Prin Decizia Primului-Ministru nr. 469/2013 a fost infiintat Comitetul interministerial pentru monitorizarea si sprijinirea punerii in aplicare a Legii nr. 165/2013 privind masurile pentru finalizarea procesului de restituire, in natura sau prin echivalent, a imobilelor preluate in mod abuziv in perioada regimului comunist in Romania
Prin publicarea in Monitorul Oficial nr. 717 din 21 noiembrie 2013 este stabilit scopul activitatii Comitetului.
De altfel, Comitetului are ca principal obiectiv monitorizarea si sprijinirea aplicarii Legii nr. 165/2013, astfel incat, in situatia aparitiei unor disfunctionalitati sau a unor intarzieri, sa propuna cu celeritate toate masurile necesare pentru corectarea acestora.
Comitetul este condus de presedintele Autoritatii Nationale pentru Restituirea Proprietatilor.
Comitetul este alcatuit din reprezentanti, la nivel de secretar de stat, ai autoritatilor publice prevazute in anexa care face parte integranta din prezenta decizie, desemnati in acest sens de catre conducatorii entitatilor respective.
Comitetul se va intruni in sedinte periodice, cel putin o data la doua luni sau in sedinte extraordinare, ori de cate ori este necesar.
Initiativa convocarii Comitetului apartine Autoritatii Nationale pentru Restituirea Proprietatilor. Orice membru al Comitetului poate solicita Autoritatii Nationale pentru Restituirea Proprietatilor convocarea Comitetului.
Secretariatul Comitetului este asigurat de Autoritatea Nationala pentru Restituirea Proprietatilor.
În termen de 7 zile de la data intrarii in vigoare a prezentei decizii, Comitetul aproba propriul regulament de organizare si functionare.
LISTA ministerelor si institutiilor administratiei publice centrale care fac parte din Comitetul interministerial pentru monitorizarea si sprijinirea punerii in aplicare a Legii nr. 165/2013 privind masurile pentru finalizarea procesului de restituire, in natura sau prin echivalent, a imobilelor preluate in mod abuziv in perioada regimului comunist in Romania
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: As dori sa aflu care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru ca un cetatean roman sa fie delegat sau detasat in Elvetia la o alta societate. In mod specific: Care este perioada maxima permisa pentru delegare/detasare? Cine este responsabil pentru plata salariului si in ce moneda se efectueaza aceasta plata? Ce documente sunt necesare pentru a formaliza detasarea/delegarea? Cine suporta costurile pentru cazare? Cine acopera cheltuielile de transport? Va rugam sa ne furnizati aceste...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Administratorul doreste sa schimbe sistemul de evidenta/pontaj privind prezenta angajatilor la locul de munca. Este vorba de un sistem inchis, o tableta pe care angajatul va semna la intrarea in incinta societatii, in acelasi timp se va face si o poza a angajatului; la fel se va intampla la iesirea din unitate a angajatului la sfarsitul programului de lucru. Informatiile mentionate se vor pastra pana la sfarsitul lunii sau cel mult 2 saptamani dupa, cand persoana desemnata cu centralizarea si...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<