Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Ministerul Public: Rectificarea bugetara a afectat instrumentarea dosarelor penale

Rectificarea bugetara a micsorat cu milioane de lei bugetul Ministerului Public.

Joi dimineata Ministerul Public a anuntat pe pagina oficiala de Facebook ca bugetul sau a fost micsorat la capitolul "bunuri si servicii" cu 10.000 mii de lei (adica 10.000.000 lei noi) prin Ordonanta de Urgenta nr. 78/2018 privind rectificarea bugetara, aratand ca o pondere importanta din aceasta suma era folosita pentru instrumentarea dosarelor penale.

"Potrivit prevederilor Ordonantei de urgenta nr. 78/2018 a Guvernului cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2018, creditele bugetare aprobate pentru Ministerul Public pentru anul 2018 la titlul de cheltuieli ”Bunuri si servicii” au fost diminuate cu suma de 10.000 mii lei, cu consecinte asupra activitatii unitatilor si structurilor de parchet, reducerea bugetara fiind distribuita proportional intre acestea.

Intrucat o pondere importanta in aceasta categorie de cheltuieli o au cele care vizeaza instrumentarea dosarelor penale (expertize judiciare, tehnice si contabile solicitate in dosare penale, traducerile impuse de rezolvarea dosarelor, inclusiv rechizitoriile in dosarele penale in care sunt implicati cetateni straini), ordonatorii secundari si tertiari de credite din cadrul Ministerului Public urmeaza sa prioritizeze cheltuielile destinate activitatilor de urmarire penala, iar la prima rectificare bugetara sa fie solicitate sumele necesare restabilirii echilibrului bugetar.", a scris Biroul de Informare si Relatii Publice pe Facebook.

Gasiti, mai jos, un tabel cu toti banii pe care Ministerul Public i-a pierdut in urma rectificarii bugetare realizata de Guvernul PSD-ALDE.

Atentie! Sumele sunt notate in mii lei. Asta inseamna ca -5.000 de lei sunt, de fapt -5.000.000 de lei.

 

 

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
202 Modele de fise de post actualizate conform GDPR


ACTUALIZATE conform Noului GDPR Scapati de stresul controlului Va oferim 202 modele de fise de post redactate impecabil EDITABILE si conforme noului COR & GDPR Atentie Cand vine vorba despre fise de post stiti bine Trebuie sa fie in deplina conformitate cu Regulamentul General privind Protectia Datelor Personale GDPR –...

Oferta Speciala
valabila 48h

MINISTERUL PUBLIC

Detalierea influențelor asupra cheltuielilor bugetare pe anul 2018 pe capitole, titluri de cheltuieli și pe ordonatori principali de credite

                 
 

- mii lei -

 

Ca pi-tol

Sub capi tol

Pa ra graf

Gru pa/ Titlu

Ar ti col

Ali ne at

Denumire indicator

Influențe

 

A

B

1

 

5000

         

TOTAL GENERAL

 
             

I. Credite de angajament

-5.879

             

II. Credite bugetare

3.592

       

01

   

CHELTUIELI CURENTE

 
             

I. Credite de angajament

-5.879

             

II. Credite bugetare

-9.158

       

20

   

TITLUL II BUNURI ȘI SERVICII

 
             

I. Credite de angajament

-7.750

             

II. Credite bugetare

-10.000

       

58

   

TITLUL X PROIECTE CU FINANȚARE DIN FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE AFERENTE CADRULUI FINANCIAR 2014-2020

 
             

I. Credite de angajament

1.871

             

II. Credite bugetare

842

       

70

   

CHELTUIELI DE CAPITAL

 
             

II. Credite bugetare

12.750

       

71

   

TITLUL XIII ACTIVE NEFINANCIARE

 
             

II. Credite bugetare

12.750

 

5001

         

CHELTUIELI - BUGET DE STAT

 
             

I. Credite de angajament

-6.453

             

II. Credite bugetare

3.018

       

01

   

CHELTUIELI CURENTE

 
             

I. Credite de angajament

-6.453

             

II. Credite bugetare

-9.732

       

20

   

TITLUL II BUNURI ȘI SERVICII

 
             

I. Credite de angajament

-7.750

             

II. Credite bugetare

-10.000

       

58

   

TITLUL X PROIECTE CU FINANȚARE DIN FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE AFERENTE CADRULUI FINANCIAR 2014-2020

 
             

I. Credite de angajament

1.297

             

II. Credite bugetare

268

       

70

   

CHELTUIELI DE CAPITAL

 
             

II. Credite bugetare

12.750

       

71

   

TITLUL XIII ACTIVE NEFINANCIARE

 
             

II. Credite bugetare

12.750

 

6101

         

ORDINE PUBLICĂ ȘI SIGURANȚĂ NAȚIONALĂ

 
             

I. Credite de angajament

-6.453

             

II. Credite bugetare

3.018

       

01

   

CHELTUIELI CURENTE

 
             

I. Credite de angajament

-6.453

             

II. Credite bugetare

-9.732

       

20

   

TITLUL II BUNURI ȘI SERVICII

 
             

I. Credite de angajament

-7.750

             

II. Credite bugetare

-10.000

       

58

   

TITLUL X PROIECTE CU FINANȚARE DIN FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE AFERENTE CADRULUI FINANCIAR 2014-2020

 
             

I. Credite de angajament

1.297

             

II. Credite bugetare

268

       

70

   

CHELTUIELI DE CAPITAL

 
             

II. Credite bugetare

12.750

       

71

   

TITLUL XIII ACTIVE NEFINANCIARE

 
             

II. Credite bugetare

12.750

 

5008

         

FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE

 
             

I. Credite de angajament

574

             

II. Credite bugetare

574

       

01

   

CHELTUIELI CURENTE

 
             

I. Credite de angajament

574

             

II. Credite bugetare

574

       

58

   

TITLUL X PROIECTE CU FINANȚARE DIN FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE AFERENTE CADRULUI FINANCIAR 2014-2020

 
             

I. Credite de angajament

574

             

II. Credite bugetare

574

 

6108

         

ORDINE PUBLICĂ ȘI SIGURANȚĂ NAȚIONALĂ

 
             

I. Credite de angajament

574

             

II. Credite bugetare

574

       

01

   

CHELTUIELI CURENTE

 
             

I. Credite de angajament

574

             

II. Credite bugetare

574

       

58

   

TITLUL X PROIECTE CU FINANȚARE DIN FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE AFERENTE CADRULUI FINANCIAR 2014-2020

 
             

I. Credite de angajament

574

             

II. Credite bugetare

574


 

 

de

Data aparitiei: 27 Septembrie 2018
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Ministerul Public: Rectificarea bugetara a afectat instrumentarea dosarelor penale":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Poate fi icadrata ca evaziune sau specula ?

Intrebare: Cum poate fi incadrata activitatea de comert cu lemn de foc facuta de persoane fizice care nu detin ci cumpara lemn de la o persoana juridica (composesorat) si-l transporta la piata cu auto proprii si pe baza de aviz eliberat de ocolul silvic ce are in paza terenul forestier al composesoratului?! Comertul nu este ocazional ci zilnic (in 2016 o persoana fizica a comercializat peste 214mc -conform avizelor pe numarul auto aratat de aplicatia SUMAL) si fara a emite bon fiscal, chitanta , factura, fara a plati tva, impozit pe profit sau alte taxe ce le plateste orice firma. Ce autoritati de control ale statului sunt abilitate sa verifice aceste activitati de comert al persoanei fizice ? Multumesc

Raspuns: Pentru a desfasura o activitate cu specific comercial este obligatoriu ca forma de organizare sa fie... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016