar fi achizitionat carti rare si a ascuns valoarea lor, trecandu-le trect carti obisnuite, informeaza pentru Agerpres surse din cadrul Inspectoratului General al Politiei Romane.
Biblioteca Metropolitana reprezinta o institutie care apartine de Primaria Capitalei.
Politistii Directiei de Investigare a Fraudei se ocupa de acest caz complex, caz care se poate scoate la iveala infractiuni extrem de grave.
Asa cum precizeaza sursele, perchezitiile efectuate dimineata au vizat sediul din strada Medeleev si in ancheta este urmarit chiar si directorul institutiei.
Asa cum noteaza Agerpres, achizitiile de carte rara ar fi fost realizate prin intermediul unei fundatii, din care ar fi facut parte chiar directorul institutiei.
"Prejudiciul estimat pana in prezent depaseste 5 milioane de lei. In cauza s-a dispus prin ordonanta Parchetului de pe langa Judecatoria Sectorului 1 Bucuresti instituirea masurii sechestrului asigurator asupra a 12 imobile evaluate la suma totala de 508.746 euro. Totodata, s-a instituit sechestru asigurator asupra unor bunuri evaluate la suma de 5.485.000 lei", arata IGPR.
Dosarul beneficiaza, in vederea solutionarii, de suport de specialitate din partea SRI.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: As dori sa aflu care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru ca un cetatean roman sa fie delegat sau detasat in Elvetia la o alta societate. In mod specific: Care este perioada maxima permisa pentru delegare/detasare? Cine este responsabil pentru plata salariului si in ce moneda se efectueaza aceasta plata? Ce documente sunt necesare pentru a formaliza detasarea/delegarea? Cine suporta costurile pentru cazare? Cine acopera cheltuielile de transport? Va rugam sa ne furnizati aceste...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Administratorul doreste sa schimbe sistemul de evidenta/pontaj privind prezenta angajatilor la locul de munca. Este vorba de un sistem inchis, o tableta pe care angajatul va semna la intrarea in incinta societatii, in acelasi timp se va face si o poza a angajatului; la fel se va intampla la iesirea din unitate a angajatului la sfarsitul programului de lucru. Informatiile mentionate se vor pastra pana la sfarsitul lunii sau cel mult 2 saptamani dupa, cand persoana desemnata cu centralizarea si...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<