Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Infrastructura in comunicatii electronice
================================================= ACTE PUBLICATE IN MONITORUL OFICIAL NR. 276/20.04.2011 =================================================
*** HOTARAREA GUVERNULUI Nr. 319/2011 privind infiintarea Consiliului de coordonare interministerial pentru coordonarea infrastructurii comune de comunicatii electronice a statului roman si a centrelor de servicii informatice
Firme interesate Autoritatile publice si institutiile statului, Centre de servicii informatice, Consiliul de coordonare interministerial
Cine ar trebui sa citeasca aceste acte Directorul Executiv, consilier juridic, functionari publici din Administratia publica centrala, cetateni, specialisti din domeniul informatic
Index Infiintarea Consiliul de coordonare interministerial pentru coordonarea infrastructurii comune de comunicatii electronice a statului roman si a centrelor de servicii informatice, ca organism interinstitutional consultativ fara personalitate juridica.
Infrastructura comuna de comunicatii electronice a statului roman este infrastructura integrata de comunicatii electronice pentru schimbul de date, informatii si documente in format electronic in interiorul si intre autoritatile publice si institutiile statului, precum si pentru companiile nationale, regiile autonome si societatile comerciale aflate sub autoritatea entitatilor publice, in schimbul de date, informatii si documente in format electronic cu autoritatile publice.
Atributii principale ale Consiliului interministerial:
- propune, prin intermediul autoritatilor competente, spre aprobare actele normative privind infiintarea, destinatia, componenta, rolul si beneficiarii infrastructurii comune; - coordoneaza politicile si strategiile privind functionarea, operarea si dezvoltarea infrastructurii comune; - analizeaza necesitatile de servicii ale beneficiarilor infrastructurii comune si stabileste prin plan de masuri termenele, activitatile si competentele fiecarei entitati implicate; - coordoneaza activitatile centrelor de servicii informatice privind dezvoltarea serviciilor specifice guvernarii electronice; - coordoneaza la nivel national, in mod unitar, actiunile tuturor entitatilor implicate in functionarea infrastructurii comune si a centrelor de servicii informatice, conform cerintelor nationale si europene in domeniu etc.
Componenta Consiliului: cate un reprezentant din cadrul urmatoarelor autoritati ale administratiei publice centrale: ministrul comunicatiilor si societatii informationale presedinte; directorul Serviciului de Telecomunicatii Speciale vicepresedinte; secretarul general al Ministerului Administratiei si Internelor vicepresedinte; secretar de stat in Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri membru; secretar de stat in Ministerul Transporturilor si Infrastructurii membru; secretar de stat in Ministerul Finantelor Publice membru; secretar de stat in Ministerul Justitiei membru; consilier al primului-ministru membru; adjunct al directorului Serviciului Roman de Informatii membru.
Infiintarea Secretariatul tehnic, ca organism permanent de lucru al Consiliului, asigurat de Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale.
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu cateva informatii despre procesul de declarare a posturilor vacante vacantate si nou create in platforma ANOFM. Cumva cu posturile nou create, mi-e mai simplu de inteles. Completez aici oferta, recrutam, inchid oferta - la speta asta am o singura intrebare: nu pot face operatia de incadrare daca data oferta a expirat desi logic pot avea o oferta deschisa pana pe 31.03 si angajarea propriu-zisa sa fie ulterioara acestei date. Trebuie cumva sa trec un termen pentru oferta... vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Intrebare: Un salariat este sanctionat disciplinar cu reducerea salariului pe 3 luni insa refuza sa primeasca personal decizia, se trimite acasa prin curier cu confirmare de primire art. 252 Codul muncii insa refuza sa primeasca plicul. Decizia respectiva se va pune in aplicare daca salariatul NU o primeste. Cum se procedeaza in acest caz? Daca se pune in aplicare cu ce data - cu data revenirii plicului in societate? Cand se transmite in Revisal ? vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Data aparitiei: 22 Aprilie 2011
Votati articolul "Infrastructura in comunicatii electronice": Rating: Nota: 5 din 5 din 1 voturi