Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Organizarea examenului de primire in profesia de avocat in anul 2015

A fost publicata Hotararea nr. 1116/05/06/2015 privind organizarea examenului de primire in profesie, sesiunea septembrie 2015.

Conform actului, examenul se va sustine in mod unitar, in cadrul Institutului National pentru Pregatirea si Perfectionarea Avocatilor - INPPA si se va desfasura prin INPPA Central - Bucuresti si prin centrele teritoriale ale acestuia.

Examenul va avea loc pe data de 14 septembrie 2015.

Conform hotararii, cererile de inscriere a candidatilor la examen se vor depune in intervalul 31 iulie 2014 - 17 august 2015 la secretariatul baroului la care candidatul isi va desfasura activitatea daca va fi admis.

Cererile vor fi insotite de actele prevazute in Regulamentul de examen.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Taxe si Impozite Actual Noutati legislative si studii de caz


Atuul publicatiei Ofera informatie  RELEVANTA si 100 NECESARA   Publicatia Taxe si Impozite Actual este gandita pentru oamenii care isi doresc sa se informeze cu efort minim Din acest motiv in editiile sale ea ofera doar acele noutati comentarii studii de caz si exemple practice care conteaza cu adevarat si care te ajuta sa...

Oferta Speciala
valabila 48h


In perioada 18-20 august 2015, barourile vor verifica dosarele de inscriere la examen. Rezultatul verificarilor se afiseaza conform prevederilor Regulamentului de examen.

In perioada 22-24 august 2015 se vor solutiona contestatiile formulate de candidatii carora le-a fost respinsa inscrierea la examen.

Taxa de examen este de 1000 de lei si se achita in contul INPPA ( Institutul National pentru Pregatirea si Perfectionarea Avocatilor).


Tematica este publicata in cadrul hotararii.


sursa: UNBR.ro
Data aparitiei: 19 Iunie 2015
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Organizarea examenului de primire in profesia de avocat in anul 2015":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Cum pot scapa de o amenda de la Biroul Electoral Permanent ?

Intrebare: Cand au avut loc alegerile locale in urma cu doi ani am participat in calitate de preot pentru functia de consilier independent.Pentru aceasta trebuia sa intocmesc mai multe acte si ca o conditie principala sa am un Mandatar Financiar fapt pentru care am numit-o pe sotia mea.Din toata graba aceea am inteles ca mandatarul financiar trebuia sa trimita un formular completat cu cheltuieli si incasari de bani pentru sustinerea campaniei mele electorale ( mentionez ca nu am primit nici un ban si deasemenea nu am cheltuit ,astfel ca tabelul a fost completat la toate capitolele cu zero barat ), prin posta sau personal la sediul B.E.C. Galati.Ceea ce nu am retinut sau nu sa dorit a fi subliniat de catre reprezentantul B.E.C. ,care ne-a instruit in acea perioada, a fost faptul ca plicul pe care trebuia sa il trimitem prin posta trebuia sa fie cu confirmare de primire.In decembrie avem ultima infatisare pentru anularea amenzii de 5000 RON asta dupa ce la prima infatisare am primit raspuns nefavorabil si am facut recurs.Nu reusesc sa il conving pe Domnul Judecator ca eu am trimis plicul cu tabelul ce se cerea insa nu a ajuns la destinatie sau cei de acolo vaznd ca nu este cu confirmare sau facut ca nu l-au primit .Cum as putea proceda pentru a convinge.Oare nu se poate ca la o prima abatere sa se ofere doar un avertismet caci cu siguranta in cazul nostru cu trei copii si salarii mici ( sunt preot la o parohie mica dintr-un sat marginas ) nu o sa reusim sa platim cei 5000 de lei.

Raspuns: Domnule Dinu, daca nu aveti cum sa faceti dovada expedierii plicului e mai dificil sa gasiti alta al... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016