Consiliul Superior al Magistraturii informeaza cu privire la rezultatele procedurii de selectie a 4 experti pentru redactarea a 3 ghiduri practice privind managementul activitatii grefierului, in cadrul proiectului "Intarirea capacitatii sistemului judiciar romanesc de a raspunde noilor schimbari legislative si institutionale".
La data de 12 iulie 2016 a fost declansata, cu respectarea formelor de publicitate (publicare pe site-ul scolii Nationale de Grefieri si pe site-ul Consiliului Superior al Magistraturii), procedura de selectie a 6 experti pentru redactarea a 3 ghiduri practice privind managementul activitatii grefierului (in procesul civil, in procesul penal si din parchete), termenul limita pentru depunerea candidaturilor fiind 01 august 2016.
In urma primei proceduri de selectie au fost selectati doi experti, conform anuntului nr. nr.1310/21304/2016 privind rezultatele selectiei, publicat pe site-ul CSM si SNG, la data de 08 august 2016.
La data de 08 august 2016 a fost reluata procedura de selectie, pentru ocuparea celor 4 posturi de experti ramase vacante.
in urma celui de-al doilea anunt publicat la data de 08 august 2016 pe site-urile Consiliului Superior al Magistraturii si scolii Nationale de Grefieri, au fost inregistrate urmatoarele candidaturi:
>> pentru ghidul privind managementul activitatii grefierului in procesul civil:
• dna. Fanica CIOLACU, specialist IT-sef, Tribunalul Braila.
>> pentru ghidul privind managementul activitatii grefierului din parchete:
• dna. Iuliana Emilia TOMESCU, grefier sef Sectia Urmarire Penala, Parchetul de pe langa Tribunalul Gorj;
• dna. Daniela Mihaela BEJAN, grefier sef Sectia Urmarire Penala, Parchetul de pe langa Tribunalul Bucuresti;
>> pentru ghidul privind managementul activitatii grefierului in procesul penal:
• dna. Laura BONDAR, grefier, Sectia I Penala, Curtea de Apel Bucuresti;
• dna. Fanica CIOLACU, specialist IT sef, Tribunal Braila;
• dna. Sanda FRUNZA, judecator in cadrul Curtii de Apel Suceava.
Astfel, in cadrul celei de-a doua proceduri de selectie, comisia de evaluare a verificat la data de 02 septembrie 2016, pe baza documentelor depuse de fiecare candidat in parte, indeplinirea cerintelor minime de calificare si a realizat evaluarea criteriilor de selectie indicate in anunt si in caietul de sarcini.
In urma evaluarii, comisia a decis:
1. selectarea urmatoarelor persoane in vederea participarii ca experti pentru redactarea documentelor mentionate in invitatia de participare:
>> pentru ghidul privind managementul activitatii grefierului in procesul civil:
• dna. Fanica CIOLACU, specialist IT-sef, Tribunalul Braila.
>> pentru ghidul privind managementul activitatii grefierului din parchete:
• dna. Iuliana Emilia TOMESCU, grefier sef Sectie Urmarire Penala, Parchetul de pe langa Tribunalul Gorj;
>> pentru ghidul privind managementul activitatii grefierului in procesul penal:
• dna. Sanda FRUNZA, judecator in cadrul Curtii de Apel Suceava.
• dna. Laura BONDAR, grefier, Sectia I Penala, Curtea de Apel Bucuresti;
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri