Informare referitoare la problemele tehnice care afecteaza buna functionare a Portalului instantelor de judecata
In ultima perioada, portalul instatelor de judecata a inregistrat o serie de disfunctionalitati, fiind inregistrate blocaje in functionare sau erori in afisarea datelor.
Specialistii IT din cadrul Ministerului Justitiei sunt la curent cu aceste probleme si, in colaborare cu o echipa tehnica din cadrul Microsoft Romania, lucreaza pentru restabilirea functionalitatii depline a acestui serviciu.
Consultanta prin intermediul Microsoft Romania se realizeaza in baza acordului cadru nr. 32/2009 dintre Guvernul Romaniei si Microsoft Romania, al carui manager este Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale in baza H.G. 460/2009, in cadrul caruia Ministerul Justitiei beneficeaza de un numar de ore de consultanta si suport tehnic pentru solutiile tehnice implementate, ce sunt utilizate cu precadere pentru astfel de situatii.
Problemele tehnice sunt accentuate de numarul foarte mare de utilizatori ai Portalului, acesta fiind accesat, cu precadere intre orele 10:00 – 15:00, cu accese pe luna, de 180.000.000 de hit-uri de la 985.000 de adrese IP unice.
In cel mai scurt timp, dupa modificarea procedurilor sus mentionate, aplicatia va reveni la parametri de functionare optimi
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Companie care are sediul in Ilfov, dar punct de lucru in Bucuresti, a obtinut in trecut delegare de competenta in Bucuresti. Care sunt pasii pentru accesarea si autorizarea accesului in Reges Online? Accesul se face cu CUI Companie sediu si apoi cum se acceseaza inregistrarile realizate pe punctul de lucru?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Raportul cu privire la neconformitati este primit in mod automat de reprezentantul legal si persoana careia i s-a delegat responsabilitatea completarii in reges? Sau trebuie solicitat din reges de catre oricare dintre cei doi mentionati mai sus?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<