Subsemnatul (a) ..................................... persoana care indeplinesc conditiile prevazute de Art. 7 alin. a-f din Legea nr. 192/2006 privind medierea si organizarea profesiei de mediator, infiintez „ Birou de Mediator” cu :
1 Denumirea : „- .................................................................................. -„
2 Sediul profesional al biroului este : .............................................................
3 Aportul la constituirea patrimoniului de afectatiune profesionala necesar biroului consta in : .........................................................................
..............................................................................
..............................................................................
Ma angajez sa achit intocmai si la termen eventuale taxe hotarate de Consiliul de Mediere, sa particip la diverse cursuri de perfectionare in domeniu si intalniri specifice profesiei de mediator si sa respect hotararile consiliului.
Declar pe proprie raspundere ca sediul in care urmeaza sa imi desfasor activitatea indeplineste conditiile stabilite de Regulamentul de Organizare si Functionare a Consiliului de Mediere
Data................ Semnatura ..............................
Aprobat in sedinta Consiliului de Mediere din ...........................
Presedinte,
Inregistrat in Registrul Formelor de Exercitare a Profesiei la pozitia......
Nota:
Se depune in 2 exemplare originale, dintre care unul se arhiveaza la Consiliul de Mediere
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: S.C. activeaza in domeniul fabricarii robinetilor de extractie petrol, cu un numar de 157 salariati. Categorii de meserii: frezor, lacatusi mecanici, vopsitori industriali, modelieri, etc. S.C. este in insolventa si o parte din activitate si-a modificat structura nevoilor de muncitori calificati. Societatea poate asigura la sediul sau, calificare la locul de munca? Care sunt conditiile si documentele necesare a.i. calificarea sa fie valabila si trecuta in Revisal?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Companie care are sediul in Ilfov, dar punct de lucru in Bucuresti, a obtinut in trecut delegare de competenta in Bucuresti. Care sunt pasii pentru accesarea si autorizarea accesului in Reges Online? Accesul se face cu CUI Companie sediu si apoi cum se acceseaza inregistrarile realizate pe punctul de lucru?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<