Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
10 Modele de contracte – actualizate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "10 Modele de contracte – actualizate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox

E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

CFR desfinteaza trenurile Personal, Rapid si Accelerat


Categoriile de trenuri operate de CFR vor fi modificate de catre Ministerul Transporturilor la sfarsitul anului, fiind inlocuite cu cele din legislatia europeana.
 
"Pentru realizarea acestei prevederi care presupune transformarea celor patru categorii actuale de trenuri si anume: intercity, rapid, accelerat, personal in trenuri Intercity, InterRegio si Regio sunt necesare modificari legislative, modificarea reglementarilor si dispozitiilor profesionale in domeniu, precum si modificarea variantelor tarifare de vanzare si implicit a softului de vanzare", se arata intr-un proiect de ordin al ministrului Transporturilor, Anca Boagiu.
 
Noile categorii de trenuri vor fi Intercity (IC) - care la randul lor se clasifica in Eurocity IC, Euronight IC, Intercity IC si Intercity Night - , InterRegio (IR) - Interregio IR si Interregio Night -, respectiv Regio (R) - Regio Express, Regio si Regio Urban/Suburban.
 
Trenurile Intercity Eurocity IC opereaza intre orasele importante, in trafic intern sau international si respecta in totalitate anumite criterii de calitate, asigurand o viteza medie de minim 60 kilometri pe ora, iar cele Euronight circula in aceleasi conditii, insa noaptea, iar viteza medie minima este de 55 kilometri pe ora.
 
De asemenea, acest tip de tren poate avea in compunere vagoane ale operatorilor feroviari straini care pot avea ca serviciu optional transportul autoturismelor cu vagoane specializate.
 
Trenurile InterRegio vor opri in principalele gari care asigura conexiuni convenabile cu celelalte trenuri de calatori si vor avea o viteza medie de 45 de kilometri pe ora.
 
Trenurile InterRegio Night vor circula noaptea cu o viteza medie de minim 40 km/ora, vor avea vagoane de dormit si/sau cuseta, au opriri frecvente, in majoritatea oraselor din parcurs, si pot avea vagoane ale operatorilor straini si pentru transportul autoturismelor.
 
Trenurile de tipul Regio Express vor avea functia unor trenuri personale, pentru ca vor asigura transportul pentru arii geografice restranse, la o viteza de minim 35 kilometri pe ora, iar de regula nu vor circula in intervalul orar 23:00 - 4:00. Trenul Regio va opri in toate statiile si haltele, va circula cu viteza de minim 35 km/ora, iar serviciul de clasa I nu va fi obligatoriu.
 
Trenurile de navetisti se vor numi Regio urban si Regio suburban si vor circula in jurul oraselor, vor asigura legaturile la si de la trenurile interregio.
 
Ordinul va intra in vigoare la 11 decembrie, cand va intra in vigoare viitorul mers al trenurilor. Tarifele biletelor vor fi de asemenea modificate, in functie de tipul calatoriei.


Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Votati articolul "CFR desfinteaza trenurile Personal, Rapid si Accelerat":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News
Poate sunteti interesat si de:
©2024 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI
Atentie, Juristi!

Modificarile din

Contractele Civile si Actele Comerciale

se aplica deja!

Descarcati GRATUIT Raportul Special

"10 Modele de contracte – actualizate conform GDPR"

10 Modele de contracte – actualizate conform GDPR
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016