Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Reuniunea Consiliului de Management Strategic la Ministerul Justitiei

Ministerul Justitiei a gazduit, ieri, 14 septembrie 2017, cea de-a doua reuniune a Consiliului de Management Strategic (CMS) organizat in baza protocolului incheiat intre Ministerul Justitiei, Consiliul Superior al Magistraturii, inalta Curte de Casatie si Justitie si Ministerul Public. Lucrarile CMS au fost conduse de domnul prof. univ. dr. Tudorel TOADER, ministrul Justitiei si au participat doamna conf. univ. dr. Marieta SAFTA, secretar de stat, doamna judecator Cristina TARCEA, presedintele inaltei Curti de Casatie si Justitie, doamna judecator Mariana Ghena, presedintele Consiliului Superior al Magistraturii, doamna procuror Cornelia-Adriana sandru, consilier al procurorului general al Parchetului de pe langa inalta Curte de Casatie si Justitie.

Tema principala a discutiilor a fost legata de monitorizarea Strategiei de dezvoltare a sistemului judiciar 2015-2020 si stadiul de implementare al planului de actiuni. Discutiile s-au concentrat pe optimizarea cadrului legislativ si institutional in domeniul justitiei. De asemenea, s-a conturat necesitatea continuarii dialogului si a cooperarii intre toti partenerii implicati in implementarea strategiei de dezvoltare a sistemului judiciar 2015-2020.

Strategia de dezvoltare a sistemului judiciar 2015-2020 presupune un set de masuri si termene concrete ce au rolul de eficientizarea justitiei ca serviciu public, de consolidare institutionala a sistemului judiciar, de cresterea integritatii sistemului judiciar, de asigurarea transparentei si informatizarii actului de justitie (open justice), imbunatatirea calitatii actului de justitie si garantarea accesului liber la justitie.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Controalele fiscului Inspectia fiscala si controlul antifrauda


Cum castigi razboiul cu Fiscul Tot ce trebuie sa stii despre inspectia fiscala si controlul DGAF pentru a fi protejat impotriva abuzurilor Tactici si strategii pentru izbanda sigura asupra inamicului venit in control Stii sa te aperi Stii cum sa scapi fara amenda Descopera acum “arma” care te ajuta sa lupti eficient impotriva...

Oferta Speciala
valabila 48h

Printre masurile incluse in strategie se numara: dezvoltarea statisticii judiciare, elaborarea unei analize nationale de risc privind formele grave de criminalitate, continuarea formarii profesionale a magistratilor si a personalului auxiliar din instante si parchete, optimizarea organizarii si functionarii instantelor si parchetelor, analiza infrastructurii tuturor instantelor, alocarea resurselor umane, imbunatatirea sistemului informatic de repartizare aleatorie a cauzelor, degrevarea instantelor si parchetelor prin promovarea, in continuare a medierii, imbunatatirea conditiilor de detentie si cresterea sanselor de reintegrare sociala a persoanelor private de libertate, optimizarea cadrului legislativ si institutional privind organizarea si exercitarea profesiilor juridice organizate in mod autonom, consolidarea capacitatii administrative a Ministerului Justitiei si institutiilor din subordinea si din coordonarea sa, consolidarea capacitatii administrative a instantelor si parchetelor, cresterea gradului de recuperare a creantelor provenite din infractiuni, consolidarea integritatii in cadrul sistemului judiciar prin promovarea masurilor anticoruptie si a standardelor etice profesionale, reducerea duratei procedurilor judiciare si consolidarea sistemului de acordare a asistentei juridice.

Reuniunea Consiliului de Management Strategic de la Ministerul Justitiei a fost o ocazie si pentru pregatirea misiunii Comisiei Europene in cadru Mecanismului de Cooperare si Verificare (MCV) ce va avea loc saptamana viitoare.

de
Data aparitiei: 15 Septembrie 2017
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Reuniunea Consiliului de Management Strategic la Ministerul Justitiei":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Probleme cu banca

Intrebare: Buna ziua.Sotul meu a fost asociat intr-o firma care in anul 2008 a primit un credit in valoare de 100.000 euro de la o banca. Banii au fost folositi in cumpararea si amenajarea unui spatiu de productie. Ulterior societatea care a contactat creditul a intrat in procedura de faliment iar banca nu s-a inscris in tabelul de creditori desi avea ipoteca de rang 1 asupra spatiului de productie si putea sa-si recupereze banii. Deoarece timpul a trecut iar de recuperarea creditului de la firma datoare nu mai poate fii vorba, banca se indreapta asupra bunurilor detinute de catre asociatii firmei care in contractul de inprumut au fost numiti fidejusori . Intrebarea mea este urmatoarea. Credeti ca exista sansa ca in cadrul unui proces sa scapam de aceasta executare silita pentru care am si primit somatiile daca mergem pe ideea neglijentei bancii_ Sau mai clar spus daca ei se inscriau in tabel la momentul necesar puteau sa-si recupereze banii direct din vanzarea spatiului. Deci vina le apartine. Si inca o intrebare.Cum se desfasoara executarea asta? Dupa trimiterea primelor somatii pot sa vina oricand sa bata la usa si sa inceapa inventarierea lucrurilor din locuinta?

Raspuns: Executarea silita are loc in oricare dintre formele prevazute de lege, SIMULTAN sau SUCCESIV, pana... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016