Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Noi reguli pentru administratorii de bloc. Legea a intrat in vigoare de duminica
LEGEA nr. 34 din 11 martie 2015 pentru completarea art. 36 din Legea nr. 230/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari a fost publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 172 din 12 martie 2015
prin intermediul acestui act normativ se prevede introducerea unei noi obligatii pentru administratori, dupa cum deja am discutat in ultima perioada de timp.
Nu este o noutate pentru nimeni faptul ca administratorii vor fi obligati sa informeze periodic proprietarii in privinta veniturilor si cheltuielilor asociatiei. Evident, acestia isi vor asuma raspunderea pentru toate cifrele stipulate in informarile adresate proprietarilor.
La articolul 36 din Legea nr. 230/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 490 din 23 iulie 2007, cu modificarile ulterioare, dupa litera f) se introduce o noua litera, litera g), cu urmatorul cuprins: "g) informarea trimestriala, in scris sau prin posta electronica, a proprietarilor, membrii asociatiei de proprietari, cu privire la situatia financiara cuprinzand toate elementele de cheltuieli, venituri, incasari si plati aferente asociatiei de proprietari, sub semnatura proprie si contrasemnata de presedintele si de cenzorul asociatiei de proprietari."
Intrebare: As dori sa aflu care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru ca un cetatean roman sa fie delegat sau detasat in Elvetia la o alta societate. In mod specific: Care este perioada maxima permisa pentru delegare/detasare? Cine este responsabil pentru plata salariului si in ce moneda se efectueaza aceasta plata? Ce documente sunt necesare pentru a formaliza detasarea/delegarea? Cine suporta costurile pentru cazare? Cine acopera cheltuielile de transport? Va rugam sa ne furnizati aceste... vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Intrebare: Va rog sa-mi trimiteti un model fisa de post pentru codul COR 251207: Inginer de dezvoltare a produselor software. vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Intrebare: Administratorul doreste sa schimbe sistemul de evidenta/pontaj privind prezenta angajatilor la locul de munca. Este vorba de un sistem inchis, o tableta pe care angajatul va semna la intrarea in incinta societatii, in acelasi timp se va face si o poza a angajatului; la fel se va intampla la iesirea din unitate a angajatului la sfarsitul programului de lucru. Informatiile mentionate se vor pastra pana la sfarsitul lunii sau cel mult 2 saptamani dupa, cand persoana desemnata cu centralizarea si... vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Data aparitiei: 16 Martie 2015
Votati articolul "Noi reguli pentru administratorii de bloc. Legea a intrat in vigoare de duminica": Rating: Nota: 5 din 5 din 2 voturi