Subsemnatul (a) ..................................... persoana care indeplinesc conditiile prevazute de Art. 7 alin. a-f din Legea nr. 192/2006 privind medierea si organizarea profesiei de mediator, infiintez „ Birou de Mediator” cu :
1 Denumirea : „- .................................................................................. -„
2 Sediul profesional al biroului este : .............................................................
3 Aportul la constituirea patrimoniului de afectatiune profesionala necesar biroului consta in : .........................................................................
..............................................................................
..............................................................................
Ma angajez sa achit intocmai si la termen eventuale taxe hotarate de Consiliul de Mediere, sa particip la diverse cursuri de perfectionare in domeniu si intalniri specifice profesiei de mediator si sa respect hotararile consiliului.
Declar pe proprie raspundere ca sediul in care urmeaza sa imi desfasor activitatea indeplineste conditiile stabilite de Regulamentul de Organizare si Functionare a Consiliului de Mediere
Data................ Semnatura ..............................
Aprobat in sedinta Consiliului de Mediere din ...........................
Presedinte,
Inregistrat in Registrul Formelor de Exercitare a Profesiei la pozitia......
Nota:
Se depune in 2 exemplare originale, dintre care unul se arhiveaza la Consiliul de Mediere
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In cadrul aceleasi firmei ne dorim sa mutam o persoana pe un alt loc de munca de lucru practic intr-o alta echipa, nu este necasar schimbarea functiei COR si nici a fisei de post, va avea in continuare aceleasi atributii ca si pana acum. Conform unei proceduri interne a companiei am intocmit un formular de transfer si am instiiintat persoana in cauza, dar a refuzat semnarea transferului si a mutarii in alta echipa. Informarea despre transfer a fost facuta in prezenta martorilor care au si semnat...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<