Un manager responsabil cu atragerea de fonduri este extrem de valoros intr-o companie/asociatie. Principala responsabilitate a acestuia este de a planifica si implementa strategia asociatiei de strangere a fondurilor necesare desfasurarii activitatii.
Avand in vedere ca responsabilul cu atragerea fodurilor tine legatura cu sponsorii si intra in contact cu numeroase persoane la diferite evenimente, este esential sa fie o persoana cinstita, loiala si disciplinata.
In acest articol iti prezentam un model de Fisa de post Manager atragere fonduri, publicat pe
PortalCodulMuncii.ro.
Manager atragere fonduri
I. Identificarea postului
1. Numele si prenumele titularului: ............
2. Denumirea postului: Manager atragere fonduri
[Daca in organigrama dvs. denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
3. Pozitia in COR / Cod: 243222
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
4. Departamentul / locatia: Economic
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului:
Executie
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
- se subordoneaza directorului economic al institutiei
[Pentru punctele a, b si c se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Organizeaza sau planifica activitatile de accesare a fondurilor necesare derularii activitatilor prezente sau a noilor proiecte programate pentru implementare.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2. Competente personale:
• sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
• sa nu aiba antecedente penale.
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza, corespunzatoare unei parti de 100% din salariu de baza.
• este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
• este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
Atributii
• sa pregateasca bugetul pentru stadiile investitiei si sa calculeze costurile respective;
• sa se preocupe de reglementarile de planificare si de procedurile de aplicare;
• sa planifice strategia generala de contractare;
• sa ia decizii flexibile cu privire la pasii de urmat in continuare;
• sa gaseasca solutii pentru problemele frecvente care apar in legatura cu rezolvarea sarcinilor de serviciu si a celor personale si interpersonale;
• sa ia parte la intruniri cu managerul general;
• sa dezvolte relatii profesionale de calitate cu posibili investitori
• sa identifice constant surse pentru atragerea fondurilor necesare
• sa pregateasca documentatia necesara pentru atragerea fondurilor specifice proiectelor
• sa anunte de indata managerul general de orice neregula constatata;
• sa manifeste disponibilitate catre dialog, receptivitate, calm, tact in relatiile de serviciu;
• sa raspunda la toate solicitarile venite din partea conducerii pentru indeplinirea unor sarcini conforme fisei postului;
• sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
• sa respecte regulamentul privind gestionarea datelor cu caracter personal
• sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si PSI din obiectivul unde desfasoara serviciul;
• angajatul trebuie sa utilizeze, potrivit instructiunilor de utilizare a substantelor periculoase, instalatiilor, utilajelor, masinilor, aparaturii si echipamentelor de lucru;
• sa acorde ajutor atat cat este rational posibil oricarui alt salariat aflat intr-o situatie de pericol;
• angajatul va desfasura activitatea in asa fel incat sa nu expuna la pericole de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana proprie sau alte persoane, in conformitate cu pregatirea si instruirea in domeniul protectiei muncii primita de la angajatorul sau;
• sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
• sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alte personae din institutie;
• sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
• sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti participanti.
• sa informeze de indata conducerea despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
• sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi. Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
5. Conditiile de lucru ale postului
a. Desfasurarea activitatii - birouri; teren
b. Conditii de formare profesionala - Participa la diverse traininguri, conferinte.
[Conditiile de la punctele a, b, c si d se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
c. Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
• Doar in situatii de urgenta
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]
III. Specificatiile postului
1. Nivelul de studii
Studii superioare si de specialitate
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
2. Aptitudini si caracteristici personale
• abilitatea de a folosi cuvintele fluent;
• rapiditate in reactii si judecata;
• abilitatea de a crea si planifica in mod practic, realizabil;
• punctualitate;
• rabdare;
• incredere in sine
• capacitatea de a invata.
[In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]
3. Program de lucru
Data
Numele si semnatura titularului postului, Numele si semnatura superiorului ierarhic,
A P R O B A T
Director General
Redactia E-Juridic are un colectiv de 4 autori specializati din domeniul juridic cu toate ramificatiile sale. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de proiecte de legi, acte adoptate si noutati legislative. Va explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene.