Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Cadrul organizatoric al organizatiilor neguvernamentale - Capitolul IV - Codul consumului 2018

Capitolul IV - Cadrul organizatoric al organizatiilor neguvernamentale - CODUL CONSUMULUI 2018

 

 

Art. 29. 
Organizatiile neguvernamentale ale consumatorilor pot fi parteneri sociali cu drept de reprezentare in organismele constituite la nivel central sau local, cu rol in domeniul protectiei consumatorilor, in care organele administratiei publice sunt reprezentate.

Art. 30. 
Personalul de conducere si salariatii organelor de specialitate ale administratiei publice, precum si ale serviciilor publice deconcentrate ale ministerelor sau ale altor autoritati, cu atributii in domeniul protectiei consumatorilor, nu au dreptul de a detine functii in organele de conducere ale organizatiilor neguvernamentale ale consumatorilor.

Art. 31. 
Organizatiile neguvernamentale ale consumatorilor pot fi consultate de catre autoritatile administratiei publice cu atributii in domeniul protectiei consumatorilor, la elaborarea dispozitiilor si procedurilor cu caracter general si a altor lucrari care au ca scop protectia consumatorilor, cu privire la:

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Diurna legala in Romania si in strainatate


Lucrarea pe CD & 39;Diurna Legala in Romania si in strainatate& 39; va ajuta sa solutionati problemele pe care le intalniti in cazul diurnei angajatilor Aveti salariati care pleaca in strainatate pentru indeplinirea unor misiuni cu caracter temporar reprezentand vizite oficiale tratative negocieri consultari incheieri de conventii ...

Oferta Speciala
valabila 48h

a) cunoasterea cerintelor consumatorilor privind sortimentele si calitatea produselor si serviciilor;

b) formarea unei atitudini corecte a operatorilor economici, angajati in producerea si comercializarea produselor si prestarea serviciilor, fata de calitatea acestora;

c) prevenirea practicilor comerciale abuzive si a publicitatii de natura a afecta drepturile si interesele legitime ale consumatorilor.

Art. 32. 
Organizatiile neguvernamentale ale consumatorilor au urmatoarele drepturi:

a) de a fi sprijinite logistic de catre organismele administratiei publice centrale si locale, in vederea atingerii obiectivelor lor;

b) de a primi sume de la bugetul de stat si de la bugetele locale;

c) de a fi consultate, cu ocazia elaborarii proiectelor de acte normative, standardelor sau specificatiilor care definesc caracteristicile tehnice si calitative ale produselor si serviciilor destinate consumatorilor;

d) de a introduce actiuni in justitie pentru apararea drepturilor si intereselor legitime ale consumatorilor;

e) de a obtine informatii asupra pretului si caracteristicilor calitative ale produselor sau serviciilor, de natura sa ajute consumatorul la luarea unei decizii asupra achizitionarii acestora.

Art. 33. 
Organizatiile neguvernamentale ale consumatorilor au urmatoarele obligatii:

a) de a solicita autoritatilor competente luarea de masuri in vederea opririi productiei sau retragerii de pe piata a produselor ori serviciilor care nu asigura nivelul calitativ prevazut in documentele stabilite de lege sau care pun in pericol viata, sanatatea ori securitatea consumatorilor;

b) de a propune operatorilor economici realizarea de produse si servicii in conditii speciale, in vederea satisfacerii nevoilor consumatorilor cu handicap sau de varsta a treia;

c) de a solicita informatii asupra pretului si caracteristicilor calitative ale produselor sau serviciilor, de natura sa ajute consumatorul la luarea unei decizii asupra achizitionarii acestora;

d) de a informa opinia publica, prin mass-media, asupra neconformitatii produselor si serviciilor existente pe piata, precum si asupra posibilelor consecinte vatamatoare dovedite ale acestora pentru consumatori.


Art. 34. 
Reprezentantii organizatiilor neguvernamentale ale consumatorilor nu au drept de control al operatorilor economici.

 

REVINO LA CUPRINSUL CODULUI CONSUMULUI DAND CLICK AICI!

de

Data aparitiei: 25 Septembrie 2018
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Cadrul organizatoric al organizatiilor neguvernamentale - Capitolul IV - Codul consumului 2018":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Schimbare destinatie spatiu de locuit in spatiu pentru birouri

Intrebare: Buna ziua Va rog sa ma consiliati in urmatoarea problema. Am un ap. la etajul I si la parter sub ap. meu, proprietarul doreste sa-si transforme apartamentul spatiu de locuit (se vind mai bine spatiile comerciale fata de apartamente) in spatiu de birou si i-mi cere acordul pentru transformarea in - spatiu comercial , sustinid ca nu exista posibilitatea ca in documentatia pentru acesta aprobare sa fie mentionat doar - spatiu pentru birou. De asemenea sustine ca toti notarii sau avocatii au avut aceeasi mentiune in documentatia pentru transformarea locuintei in birou respectiv - spatiu comercial , chiar daca nu sunt la parter (ex: la etaj 3 sau 4). Este adevarat sau fals ? Un birou sub apartamentul meu nu ma deranjeaza si sunt de acord, dar cu un spatiu comercial nu sunt de acord . Exista o alta forma pentru transformarea locuintei in birou eliminind expresia - spatiu comercial din documentatia pentru aprobarea transformarii locuintei in birou ? Va multumesc. Cu stima Puiu

Raspuns: Multumesc tuturor ce au avut amabilitatea sa-mi raspunda. Cu stima Puiu... [citeste tot raspunsul aici...]