Consiliul Superior al Magistraturii emite urmatorul
Regulament din 18 septembrie 2012 privind organizarea si desfasurarea concursului pentru numirea in functie a inspectorilor judiciari
Acesta este publicat in Monitorul Oficial nr. 682 din 2 octombrie 2012 si are urmatorul continut:
CAP. I
Dispozitii generale
ART. 1
(1) Inspectia Judiciara este o structura cu personalitate juridica în cadrul Consiliului Superior al Magistraturii, cu sediul în municipiul Bucuresti.
(2) Inspectorii din cadrul Inspectiei Judiciare sunt numiti în functie de catre inspectorul-sef, în urma unui concurs organizat în conformitate cu dispozitiile Legii nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale prezentului regulament.
ART. 2
(1) Concursul pentru numirea în functia de inspector judiciar se organizeaza, ori de cate ori este necesar, de catre Inspectia Judiciara.
(2) Organizarea concursului pentru ocuparea posturilor de inspector judiciar se anunta cu cel putin 3 luni înaintea primei probe de concurs.
(3) Concursul se organizeaza cu cel putin 3 luni înainte de data expirarii mandatului de inspector judiciar.
(4) Data, locul, tematica si bibliografia concursului se aproba prin hotarare a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii, la propunerea inspectorului-sef, se publica în Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, si se afiseaza pe paginile de internet ale Consiliului Superior al Magistraturii si Inspectiei Judiciare.
(5) Concursul consta în sustinerea urmatoarelor probe: a) proba scrisa; b) interviu.
CAP. II
Inscrierea la concurs
ART. 3
Pot participa la concurs judecatorii si procurorii care au o vechime de cel putin 8 ani în magistratura, care au cel putin grad de tribunal sau de parchet de pe langa tribunal si care au avut calificativul "foarte bine" la ultima evaluare.
ART. 4
Judecatorii si procurorii îsi depun candidaturile în termen de 15 zile de la publicarea datei concursului, la Inspectia Judiciara.
ART. 5
(1) Candidaturile vor fi însotite de urmatoarele documente:
a) curriculum vitae;
b) 10 lucrari întocmite de catre candidat, hotarari judecatoresti cu obiect diferit sau, dupa caz, acte întocmite de procurori, inclusiv hotarari judecatoresti desfiintate sau casate ori acte ale procurorului infirmate. Lucrarile depuse vor fi reprezentative pentru activitatea profesionala desfasurata în ultimii 3 ani.
(2) De asemenea, pot fi depuse lucrari de specialitate întocmite sau articole publicate, precum si orice alte înscrisuri pe care candidatul le considera relevante.
CAP. III
Organizarea si desfasurarea concursului
>>> Regulamentul Complet il gasiti AICI